Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Molema 24-10-2023

Fijne winkel. Vaak aantrekkelijke aanbiedingen. Monteur zeer deskundig. Erg behulpzaam.

Volgende evt aankoop wordt ook door ons bij expert gedaan.

m*********@o********** 24-10-2023

Waar Expert zich onderscheidt t.o.v. MM etc. is de persoonlijke aandacht en service. En ook achteraf, als er een keer iets aan het product mankeert, zorgen zij dat het geregeld wordt. Fijn en betrouwbaar dus.

Wessels 24-10-2023

Geen andere keuze dan expert. vriendelijk met een geweldige persoonlijke service.

Dekker 24-10-2023

goede prijsaanbieding gekozen apparatuur

kundige adviezen bij het kiezen van de juiste apparatuur

levering conform afspraak

montage apparatuur als zeer plezierig ervaren

j*************@h********** 24-10-2023

Een winkel waar je goed geholpen word met een goede service en prijskwaliteit

Brand 24-10-2023

Een bedrijf waar je moet zijn voor klantenservice, advies en afspraken nakomen. In 1 woord TOP.

Krans 24-10-2023

Als je electra nodig hebt dan kun je het beste bij Expert je boodschap doen.

j*******@l****** 24-10-2023

Zeer vriendelijk. Pastte een korting toe welke pas een week later zou worden gegegeven door de fabrikant.

Wees ons ook op de optioneel aan te kopen assecoires waarvan je als consument verwacht dat ze er standaard bij zouden zijn.

Timmerman, Alie & Hans 24-10-2023

We hebben gebeld ivm defect wasmachine eerst telefonisch overleg gehad daarna besloten om nieuwe wasmachine aan te schaffen werd binnen 2 uur bezorgd top service

Oude Engberink 24-10-2023

Bent u op zoek naar een artikel dat u gebruikt in huis ga dan naar Expert LEC Deldenerstraat in Hengelo ov

Mathlener 24-10-2023

Dit soort aankopen zoals een vaatwasser zal ik nooit ergens anders meer doen door de service en de scherpe prijs

De Jong 24-10-2023

Zojuist bij expert een grote bestelling gedaan, alles netjes op tijd geleverd en goed geholpen in filiaal Castricum…

Bloks 24-10-2023

Goede kwaliteit en uitstekende kwantiteit . Zeer duidelijk en uitstekend advies. Vriendelijk en sociaal. Ik ben een zeer tevreden klant

Geersen 24-10-2023

Vriendelijk personeel.

Ruime nieuwe winkel in Oldenzaal.

Zeer goede service

Mul-rook 24-10-2023

Voor mij is Expert Boskoop meer dan een 10 waard. Ik bestel ook gewoon telefonisch, krijg goed advies en komen het brengen.

r********@g******** 24-10-2023

de verkoper heeft ons goed geïnformeerd over het product.

Enthousiast en to the point.

Marel 24-10-2023

Mooie zaak met prettig klant gerichte advisering, zal hier zeker indien noodzakelijk weer een aankoop doen

Leusink 24-10-2023

We hadden een nieuw koffiezetapparaat nodig.

Op advies van de medewerker een moccamaster gekocht en geen seconde spijt van gehad.

Stolwijk 24-10-2023

Ik had bewust gekozen voor de lokale winkelier om de middenstand te ondersteunen. Door de slechte ervaring wordt ik vanzelf weer in handen gedreven van Coolblue's en Bol.coms van deze wereld. Jammer.

Van der Burg 24-10-2023

Ik vind het een overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel, goede uitleg over het product wat ik gekocht heb en over een toekomstig artikel.

Hopman 24-10-2023

Ben super blij met mijn AEG wasmachine de fijnste die ik tot nu toe heb gehad terwijl ik altijd topmerken heb gehad is deze keuze perfect geweest.super geholpen in de winkel uitstekende aflevering en installatie .bedankt expert Beuningen

René 20-10-2023

Expert adverteert met deze wasmachine maar levert hem niet voor de aangeboden prijs met het excuus leveringsproblemen. Ondertussen gewoon door adverteren met morgen leverbaar! Ik koop er nooit meer.

René 20-10-2023

Expert Leeuwarden levert niet na betaling. Onder het mom van leveringsproblemen terwijl zelfde machine gewoon op voorraad is. Expert misleid!

i***********@g******** 14-10-2023

Het feit dat ik mijn bestelling in 3 delen kan betalen heeft voor mij de doorslag gegeven om.bij Expert te bestellen. Fijn als je het bedrag niet in 1 keer kunt missen.

Bestelling werd snel geleverd.

Goedmans 12-10-2023

Prima ,na wat problemen gisteren weer een nieuwe geleverd.we hebben al 25 jaar een Liebherr vrieskast en die doet het nog steeds,nu weer een nieuwe er bij en hopen dat hij weer zo lang mee gaat.