Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Koers 24-10-2023

Mooi bedrijf en erg klant vriendelijk.

Kwaliteit en prijsverhouding vind ik prima

d***********@h********** 24-10-2023

Helaas was onze surround set al na 3 jaar stuk. Nu een nieuwe gehaald bij Expert Joure. Uitstekend geholpen aan een nieuwe set.

Van Aken 24-10-2023

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers en ze bieden een zeer goede prijs/kwaliteit

h****@z******* 24-10-2023

Aeg wasmachine laat witte pluisjes achter die in mij zwarte was komen

let op als je machine gaat kopen

Frolich 24-10-2023

Deskundig personeel, goed geholpen met duidelijk advies en de mogelijkheden.

Levering volgens afspraak, uitleg en netjes alles geplaatst en geïnstalleerd.

Brans 24-10-2023

Wat ik al aangaf voor instaleren van apparatuur , belachelijk hoog uurtarief voor wat WAS een al jaren lange vaste klant

m***@f******** 24-10-2023

Neem de aangeboden prijs met een korrelzout en hou rekening met levertijden van 1 tot 2 weken.

Lindeboom 24-10-2023

Persoonlijk contact wat in een grote bekende winkel weinig tot niet is. Goede service en flink wat keus tussen producten

Le Clercq 24-10-2023

Goede informatie door deskundig en vriendelijk personeel.wij hebben een Dab ontvanger gekocht die perfect werkt

Drvt 24-10-2023

Onze ervaring met expert is prima, goede kwaliteit, deskundig personeel en snelle levering.

Vrijhoef 24-10-2023

Vriendelijk personeel en uitstekende installateurs die netjes werken bij het inbouwen van onze gekochte koelkast en vriezer

j***********@g******** 24-10-2023

goede kwaliteit, goede uitleg, fijne service en perfekte installatie v.d. besproken en geleverde produkten

Posthuma 24-10-2023

Expert Hardenberg is een winkel die zich onderscheid in klantgerichte service, meedenken en kennis van de producten die ze verkopen. Dit vindt je niet bij de grote ketens en de online webshops! Een aanrader!

Van der Made 24-10-2023

Mooie winkel met een groot assortiment en deskundig en vriendelijk advies waarvoor alle tijd wordt genomen

b********@p******** 24-10-2023

Winkelpersoneel is goed. Weet veel over producten. Bezorging gaat minder goed. De ene keer een dag te vroeg bezorgd terwijl ik dat niet wist. Andere keer geen mail ontvangen over bezorgmoment en toen klopte de tijd ook totaal niet.

Van Hoven 24-10-2023

De stofzuiger die ik aangeschaft heb is een hele fijne stofzuiger. Zeer aan te bevelen!!

Rengers 24-10-2023

Top zaak. Kan een ieder expert/ telkamp Ter apel aanbevelen.

Daar word je niet als een nummer, maar als gewaardeerde klant behandeld.

De Vries 24-10-2023

goede en vakkundig personeel en zeer vriendelijk wij zijn zeer goed geholpen

ook bij het monteren van de tafel steun

Ten Dam 24-10-2023

Mijn ervaring , is prima met de Exper winkel . Goede raad , en snelle service .

g*********@z******* 24-10-2023

Mijn ervaring is dat ik een maand na de aankoop de vaatwasser nog niet heb ontvangen. Steeds bij navraag schuift de leverdatum weer een week op.

Gelder 24-10-2023

Ik zou het iedereen aanraden, zoveel ellende gehad met mediamarkt voor een apparaat inductie oven drie keer terug gestuurd maar bij expert zelfde apparaat gelijk goed en prijs zelfde

Kruithof 24-10-2023

Uitstekend goed geholpen vriendelijk personeel bij expert Vlaardingen zeker een aanrader

e************@k********* 24-10-2023

ook als er nadien iets fout gaat met de instellingen komt de monteur het nog zo nog repareren !

Snijders 24-10-2023

Super goede winkel, zeer professionele medewerkers.

goede producten, super service!

r**********@q********** 24-10-2023

Het beste zelf duidelijk aangeven wat je wil kopen dan kan de verkoper daar goed op inspelen