Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Annemie 15-09-2023

Zeer goed advies door een vriendelijke verkoper bij Expert in Venray.
Komt afspraken na!
Op tijd bezorgd en geïnstalleerd door een vakman die goede instructies geeft.

Salomy 05-09-2023

Mijn review gaat over Dokkum. Zaterdag 19-08 heb ik een droger gekocht/besteld/meteen betaald. Er stond niet bij dat de droger niet voorradig was. De eerste bezorgoptie was donderdag erna (24-08). Ik vond dat best lang duren. Maar omdat ik er donderdag niet zou zijn, heb ik zaterdag gekozen.
Op vrijdag ben ik gebeld door Expert, best vriendelijk persoon, maar de boodschap was dat de droger niet bezorgd kon worden omdat ie er niet was. De week erna op woensdag (30-08) is ie uiteindelijk geleverd. Al met al dus anderhalve week moeten wachten.
De levering zou zijn tussen 17.00 en 18.00uur. Staan ze ineens vroeg in de middag voor mijn deur! (zonder telefoontje of berichtje of wat dan ook en ik zie op mijn camera). Na een belletje zij ze toch later terug gekomen.
Ik vind dit hele slechte service. Vriendelijk waren ze verder wel, maar gewoon niet correct. Vandaar mijn 4. Ik koop niet gauw weer iets bij deze winkel.

H 05-09-2023

De bestelling ging voor spoedig en werd netjes en door zeer vriendelijke bezorgers afgeleverd

Antonius 04-09-2023

Zeer klant gericht, vriendelijk personeel bij ecpert van Geel in Roosendaal, goede uitleg en advies. Personeel was zeer behulpzaam bij aflevering van onze diepvries kast, zeer tevreden.

Waarma 03-09-2023

We worden altijd goed en vriendelijk geholpen, dus wij komen altijd graag terug.

Buining 02-09-2023

ik zeg op verjaardagen graag mijn combliment over L.E.C en ook aan mijn omgeven zo,n zaak verdient een bluim ik kom er graag groet aan Joost..

ROEL VAN DER VLIET 02-09-2023

Ik heb één combi vrieser gekocht bij expert ipey groningen Ebbingestraat 28 9712 nl en fantastise geholpen en mij goed advies gegeven en daarom gekozen voor één Liebherr waar ik heel erg blij mee ben Deze winkel zal ik zeker aanbevelen grote klasse q qt2 w

f********@h********** 02-09-2023

Snel besteld , snel geleverd door een super turbo lachende vriendelijke bezorger. Top!

g*******@y******** 01-09-2023

Ik heb nu meerdere keren mijn aankopen bij Expert gedaan en mocht het weer nodig zijn zal ik geen moment twijfelen.

Gresnigt 01-09-2023

Al jaren ons adres voor diverse apparaten in huis.
Snelle levering en installatie!

j**********@h********** 01-09-2023

Bij de prijs die voor artikel staat kwam bij onze wasmachine en droger nog btw bij.

Daamen 01-09-2023

Heb een nieuwe Apple iPad gekocht, waarbij ook alle data is overgezet. Goede ondersteuning en service hierbij ontvangen.

Smedinga 01-09-2023

Prima winkel. veel keus, goede voorlichting en prima bezorging en installatie.

Ijzelenberg 01-09-2023

Wij zijn zeer goed geholpen in de winkel en het installeren thuis was uitstekend .

Van Waning - Hanssen 01-09-2023

Prettige winkel, vriendelijk en deskundig personeel, goed assortiment (al begrijp ik sommige keuzen niet).

Van Den Vegte 01-09-2023

Zeer betrouwbaar in het nakomen van afspraken en leveranties.
Prijs en kwaliteit in evenwicht.

p**************@k********* 01-09-2023

Mooie winkel met zeer vriendelijk en kundig personeel. Wij zijn erg goed geholpen en kregen goede adviezen waardoor wij ook de juiste keuze in het product hebben kunnen maken.

Metselaar 01-09-2023

expert fijn om zo'n zaak in het dorp te houden , maar ook ik blijf kritisch op prijs vergelijken en hou wel rekening met meerwaarde service klant contact.

l*********@h********** 01-09-2023

Goed advies gekregen in de winkel en na het uitzoeken hadden we een product ergens anders
goedkoper gezien toen hebben ze de prijs aangepast.

m********@g******** 01-09-2023

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor het product, snel geleverd en een stukje persoonlijke service dat je steeds minder ziet. Aanrader!

t********@g******** 01-09-2023

Prima droger. Wel erg slecht dat er geen afvoerslang werd meegeleverd. Gelukkig kon ik de afvoerslang van mijn oude wasdroger gebruiken.

j****@k*********** 01-09-2023

Voor kleindochter ad hoc enige producten nodig. Dan kom je al snel bij Expert uit.

y***********@z******* 01-09-2023

Nette winkel met vriendelijke deskundig personeel. Bezorging gaat ook zeer zorgvuldig.

Wats 01-09-2023

Klantvriendelijk personeel, goed meedenkend en uitstekende verkoopadviezen.

Van de Wiel 01-09-2023

Naar de winkel in Boxtel gegaan voor offerte van werkzaamheden in kantine bij ODC
Volgens afspraak bezocht door verkoper en duidelijke offerte gekregen
Daarna alles naar wens geïnstalleerd door vakkundige monteur