Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w***@l****** 30-08-2023

Ge woon nog naar binnen lopen. En goed worden geholpen. Door vriendelijk personeel. En Purmerend is een leuk stadje.

w*********@c******** 30-08-2023

Produkt kon niet op eerste bezorgmoment worden geleverd , maar is goed opgelost vanuit de keten van winkels.

m***********@g******** 30-08-2023

Dit is hetzelfde dan de votige tekst, we zijn nu de laatste jaren afhankelijk van de websites.

Van Lieshout 30-08-2023

Veel keuze goed verhaal met voor- en nadelen en voor elke beurs een oplossing

Cremer 30-08-2023

We hebben al een aantal keren witgoed gekocht en altijd prima geholpen en artikelen prima thuis bezorgd.

Westerhuis 30-08-2023

hier kan je rustig heen gaan voor wat voor artikel u wilt.goede uitleg en service.

Van den Bogert 30-08-2023

Wij zijn zeer tevreden over de hulp die wij kregen van de verkoper bij de keuze voor een wasmachine. Prima uitleg en zullen expert zeker aanbevelen bij andere mensen.

e**********@g******** 30-08-2023

Uitstekend, het door mij bestelde product was op het betreffende filiaal niet aanwezig. Na mijn telefoongesprek die ik 3 dagen na mijn bestelling pleegde werd ik uitermate vakkundig en vriendelijk geholpen door de 2 mannen in het filiaal van Diemen. Zij hebben ervoor gezorgd dat mijn product verzonden kon worden vanuit het filiaal in Dieren waar er nog een aantal op voorraad waren. Heel vriendelijk en professioneel. Groetjes Ellen

g********@z******* 30-08-2023

Zeer positief vanwege uitstekende service, prima levering en aansluiting door een vriendelijke bezorger/medewerker.
Aanrader voor een volgende aankoop !!!

j******@c******** 30-08-2023

Wij hadden reeds een koel vries combinatie via internet (Expert) besteld, maar bij levering en uitpakken bleek de koelkast veel te klein dus viel tegen. De verpakking zo goed als heel gelaten zijn we naar het filiaal in Purmerend teruggegaan en gevraagd wat de mogelijkheden zijn betreft omruilen voor een grotere. Dat was geen enkel probleem en deed men daar niet moeilijk over, klasse.

Eertink 30-08-2023

Wat ik al zei: je kunt jezelf zijn; niet opdringerig; waardevol advies en ze nemen alle tijd voor je..Dus gewoon is gewoon genoeg

a***********@g******** 30-08-2023

Ga zo door. Ik heb altijd positieve ervaring met dit bedrijf en de prijs doet niet onder van de concurrentie.

p*******@g******** 30-08-2023

Bij plaatsing van de bestelling werd vermeld dat oude apparatuur mee terug genomen zou worden maar dat weigerde de DHL bezorger te doen. Dan klopt in feite de overeenkomst niet.Dit heb ik als teleurstellend ervaren.
Maak waar wat je belooft.

a*********@h********** 30-08-2023

Kan deze winkel echt aanbevelen. Ze denken met je mee, vriendelijk en keurige aflevering van het product. Topwinkel!

a********************@g******** 30-08-2023

Mijn ervaring was erg slecht,want als het andere elektrische apparaat was geweest,had ik kunnen wachten,maar het was een koelkast,Maar als een Nederlander erom had gevraagd,hadden ze het snel gebracht,dat is discriminatie.

d*****@c********** 30-08-2023

In de fysieke winkel krijg je een goede service en antwoord op je vragen. Zo kun je de beste keuze maken! Wij zijn super geholpen!👍

h*********@z******* 30-08-2023

Expert in Tilburg kun je goed terecht. Normale mensen met oprecht advies. Geen verkooppraatjes.

d*************@b****** 30-08-2023

Kijk goed naar de maten die je nodig hebt als je iets besteld of haald in de winkel

Pijnenburg 30-08-2023

Meerdere malen en verschillende producten gekocht via Expert Dieren.
Elke keer zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Hier wordt nog meegedacht met de klant!

Van der Zee 30-08-2023

Fijne bezorging ondanks dat ik niet rekening had gehouden met installeerkosten plaatsen koelvriescombinatie. Toch gedaan na overleg zodat ik blij de spullen uit de oude koelkast kon overplaatsen! Bedankt ook voor de reclameprijs waardoor ik in de gelegenheid was dit te kopen en dat u de koelvriescombinatie zolang wilde opslaan voor mij! Ben helemaal tevreden!👍😀

Cwz 30-08-2023

Fijn advies op maat. Ze dachten echt mee, wisten waar ze het over hadden en het contact verliep prettig en soepel.

s***************@g******** 30-08-2023

Goede communicatie over de levering en een vriendelijke ervaren installateur die de wasmachine kwam plaatsen.

j*********@l****** 30-08-2023

Product was op voorraad en spoedig te leveren. Korte lijnen met de winkelier en met transporteur zodat goed overleg mogelijk was voor leveringsmoment. Ik bestel graag bij deze plaatselijke ondernemer vanwege de fijne direkte comunicatie en service.

Weessies 30-08-2023

Expert is een expert in persoonlijk advies en deskundigheid. De klant is hier echt koning en bij plaatsen van apparatuur gaan ze pas weg wanneer alles het doet en de klant de instructies begrepen heeft.

Pullen 30-08-2023

CANON Printer in de aanbieding gekocht. Werkt perfect en gemakkelijk te installeren.