Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*******@g******** 18-08-2023

Goed geholpen vanaf het moment van bestellen in de winkel, tot de aflevering thuis.

m************@g******** 18-08-2023

Ik zal nooit maar dan ook nooit meer naar Expert in Beuningen gaan ivm de zeer slechte service.

m************@c******** 18-08-2023

Vriendelijke mensen en altijd bereid je te helpen bij wat voor probleem je hebt, met je aankoop

Vermeulen 18-08-2023

Expert van Vliet is een winkel met klantvriendelijk, deskundig en meedenkend personeel.

h********@h********** 18-08-2023

hele goede ervaring ik heb de koel/vrieskombinatie telefonisch besteld ben zeer goed geholpen door de debetreffende medewerkster alles was zo geregeld en op de afgesproken dag is de kast geleverd en aangesloten door een paar heel aardigen medewerkers ik ben zeer tevreden

Van Gorsel 18-08-2023

Ik heb verschillende producten bij de winkel in Dieren gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat de service, kundigheid en behulpzaamheid van de medewerkers varieerde van goed tot uitstekend. De monteur die bij mij de vaatwasser bezorgde en plaatste was in mijn ogen nog een vakman van de oude stempel zoals je ze tegenwoordig nog maar sporadisch tegenkomt. Betrouwbaar, rustig en nauwkeurig. Ik ga met plezier voor een volgende aankoop weer terug.

Stoffels 18-08-2023

Goed geholpen. Koelkast kon online niet worden besteld, maar was wel in winkel op voorraad. Snel reactie op mijn mail. Levering en plaatsing conform afspraak. Vriendelijk en deskundig. Blij mee.

i***@c************* 18-08-2023

Dealer garantie is verlopen, zoek het maar met Inventum uit. Expert heeft helaas geen toegevoegde waarde in de afwikkeling van de garantie Ook de garantie van Inventum binnen 5 jaar blijkt een farce. Wimpel de klant af met internet procedures dan verdwaalt ie vanzelf. .

t********@h********** 18-08-2023

Prima assortiment en prijzen. Wat fijn is, is dat je het in drieën kunt betalen, zonder extra kosten. En de service is ook uitstekend en zeer klantvriendelijk.

d********@h****** 18-08-2023

Ik ben goed geadvieseerd door de verkoper. Ik ben ook tevreden over de aankoop.

j******@g******** 18-08-2023

Het leveren/bezorgen slecht. Doordat men met locale winkels werkt gaat de communicatie slecht. Je maakt een afspraak die men niet nakomt.

Van der Wallen 18-08-2023

Goed geadviseerd en geïnstalleerd.
Veel tips en weetjes besproken om de juiste keuze te kunnen maken.
Blij dat ik het heb laten installeren.
De servicemonteur heeft oog voor detail en kennis van zaken.
Zeer tevreden over Samsung TV en Soundbar set.

f****************@g******** 18-08-2023

Zeeer servicegericht. Ik kan het iedereen aanbevelen. M'n ontvangen product was niet goed. Ze hebben het opgelost door op zaterdag om te ruilen voor een duurder product zonder extra kosten.

b*************@g******** 18-08-2023

Zeer goede afspraken via telefoon en website, alleen de bezorger was nieuw volgens mij, weinig woorden en moesten er zelf op attenderen dat de oude weer mee terug moest.

a**********@h********* 18-08-2023

Goed geholpen in de winkel in harlingen ,alle tijd om alles door te nemen .bezorging op de afgesproken tijd .goed geregeld

p***********@g******** 18-08-2023

Fijne winkel en groot aanbod Alles ziet er verzorgd en netjes uit.Service en aandacht voor de klant.Wij komen zeker terug.

k**********@h********** 17-08-2023

Het is fijn om fysiek naar de winkel te kunnen. Bij problemen is er een aanspreekpunt. Met de computer hulp en advies gehad bv.

h*********@k********* 17-08-2023

we hebben meermaals producten gekocht bij expert en het is altijd heel goed gegaan en de monteur was heel handig en vriendelijk

d*********@h********** 17-08-2023

Aanrader, je krijgt hier altijd goede informatie en adviezen over gewenste producten, zonder opdringerigheid. Top!

Salobier 17-08-2023

Bij een product dat gekocht was maar dat niet aan verwachting voldeed geen problemen gehad heel ordelijk en plezierig afgehandeld.
M.a.w . Uitstekende service.

Van Wijk 17-08-2023

Bij Expert zeiden ze me ooit: veel klanten komen eerst in onze winkel kijken, en bestellen het dan via internet bij een ander. Ik heb het maar eens omgedraaid: voor een TV en een wasmachine me uitgebreid georiënteerd op internet. Na alle negatieve recensies op zowel product als service, toch maar naar de Expertwinkel. Uitstekend geholpen, en als er wat is, kan ik bij ze terecht voor service.

y********@h********** 17-08-2023

Zeer!.. tevreden met mijn aankopen dusver bij Expert. Niks op aan te merken.

Mulder 17-08-2023

Goede uitleg en service zeer goed .telefonisch afspraak komen ze na .Bestelling worden aan huis bezorgd zeer blij mee.

c********@g******** 17-08-2023

Expert fijne winkelwet ruime keuze en betaalbare prijzen snelle en goede bezorging en installatie heel tevreden !

Celep 17-08-2023

Klantvriendelijk, deskundig, binnen afgesproken tijd bezorgd en geplaatst.