Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Koppes 17-08-2023

In de winkel werd ik netjes en deskundig bijgestaan, maar de monteur vertikte het om als extra werk 1,5 cm van een kozijnlatje af te zagen. "Ik ben geen klusjesman", zei hij en de montage ging niet door. Lomp en arrogant, anders kan ik zijn gedrag niet kwalificeren.

b**************@p******** 17-08-2023

Zeer tevreden met het product van Bosch en een prettige, fijn contact met de medewerkers

p*********@l****** 17-08-2023

Moest zelf bellen over de levering toen die niet op de aangegeven dag bezorgd werd.

Terpstra 17-08-2023

Goed advies en uitstekende service bij de aankoop van een nieuwe wasmachine en TV.

Hiemstra 17-08-2023

Expert Laren kan ik iedereen van harte aanbevelen! Ruim 19 jaar ben ik (vaste) klant en nog nooit teleurgesteld in service verlening en/of aankopen!

Silberbusch 17-08-2023

de vakkundigheid van de monteur is onder peil deze man is nog niet klaar om zelfstandig te werken

Cornelissen 17-08-2023

Expert Wijchen levert een uitstekende pre-order- en een uitstekende AfterPay sales service!!

m************@i********* 17-08-2023

Heerlijk zo’n buurtwinkel in plaats van een megawinkel waar je moet wachten.

Beeldengalerij Het Depot 17-08-2023

Op tijd bezorgd, lles volgens afspraak. Goede duidelijke uitleg bij de aansluiting.

Elmers 17-08-2023

Prima geholpen met deskundig advies - bij aanschaf van onze droger. Geen 'pushy sales ', maar persoonlijke verkoop. Blij mee!

Levy 17-08-2023

De service en professionaliteit van het personeel staat bij Expert hoog in het vaandel.

i***@w******************** 17-08-2023

Bij Expert Leersum, kan ik altijd terecht voor goed advies, service en gedegen kennis van de medewerkers.

Dijkslag 17-08-2023

In Zwolle erg behulpzaam.
Goede uitleg.
Goede service weten waar ze over praten.
Ze halen je niet over om ander product te kopen

d****@h********* 17-08-2023

Expert is Goed omdat het dichtbij huis is en als er wat aan onze apparatuur mankeert worden we snel geholpen .

r*****@o********** 17-08-2023

wij zijn heel tevreden met onze keuze van een tv. een heel mooi beeld en mooie kleuren van een uitzending

v***********@h********** 16-08-2023

Mooie overzichtelijke winkel waar je vriendelijk en deskundig geholpen wordt.

a*****@z******* 16-08-2023

Leuke winkel,alleen vroeger was het meer menselijker,nu is meer van verkopen ,geen kortingen meer,doe is wat meer voor je klanten

j****@h********** 16-08-2023

Wat moet ik zeggen , ik dacht ik ga eens bij expert wat bestellen , prima gegaan , uiterst tevreden

h*********@k********* 16-08-2023

Mijn ervaring is zeer goed , wordt altijd voor een oplossing gezocht. De klantvriendelijkheid is uitstekend

m***************@g******** 16-08-2023

Alles tip top in orde. En extra punten voor de super beleefde en professionele bezorgers.

g******@c******** 16-08-2023

Zeer prettige winkel
Wordt goed , en zorgvuldig geholpen en alles wordt goed besproken en uit leg
Gegeven wat de mogelijkheden zijn ..

e***********@g******** 16-08-2023

Een winkel in de buurt waar je goede service krijgt. Fijn dat er geleverd wordt maar ook gemonteerd en netjes neergezet. Zeer tevreden.

m***************@g******** 16-08-2023

Prima winkel met groot assortiment en deskundig en klantvriendelijke medewerkers!!

e*********@h********** 16-08-2023

Wij zijn al jaren klant bij Expert en het bevalt ons prima. Uiterst kundig personeel die je vriendelijk te woord staan en je van goed advies voorzien.

De Jong 16-08-2023

Heel fijn en deskundig geholpen in de winkel. Snelle levertijd. Bellen half uurtje voordat ze langs komen.