Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g*******@u********* 24-10-2023

Onlangs aankopen gedaan in filiaal Nijkerk

Vriendelijk en verstand van zaken

Van de Bildt 24-10-2023

Op maandag morgen naar de winkel vaatwasser was stuk en oud samen met de verkoper gekeken naar een andere met wat regelwerk was de machine die ik wilde beschikbaar om dat er een Transporter uitviel werd hij in de middag al thuis gebracht waar kom je dat in deze tijd nog tegen hele maal tevreden

Thijssen 24-10-2023

Mocht ik weer een artikel aan willen schaffen, dan ga ik zonder twijfel naar Expert Elst.

Jong 24-10-2023

Ik ben deskundig en vriendelijk geholpen. Snelle levering meanderende woorden een aanrader

r******@y******** 24-10-2023

Hele fijne ervaring gehad net zo in de winkel als bij het leveren en installeren met veel zorgvuldigheid.

f*****@s******** 24-10-2023

De winkelbediende heeft ons uitstekend geïnformeerd over het product dat wij wilden kopen. Ook de levering en het plaatsen ging zeer vlot. Kortom, wij kunnen Expert Dronten warm aanbevelen.

Kocken 24-10-2023

goede behandeling duidelijk bij mijn vraag om een e.v.t korting dat kon niet , enkele weken later was dit artikel €100 afgeprijst in de folder van Expert jammer?

h***************@g******** 24-10-2023

De Expert Wijchen mensen hebben de, bij hen nieuw gekochte wasmachine, op mijn verzoek hoger in een kast geplaatst, zodat we bij het be- en ontladen van de wasmachine niet meer voorover hoeven te bukken. Uitstekend gedaan!

e************@g******** 24-10-2023

Het persoonlijke contact en oplossingsgericht denken van de Expert in Dieren is bijzonder. Ik hoop er nog heel lang mijn 'boodschappen' te mogen doen. Dank!

Engel 24-10-2023

Ik heb tot op heden geen klachten over de aankopen die ik bij EXPERT heb gedaan , genuanceerd persoondeel is een teken van klantgerichtheid.

k***********@g******** 24-10-2023

Wordt goed en vriendelijk behandeld. Weet waar je aan toe bent,over het product wat je wilt kopen. Het bezorgen aan huis is goed,vriendelijke mensen .ze leggen alles uit over het product die je gekocht heeft.dus raad ik de mensen in mij omgeving aan om naar jullie toe te gaan.

Kleijn Ten Brink 24-10-2023

ik ben prettig geholpen door een jonge medewerker die toen hij het even niet wist ging vragen bij een oudere werknemer dat gaf een goed gevoel. Ook jongeren moeten opgeleid worden en fijn dat Expert dat zo netjes doet. Het product (kachel) werkt goed en geeft behaaglijke warmte

h**************@h****** 24-10-2023

Van aankoop tot en met bezorging is de aankoop bij expert heel fijn verlopen.

Pathuis 24-10-2023

We hebben in de loop der jaren verschillende artikelen gekocht bij Expert, zoals een electrische oven, laptop, wasdroger. Alles op afgesproken tijd bezorgt, laptop geprogrammeerd door een medewerker. Bovenstaande artikelen geïnstalleerd. Service uitstekend.

De Graaff 24-10-2023

Super tevreden, aardige medewerkers,

Echt goed geholpen maakt dat ik terug blijf komen!

Van Wanrooij 24-10-2023

Kan adviseren om lokaal bij Expert te kopen. Lekker dichtbij en je kunt er gemakkelijk terecht bij vragen. De vestiging Leersum is perfect!

Van Dijk 24-10-2023

Expert Franeker is super klantvriendelijk en de mensen werken er met plezier. Er is veel inhoudelijke kennis van de producten waardoor je met een goed gevoel je aankopen doet en thuis niet voor vervelende verassingen komt te staan.

Nutma 24-10-2023

Prima winkel voor elke aankoop deskundig en zeer vriendelijk personeel.

Ik kom er graag

Blom 24-10-2023

Zeer correcte, deskundige mensen. Zéér behulpzaam, meedenkend.

Correcte aflevering, top!

r***************@o********** 24-10-2023

Kwam voor een koffiezetapparaat die online aanwezig was maar in de winkel werd er gezegd dat het niet meer voorradig was. Na een klein beetje aandringen keek hij toch in het magazijn en bleek dat het nog wel voorradig was. Had niet veel gescheeld of ik was zonder artikel weg gegaan ergens anders heen of online gekocht.

Dijkman 24-10-2023

Ik ben goed geholpen.Alleen zijn de vrieslades nog steeds vochtig.Ook het koelgedeelte is een beetje vochtig en erg koud vindt ik.

a********@g******** 24-10-2023

Groot assortiment en behulpzaam personeel. Regelmatig acties.

Prijs en kwaliteit uitstekend.

t****@g*********** 24-10-2023

Ouderwets naar de winkel gaan en advies krijgen, blijkt voor ons toch wel veel beter te werken dan die eindeloze stroom aan reviews en tegenstrijdige berichten op internet

Brekelmans 24-10-2023

Niks online bestellen! De fysieke winkels moeten blijven, het dorp wordt letterlijk dood gemaakt door de lege winkels!!! Expert is prima!

q*****@g******** 24-10-2023

Wij zijn prettig geholpen, goede prijzen en deskundig advies. Een fijne winkel!