Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m**************@g******** 24-10-2023

Expert Goor moet gwoon blijven doen wat ze altijd al doen. Dan hoeft er helemaal niets veranderd te worden. Gewoon een meer dan prima zaak!

Lutter 24-10-2023

Bij expert hebben ze prima kwaliteit spullen. Wij kopen er al jaren en steeds nog steeds als klant koning!

Vos 24-10-2023

Ondanks dat het druk was, en ik dus even moest wachten, prima geholpen door de medewerker.

Mijn aankoop werd zelfs naar de auto gebracht 👍

Baars 24-10-2023

Wij zijn door expert zevenaar prima geholpen. Zeer vriendelijk en kundig personeel 👍👍

r************@g******** 24-10-2023

Wij kopen eigenlijk altijd ons witgoed bij Expert Velddriel. Uitgebreide winkel, vriendelijk en kundig personeel. Goede service en ze komen hun afspraken na.

Veraart 24-10-2023

Gewoon goed personeel en alles uitleggen en denken graag mee dat vinden we top.

Riekwel 24-10-2023

Heel tevreden over de aanschaf en het plaatsen van een nieuwe afzuiger in mijn keuken.

j*************@g******** 24-10-2023

Expert Rheden is een fijne zaak met een persoonlijke benadering.

Prettig geholpen

a***************@g******** 24-10-2023

Wel een wat mindere ervaring i.v.m. dat er plots een andere klant voorrang kreeg terwijl wij met een andere verkoper bezig waren op de computer.

Dat was voor ons een slechte ervaring.:(

Kerklaan 24-10-2023

Onlangs een Smart Tv gekocht bij Expert, bij de winkel langs geweest.

Heel goed geholpen, zeer deskundig en vriendelijk, wat wil je nog meer.

j***************@g******** 24-10-2023

Onze ervaringen als klant zijn altijd prettig .

Bij vragen steeds behulpzaam .

a*****************@p******** 24-10-2023

Wij zijn al jaren klant van Expert, voorheen Dominent. Klantvriendelijk en goede service.

a******@c******** 24-10-2023

eerst in eigen woonplaats proberen te kopen wat je zoekt, is het behoudt van onze winkels

b********@h********** 24-10-2023

Expert is een goede winkel vertrouwbaar goed parkeren.

Wij geven aan iedereen door dat ze na twello moeten gaan.

Van den Hoven 24-10-2023

Prettig en goed luisteren naar de wensen van de klant. Vrijblijvend en meedenkend. Bij Expert is de klant echt Koning!

Homminga 24-10-2023

je word zeer vriendelijk geholpen en het advies is zeer belangrijk zodat je vol vertrouwen de winkel uit gaat

Donker 24-10-2023

Altijd tevreden over expert tromp, waardoor we er ook steeds weer terugkomen

h***********@g******** 24-10-2023

De bestelde producten werden op tijd bezorgd en de monteurs hadden snel de apparaten geïnstalleerd.

Van Uden 24-10-2023

Expert is er altijd wanneer je ze nodig hebt.Alle medewerkers zijn geduldig,kundig en zeer behulpzaam.De installateurs nemen alle tijd om nieuwe apparaten te installeren en goed uit te leggen.Bij problemen zijn ze er snel en geven goed advies wat te doen

Kortom, Expert is TOP

Hamerslag 24-10-2023

Wij zijn over aanschaf en bezorging en installatie van onze nieuwe TV zeer goed te spreken en kunnen Expert Schipper van harte aanbevelen.

Fam. Hamerslag Schiedam

p************@g******** 24-10-2023

Aardige mensen in de winkel, denken actief met je mee qua mogelijkheden. Prettige combinatie van kennis, ervaring en vriendelijkheid. Monteurs die langskomen zijn super aardig en hebben het netjes opgeleverd. En oude inductie kookplaat afgevoerd.

p*************@g******** 24-10-2023

Er werd een extra stekkerdoos geleverd omdat het snoer van de wasmachine te kort was.

Dit snoer zat, zoals gebruikelijk met een bandje bij elkaar gebonden.

Ik keek, toen de bezorgers weg waren achter de wasmachine. Het bandje van het snoer zat nog bij elkaar. Ik weet niet beter dan dat een snoer los moet hangen om oververhitting te voorkomen.

Dit vind ik niet juist bij een aflevering waar ook aangesloten wordt. Mijn moeder is 93 en zou nooit meer achter de machine gekeken hebben, terwijl daar mijns inziens een brandgevaarlijke situatie aanwezig was

Doornik 24-10-2023

Werd in de winkel heel deskundig geholpen met het uitkiezen van een hoofdtelefoon

Slingschroder 24-10-2023

Prima kundig advies in de winkel en de blijvende service dat Expert Purmerend levert.

Schellekens 24-10-2023

Onze inbouwkoelkast was 28 jaar oud en aan vervanging toe. De nieuw aangeschafte inbouw koelkast heeft een goede uitstraling maar qua ruimte minder dan onze vorige koelkast. Er kan dus minder in de Liebherr. het is nu een beetje passen en meten. Of een koelkast van Bosch of Siemens of ander merk ruimer is t.o.v. de Liebherr is nog zeer de vraag.