Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

s*****@k*********** 24-10-2023

Prima geholpen, ook goed advies gekregen.

De verkoper heeft netjes de aankoop in mijn auto gezet.

Schokker 24-10-2023

een prima winkel met goede service een breed aanbod van producten, en medewerkers die weten waar ze over praten.

a****************@g******** 24-10-2023

Ik moest een dvd speler hebben die verschillende formats van zelfgemaakte Dvd kon spelen.

In de winkel werd de dvd speler operabel gemaakt en alle meegenomen dvd werden uitgeprobeerd.

Persoonlijke hulp waar vind je die nog

c*********@g******** 24-10-2023

Ik wilde een diepvries kopen van Beko dat in de aanbieding was maar niet op voorraad. De medewerker Ton van expert Uden was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een dikke 10 voor de medewerkers in Uden

a***********@g******** 24-10-2023

Koop niet bij die grote winkels of via internet, maar laat je vakkundig helpen bij Expert

Kuiper 24-10-2023

Het geleverde apparaat is geweldig. Ik kijk nu naar een oorlogsserie. Het

Is net of je er middeim zit. De prijs viel nogal tegen. Het apparaat dat ik wilde, de nieuste uitvoering was bijna € 600 duurder dan zijn voorganger. Ik heb het toch maar aangeschaft, omdat ik het persé wilde hebben. Nu heb ik daar geen spijt meer van.

Van Hijum 24-10-2023

Zoek je een winkel waar je goed wordt geadviseerd en een ruim assortiment, goede service en een goede prijs ga dan zeker naar expert in Franeker!!

w********@h******** 24-10-2023

Wij gaan altijd met plezier naar Expert toe. Je gaat nooit met lege handen naar huis toe

Schutten 24-10-2023

Zeer goede dienstverlening van Expert Nijverdal. Komt de afspraken na en zeer klantvriendelijk.

Veenendaal 24-10-2023

Expert is zeker aan te raden, vooral zeer goede ervaringen met Expert in Roosendaal.

Vermeer 24-10-2023

We zijn zeer goed geïnformeerd in de winkel in Dirksland. Goede uitleg over mogelijkheden van de producten. Afgeleverd en geïnstalleerd volgens afspraak.

Bij een kleine storing monteur gelijk na afspraak storing thuis verholpen!

Zeer tevreden!

h**********@h********** 24-10-2023

Een goed assortiment aan producten in Nijkerk,overzichtelijk en vriendelijk personeel,

Wissing 24-10-2023

Bij het plaatsen bleek dat de soft close deursluiting niet op de koelkast zat.

Door Expert Cuijk in samenspraak met Siemens achteraf deze sluiting gemonteerd. Super service.

e*************@h****** 24-10-2023

onder mijn vrienden wordt weleens gesprolen over expert en service , ze zeggen allemaal dat die goed is en komen graag bij expert en dat is ook mijn ervaring.

Kool 24-10-2023

Goed advies gehad over de aan te schaffen wasmachine. Snelle en goede levering.

d**********@l****** 24-10-2023

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, denken mee in opties en bieden niet gelijk het duurste aan.

i*********@h********** 24-10-2023

Prettige winkel ,goed geholpen door de eigenaar zelf. Ook personeel zeer vriendelijk

s**********@z******* 24-10-2023

Service en kwaliteit volgens normen en waarden .de klant is koning mits hij/zij zich gedraagt

Dekker 24-10-2023

Mooie winkel zeer goede service, mocht er iets fout gaan altijd een nieuw artikel.

wordt altijd netjes geholpen zeer goede uitleg, komen afspraken na iets niets in voorraad zodra het artikel weer aanwezig wordt je meteen gebeld. echt een heel fijne winkel.

v**********@g******** 24-10-2023

We zijn goed geholpen en de medewerker nam ook de tijd voor ons. Goede service en goede uitleg.

Van Balen 24-10-2023

Helemaal prima geholpen bij Expert in Elst. Vriendelijk en kennis van zaken.

Groetjes,

Cozy Bed & Breakfast

m***********@g******** 24-10-2023

Ook als garantie van toepassing is staan ze direct voor je klaar met een passende oplossing, SERVICE met hoofdletters.

Bijker 24-10-2023

Bijzonder prettige winkel en professionele uitleg van het product, snelle levering en uitstekende service.

a**********@z******* 24-10-2023

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Veel kennis en informatie mbt spullen die ze verkopen en een enorm goede service.

Stofmeel 24-10-2023

Nette winkel