Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

i**********@s******** 30-08-2023

In andere expert winkel Krimpen a/d IJssel niet meer aanwezig en de manager heeft gebeld naar collega in Zutphen die de bestelling via DHL/Post.be heel snel hebben bezorgd in België. Goede service tussen de filialen en klant.

Van Lith 29-08-2023

Een koffiemachine van Jura gekocht als vervanger van de oude die na 16 jaar trouwe dienst de geest had gegeven. Mooie presentatie in de winkel in Venray en verrassend deskundig advies, dat met veel enthousiasme werd gebracht. Direct uit voorraad meegenomen en binnen een uur zaten we aan de koffie.

Jennen 29-08-2023

Groot assortiment. Goede prijs/kwaliteit. Doet niet onder voor andere webshops.

m*******@k********** 29-08-2023

niet online kopen, maar direct advies in de plaatselijke winkel...dat is het!!!

j**********@h****** 29-08-2023

Duidelijke uitleg, verkopers weten waar ze over praten. Fijne persoonlijke sfeer in de winkel.

e**************@h********** 29-08-2023

Fijne service, goede uitleg en adviezen. Flexibel bij de aflevering van het product en ophalen van het oude exemplaar.

k***********@h********** 29-08-2023

Prima product die ik heb. Maar de service kan wel even aangepakt worden.. vooral als je in de winkel iets ophaalt. Je hoeft je niet eens te legitimeren bij het ophalen van een bestelling... heel slecht.

De Groot 29-08-2023

Er wordt goed meegedacht om tot een juiste keuze te komen en actief meegeholpen de bestelling goed uit te voeren

a*********@h********** 29-08-2023

Bestelling via expert Zutphen gedaan en zijn heel goed geholpen door een zeer aardige medewerker over de laptop. Goede uitleg en zeer klantvriendelijk.

Spaan 29-08-2023

Deskundig advies door vakbekwame en betrokken medewerkers. Bereid om een stapje extra te zetten.

d*************@g******** 29-08-2023

Het aantal e-mails wat gerelateerd is aan de bestelling vond ik veel te hoog. Inmiddels staat -inclusief deze feedback- de teller op 11 (!) e-mails van Expert (8) en vervoerder DPD (3).

Dat zou een reden zijn om niet vaker bij jullie te bestellen helaas.

Knetsch 29-08-2023

We gingen alleen oriënteren, maar door het meedenken en goede adviezen hebben we toch maar gelijk het apparaat gekocht en meegenomen.
👍

a*************@g******** 29-08-2023

Er wordt goed geluisterd naar de vraag vd klant.
Na de aankoop heeft men nog een goede nazorg.

e*****@o********** 29-08-2023

Zeer vriendelijk, bezorgers ook helemaal top en hele mooie vaatwasser dus ben heel blij!

j**********@g******** 29-08-2023

Vriendelijke en behulpzame mensen in de winkel, bezorgen, installatie en uitleg over gebruik was zeer goed

n***************@g******** 29-08-2023

hele fijne melkopschuimer, zonder tefal - alleen roestvrij staal! Heel makkelijk schoon te maken.
En de levering was ook zeer snel

m*************@g******** 28-08-2023

Voor dat geld een prima tv, mooi beeld je kan er heel makkelijk apps opzetten zoals Prime video, Disney +, F1TV noem maar op.
Het geluid is wat minder, als dat je stoort zou ik er een soundbar bij nemen.
Bij Expert in Nuenen gekocht en dat ging prima, goed geholpen en vriendelijk personeel en een eerlijke prijs.

De Haas 28-08-2023

Super service en je wordt tot op de puntjes geholpen met je keuze! Snelle levering en goede service aan huis!!

Wildenbos 28-08-2023

Vriendelijk personeel en de winkel is dichtbij. Bij eventuele problemen of reparatie wordt je bij Expert prima geholpen.

Plate 28-08-2023

TV met Sonos gekocht. Goede en vriendelijke informatie bij de keuze. Voor installatie wordt, als je dat wilt, een bedrag gevraagd en dat is fair gezien de service die dit biedt. Die installatie service is goed en vlot. Alles werkt goed, app wordt geinstalleerd en je kunt kijken en luisteren.

c********@z******* 28-08-2023

Ik ben heel tevreden. De nieuwe droger nog maar 1 keer gebruikt dus daar heb ik nog geen mening over.

t***********@g******** 28-08-2023

We zijn goed geholpen in de winkel en de levering van de producten was snel. De producten zijn vakkundig gemonteerd en we zijn zeer tevreden over het resultaat.

j*******@t********* 28-08-2023

Goede begeleiding en advisering bij de aankoop in de winkel. Bezorging en installatie op vier dagen na de aankoop. Te vervangen apparaten konden direct mee na de installatie van de nieuwe apparaten.

p*******@g******** 28-08-2023

Het is een uitstekende service dat na het plaatsen van de bestelling nog even telefonisch contact wordt opgenomen. Ik kan dit wel waarderen.

Prikken 28-08-2023

(*) kwam bij ons thuis inmeten en heeft al onze wensen meegenomen. Tussendoor nog even contact en een weekje later kon de koel/vriescombinatie worden ingebouwd. Goede service en advies!