Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j**********@e********** 23-08-2023

Leveringsdatum wordt niet in acht genomen en verandering wordt niet doorgegeven

Koller 22-08-2023

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Eerlijk advies en breed assortiment.

Kerkdijk 22-08-2023

het is gewoon een winkel waar je nog geholpen wordt met de aankoop
van het produkt wat je graag wilt en de uitleg er van....
gewoon top..........

a******@z******* 22-08-2023

Wasmachine had het begeven. Expert kon dezelfde dag nog een nieuwe afleveren. Erg blij

Van Spaandonk 22-08-2023

Mijn ervaring bij Expert is prima.
De medewerkers nemen de tijd om correct te helpen.
Het artikel was niet op voorraad, maar de volgende dag kon ik de nabestelling al ophalen.
Men bood aan , wanneer de installatie niet lukte, men kwam helpen.
Kortom...ik ben blij met het artikel wat ik zelf heb kunnen installeren.

Brouwer 22-08-2023

5 sterren⭐⭐⭐⭐⭐ voor Expert Krimpen aan den ijssel.
Uitstekende service snelle levering zeer klantvriendelijk en super goede en vriendelijke bezorgers, wij raden Expert Krimpen aan den ijssel zeker aan.

Oomen 22-08-2023

Super goed geholpen, en super mee nagedacht aan een oplossing ivm een tv die vrijdagavond kapot ging, mijn dank is groot hiervoor,

d********@z************ 22-08-2023

Zeer tevreden! Niet duur en snelle levering. Was eigenlijk niet zo bekend met Expert, maar ga zeker vaker op de site kijken!

Van Vugt 22-08-2023

Ik ben vriendelijk en goed geadviseerd voor het aanschaf van het product.
zeer zeker aan te bevelen.

Koomen 22-08-2023

Door persoonlijke aandacht prefereer ik expert ten opzichte van webshop en megawinkel aanbod.

Goriot 22-08-2023

Expert Nederweert geeft goed advies. Product snel geleverd, nemen oude koelkast/diepvries mee en zijn zelfs bereid dat op een andere dag te doen dan de levering van het nieuwe apparaat.
Super service.

Erg goede winkel 22-08-2023

Ik heb al vaker dingen aangeschaft bij Expert in Tilburg en er staan nog meer zaken op mijn verlanglijstje die ik binnenkort ga halen. ik ben wel iemand die eerst alle sites afzoek om mijn keuze te maken, en vraag dan in de winkel of mijn keuze voor dat apparaat de juiste is en koop het daar. Online bestellen doe ik nooit. Personeel kwam bij mij deskundig over. Wat ook een groot voordeel voor de winkel in Tilburg is dat ik tot nu toe altijd mijn auto heb kunnen parkeren binnen 200 Mtr van de winkel.

p************@z******* 22-08-2023

Heb een tv gekocht de doos was goed maar de tv wat er bij hoorde was de tv niet wat ik ge kocht heb mvg peter eikelenberg

m********@p******** 21-08-2023

Ervaring met de winkel positief. Men nam de tijd om onze wensen aan te horen en daarnaast ook ter zake advies te geven.

m*************@g******** 21-08-2023

Heb ik nog niet bestelling moet nog geplaatst worden,maar dat zal vast helemaal goed komen.

e*****@c******** 21-08-2023

Prima service, komen afspraak na en de bezorgers werken netjes bij de installatie.

Smidt 21-08-2023

al je vragen worden beantwoord.
ook de echte Hollandse vraag kan hij goedkoper.

t**************@g******** 21-08-2023

het assortiment en kwaliteit is bij expert prima je moet het ervaren om een oordeel te kunnen geven

Van Dijk 21-08-2023

wij worden altijd goed geholpen, zo ook nu weer, afspraak gemaakt om nieuwe inductie kookplaat te installeren en aan te sluiten

De Roode 21-08-2023

zeer bekwaam personeel en ouderwetse service zeer prettig een nieuwe wasmachine gekocht

d***********@h********** 21-08-2023

Zeer fijne vaatwasser, de besteklade is super handig je bespaart hierdoor veel ruimte in het onderste rek. De borden schuiven wel iets in het onderste rek. Het 30 minuten programma is handig bij een feestje. Het eco programma gebruik ik het meeste, zuinig in water en energie verbruik. Let wel op als de vaatwasser open springt bij dit programma, dan is de droogcyclus nog bezig. Deze is pas klaar als de rode grond spot uit is. Ik zeg: een aanrader

Lutjeboer 21-08-2023

We kopen al ons witgoed, tv et cetera bij Expert en dat blijven we doen, uitstekende service, expert is een aanrader.

Ploeg 21-08-2023

Productaanbod sluit meestal goed aan bij onze wensen, vandaar dat we met enige regelmaat bij Expert kopen

Ans Van Amerongen Vastgoed B.v. 21-08-2023

Fijne winkel, klantvriendelijk, kennis van zaken en snelle aflevering! Alles vakkundig aangesloten en op de plaats gezet.

Hagenbeek 21-08-2023

Expert is duidelijk,heeft verstand van zaken en er word altijd samen naar een goede oplossing gezocht voor beide partijen. Je krijgt waar voor je geld.