Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Vaals 24-10-2023

bij Expert Meijer wordt je uitstekend geholpen met deskundig en persoonlijk advies .

Ik voel me hier thuis en kom er graag

c**********@c******** 24-10-2023

Zeer goede ervaring. Alles telefonisch besteld ivm heupoperatie en dus niet naar de winkel kon.

Goed telefonisch advies. Dit jaar 3 bestellingen gedaan

d*****************@g******** 24-10-2023

Goede service in winkel. Kennis bij verkoopster. Vlot geholpen. Goede uitleg.

Zedde 24-10-2023

Wordt op tijd gebracht, die je afspreekt, en als het verandert netjes een belletje of SMS [watch app)

a*************@h********** 24-10-2023

Expert de winkel voor alle elektronica geweldig personeel die kundig zijn goed advies en een geweldige service de winkel waar je graag komt en koopt

Knapen 24-10-2023

Expert is de juiste naam, expert in de producten maar zeker ook in het meedenken.

De juiste keuze kunnen maken omdat ik voldoende informatie kreeg.

Ook de installatie thuis was meer dan top, ook na aankoop blijft men meedenken in wat bij jou past en hoe ze je kunnen helpen!

Been 24-10-2023

Expert Groningen heeft vriendelijke medewerkers met veel vakkennis en uitstekende service.

Van Kasteren 24-10-2023

ik ben zeer tevreden over de geleverde service , ik zal het zeker bij anderen aanbevelen

r****************@p******** 24-10-2023

Onze eerste grote aankoop bij Expert en wat ons betreft blijven we hier komen, super tevreden.

b********@r************ 24-10-2023

We hadden en probleem en snel een nieuw apparaat nodig. Gevraagd, snel een vakkundig advier en snel het perfecte apparaat gekregen

Vogelzang 24-10-2023

De prijs en service van dit soort winkels zou een webshop zich nooit aan kunnen meten.

h************@c********** 24-10-2023

Alles prima verlopen inclucief omruilgarantie.

Alleen verwachte levering liet langer op ons wachten.

Maar geen probleem voor ons.

Mulder 24-10-2023

Zeer behulpzaam personeel die weten welke apparaat bij je wensen aansluit.

Geen vraag is te veel en niets is teveel moeite. Ik zou deze winkel bij iedereen aanraden

g**********@g******** 24-10-2023

Deskundige verkopers helpen uitstekend om het gewenste product uit te zoeken!

Koopman 24-10-2023

Gelukkig is er Expert ! Er is een vriendelijke en geduldige winkelmedewerker die je helpt bij je keuze. Er wordt meegedacht vwb de bezorging en alles is keurig geregeld

Rutten 24-10-2023

De vakkundige uitleg bij een aankoop en goede service doen mij iedere keer besluiten om terug te komen.

t************@h********** 24-10-2023

Ik ben correct geholpen door de winkelmedewerker ik kan Expert bij U aan bevelen

a**************@g******** 24-10-2023

Zeer netjes en goed geholpen in de winkel ook bij het bezorgen netjes en op tijd bezorgd door ziekte werd het een dag later werd op tijd geïnformeerd zeer goed geregeld. Zal zeker weer na de winkel in roden als ik weer wat nodig heb

Westerman 24-10-2023

De vrieskast was een mooie aanbieding. Stond al langer op het wensenlijstje en nu was het juiste moment voor de aankoop.

h********@h****** 24-10-2023

Tv, of anders iets kopen bij Expert?

Dit kan zorgeloos, alles is tip top verzorgd.

a************@g******** 24-10-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Kundig/ vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen.

Oldenhave 24-10-2023

Bij je aankopen krijg je uitgebreid advies en daardoor zijn wij altijd tevreden geweest met/over de aankopen die we deden.

Heinen 24-10-2023

Fijne winkel met een verzorgde uitstraling en vriendelijk meedenkend personeel.

Meijers 24-10-2023

De goede service en voorlichting is beter dan een paar euro minder bij een internet aanbieder .

Kor 24-10-2023

Tot dusver heb ik alles bij mij thuis aan apparaten waar een stekker aan zit gekocht bij expert Hoogezand en dat zal ik in de toekomst ook blijven doen, natuurlijk speur ik het internet door zoals zovelen en zullen bepaalde producten iets goedkoper zijn, maar voor 50,= meer koop ik liever bij expert, als je een probleem hebt wordt het direct opgelost! Als je vragen hebt wordt je direct te woord gestaan en niet 10x doorverbonden, als je belt krijg je geen keuze menu, als er niet opgenomen wordt is het druk in de winkel en zijn alle specialisten bezit, dan wordt je z.s.m. terug gebeld. zoals je leest ben ik een enorme fan van expert Hoogezand. mijn advies is ga er heen en bepaal zelf of ik te enthousiast ben of klopt het werkelijk wat ik geschreven heb. De beste ervaring is je eigen ervaring.