Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m*********@g******** 24-08-2023

Betrouwbaar en menselijk contact. Beide zijn tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend.

e***********@g******** 24-08-2023

Mijn ervaring was weer goed. Vind de medewerkers altijd fijn en vriendelijk

Van Leeuwen 24-08-2023

Wij zijn prima geholpen in de winkel . Fijne uitleg en geen dwingende verkoper .

j***********@g******** 24-08-2023

Expert Winschoten is deskundig en de prijs kwaliteit is altijd goed.
Vooral als je al iets ouder bent zullen ze je overal bij helpen.

Kater 24-08-2023

Fijne en professionele service in de winkel. De bezorgers waren ook zeer vriendelijk en professioneel en alles werd netjes uitgepakt en we werden voorzien van uitleg. Super blij met onze mooie wasmachine, droger en Amerikaanse koelkast!

j****************@g******** 24-08-2023

Bestelling , bezorging , en goede kwaliteit.goed personeel.echt gewoon super goed !

h*******@g******** 24-08-2023

Het valt n beetje tegen borden kunnen we niet recht opzetten had liever n andere gehad in 12 dagen tijd was er een sproeier afgevallen en het Een bakje sluit niet goed maar daar nu komt 25aug. Een monteur voor

b***@b********* 24-08-2023

Erg goede service van expert. Iets besteld, is netjes geleverd. Was toch niet wat we zochten, gevraagd of we konden omruilen voor een andere diepvries en dit kon zonder problemen. Absolute aanrader, erg vriendelijke mensen zowel in de winkel als de bezorgers

b*************@g******** 24-08-2023

Zeer aantrekkelijke winkel,
goed en gemotiveerd
personeel.Ga zo door!

s*******@g******** 24-08-2023

Medewerker gaf duidelijk vergelijkingen mbt tot beoogd apparaat en andere beschikbare apparaten, waardoor een betere keuze gemaakt kon worden.

Baas 24-08-2023

Wij komen er graag, voelen ons serieus genomen en ze houden zich altijd aan de afspraken.

Te Velthuis 24-08-2023

Onze zoon van 2,5 mocht na onze aankoop zelfs een cadeautje uit de grabbelton uitzoeken. Dat noem ik nog eens wat extra's bieden. Wij kopen heel graag bij Expert Neede en zijn nog nooit teleurgesteld. Ze denken met je mee, geven vakkundig advies en zijn bovenal uitermate vriendelijk.

j***********@g******** 24-08-2023

Goed geholpen en geadviseerd bij Expert Raalte, fijne laptop gekocht, Acer. Werkt fijn en snel

p*****************@h********** 24-08-2023

Goede service.
De installateurs zijn vriendelijk en kundig. Ik raad mensen zeker aan om bij expert Hoogezand hun spullen te kopen.

i*************@g******** 23-08-2023

Goede veelzijdige stofzuiger, mijn wollen tapijt is weer mooi schoon geworden, na een shampoo behandeling en het vocht kon ik opzuigen. Mijn kelder was ondergelopen en ook dat vocht kon ik gemakkelijk opzuigen. Ben erg blij met de aankoop. Hij is iets luid maar niet overdreven.

r*************@h****** 23-08-2023

Scherpe prijs zonder bezorgkosten en levering conform afspraak. Product voldoet aan de verwachtingen.

Lammers 23-08-2023

Klantgericht; gedegen kennis, goed advies en persoonlijke, vriendelijke benadering. Zeer goede service.

Prins De Jongh 23-08-2023

Onlangs expert gebeld om advies stofzuiger, duidelijk verhaal, naar winkel gegaan voor aanschaf: fijn geholpen en blij met de betreffende stofzuiger. Mooie winkel, veel in huis en overzichtelijk. Aanrader: fysieke winkel , waar he met plezier terecht kunt.

m*******@i********* 23-08-2023

Mijn ervaring met de prijs van de bestelde producten op de dag van levering waren deze producten duidelijk afgeprijsd . Een beetje raar dat expert mij daar niet over geïnformeerd heeft . ?
Waarom ?

Heelsbergen 23-08-2023

prima geholpen heb het besteld door de telefoon zoals afgesproken alles geregeld

w************@g******** 23-08-2023

Zeer tevreden met Expert Dronten.
Deskundig en vriendelijk personeel, en een prima service.

Kivits 23-08-2023

Als je iets van elektrische apparaten nodig hebt, dan is expert Drunen het beste adres. Ik kom er al 40 jaar !

Keur 23-08-2023

Exper LEC staat voor betrouwbaar en service gericht. Prima bedrijf met eigen servicedienst.

Remmerswaal 23-08-2023

Service en aftersales zijn erg aangenaam. Denken mee naar de klant zonder dwingend te zijn.
Prijs is vaak scherp in verhouding tot internetwinkels.
Ik kom hier al 20jaar.
Wel eens ergens anders wat gekocht. Maar wil toch altijd hier weer terug komen van wege service en after sales.

k*******@u********* 23-08-2023

er zijn veel goede producten verkrijgbaar en ook goede service daarom ben ik fan van expert. de goede service en medewerking van het personeel is uiterst belangrijk.