Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j***********@g******** 28-08-2023

Heel vriendelijk was iedereen en bij levering van wasmachine goed uitleg van wasmachine gekregen.

Van der Ploeg 28-08-2023

Eigenlijk kopen wij altijd bij expert. Je weet wat je eraan hebt. Goede service

Van den Heuvel 28-08-2023

sMorgens gebeld, smiddags is er ingemeten en 4 dagen later is het product netjes
geleverd en geïnstalleerd. Prima service en vriendelijke monteur.

Zandvoort 28-08-2023

Fijne winkel, aardig en kundig personeel. Uitstekende service. Veel keuze in de winkel.

c*****@h****** 28-08-2023

Ik koop alles bij expert goede service
Vriendelijke verkopers weten waar ze het over hebben.
Dus ga ik naar expert

Ter Horst 28-08-2023

Wij zijn uitermate tevreden over Expert en het geleverde in 1 woord PERFECT

Kallenkoot 28-08-2023

Als ik had geweten dat het zo lang ging duren voordat Expert tijd had om aankoop uit te leveren en te plaatsen had ik de aankoop waarschijnlijk niet gedaan, excuus van personeelstekort en het is vakantie vind ik totaal niet relevant voor dit type bedrijf.

h****************@g******** 28-08-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn lichtgewicht krachtige kruimeldief die makkelijk te legen is!

f****************@g******** 28-08-2023

Het personeel is geïnteresseerd in de persoon. Altijd open voor een kort goed gesprek. Deskundig.

i************@g******** 28-08-2023

Samsung tv gekocht bij expert Apeldoorn
Deze laten ophangen en installeren
Erg tevreden en blij mat aankoop

De Groot 28-08-2023

Zoals altijd snel geholpen. Persoonlijk advies. Iemand die mee dacht en duidelijk wist waar hij het over had.

Heuts 28-08-2023

Zeker een aanrader! Werd heel goed geholpen. Op mijn product zat een wachttijd aangezien die niet leverbaar was, maar ik werd heel goed op de hoogte gehouden!!

Jager 28-08-2023

Expert Surhuisterveen een topbedrijf wat de afspraken nakomt en levert op het juiste moment. Top service!

Philippo 28-08-2023

Fijne winkel, service gericht personeel, en de Service van bezorgen en aansluiten is uitstekend

Essenburg 28-08-2023

Prima geholpen in de winkel en bezorging was keurig met als extra mij nog even geholpen met het installeren van een app op mijn telefoon zodat mijn tv alles weergeeft zodat alles up to date is

Strijker 28-08-2023

Expert is een bedrijf waar je nog op kunt bouwen en vertrouwen, zijn eerlijk wat wel lang mee kan gaan en wat niet. Geen merk verkoop praatjes.

Menger 28-08-2023

Vriendelijk personeel. Probleem wat er was met levering is keurig opgelost.

r**************@k********* 28-08-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Ik kwam voor een nieuw scheerapparaat. De verkoper gaf aan dat er ook de mogelijkheid was om de schermoppervlak te vervangen. Ik vond dit zeer netjes. Hij had ook gelijk een duur scheerapparaat kunnen verkopen.

p*******@p******** 28-08-2023

zeer goede winkel met goede service als een artikel niet te leveren is komen ze netjes met een goede oplossing betreft een inbouw koelkast ETNA KKS4102 is een paar dagen ingebruik is zeer stil

p****@b**************** 28-08-2023

Prima advies, duidelijke uitleg over de verschillen tussen de producten.

Hier wordt je nog geholpen zoals je dat vroeger mocht ervaren in iedere winkel.

i**********@k********* 28-08-2023

Een prettige winkel met deskundig, geduldig personeel. Met goede prijzen, zelfs nog lager dan bij de bekende online electronica winkels

m******@g******** 28-08-2023

Mooie winkel in het dorp. Eigenaar kent zijn klanten. Vriendelijke en klant gericht.

Van de Werf 28-08-2023

Uitstekende ervaring met personeel van Expert Wageningen.

Deskundig, voorkomend, communicatief vaardig.

Afspraken worden nagekomen en afleveren aan huis ging voortvarend en zonder complicaties.

De nieuwe wasmachine ging naar de tweede verdieping zonder lift. Het verpakkingsmateriaal en de grote kartonnen doos werd meteen weer meegenomen. De oude wasmachine werd netjes naar beneden gesjouwd en afgevoerd met de bestelbus.

Goede service is geleverd.Bij een volgende aanschaf denk ik zeker weer aan Expert Wageningen.

r*********@g******** 28-08-2023

Goede producten tegen een aanvaardbare prijs. Service is prima. Indien nodig wordt het thuis bezorgd.

Van Dam 28-08-2023

Goed geholpen bij de aankoop..er word actief meegedacht bij het uitzoeken van het product...en goed geholpen bij de levering...