Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Piels 24-10-2023

Telefonisch aankoop gedaan en het weet gemeld als het binnen was top geregeld.

Hofstede 24-10-2023

Wij kopen graag bij Expert. Goed advies en service in combinatie met een prima prijs.

Van Minnen 24-10-2023

wij zijn goed geholpen .

Daarnaast vind ik het belangrijk dat zulke winkels blijven bestaan .

r*************@h********** 24-10-2023

Fijn om grote en kleine apparaten in een fysieke winkel te kopen met de daarbij behorende service en evt. installatie en indien nodig reparatie.

Kraaijenbos 24-10-2023

mensen ga naar expert het vakkundige personeel helpt je graag ,tot ziens bij

expert

m*******@h****** 24-10-2023

Kwam om een stofzuiger te kopen. Wilde specifiek 1 van Miele. De verkoper kon goed uitleggen wat de onderlinge verschillen waren tussen de types. Verkoper was vriendelijk, niet opdringerig en gaf goed advies.

Van der Zanden 24-10-2023

Wasmachine en droogtrommel van LG zien er mooi uit en functioneren prima.

Heb 1600 toeren centrifugeren genomen zodat de was minderlang in de droogtrommel hoeft,

energiebesparend!

Droger met warmtepomp en zelfreinigend zodat je het zelf niet vergeet.

Wel beide met y afvoer laten monteren. Van tevoren doorgeven.

Van der Vlies 24-10-2023

Ik zou de mogelijk willen dat er tegen betaling een monteur mijn tv zat installeren. Ouderen kunnen dat niet meer.

p********@h****** 24-10-2023

Mooie winkel en kundig en netjes geholpen. Ook toen ik thuis was en telefonisch nog vragen had. Perfect

Alkema 24-10-2023

Ik liet mij adviseren. Zij attendeerden mij op een aanbieding. Dat vond ik wel attent.

l***********@p******** 24-10-2023

Vertrouwd bedrijf met personeel in de buitendienst. Erg fijn dat als je een apparaat koopt dit door een deskundige gemonteerd kan worden. Daarmee maakt Expert voor mij het verschil tov andere vergelijkbare bedrijven.

c***********@g******** 24-10-2023

Het product heb ik nog maar paar weken, de service en hulp van de medewerker is uitstekend.

Stam 24-10-2023

Zeer tevreden in elk opzicht.

Degelijk advies en service bij

plaatsing.

Blijf zeker klant bij Expert, De

Loper, Vlaardingen.

Van Dun 24-10-2023

Bij binnenkomst wordt je al overweldigd door het aanbod en de fantastische uitstraling die het assortiment heeft. Je krijgt al gauw het gevoel dat je veel van de artikelen graag zou willen hebben. Zodra je een keus hebt gemaakt, wordt je snel en heel goed geholpen bij het vaststellen wat je precies nodig hebt en wat het beste bij je past.

Christenhusz 24-10-2023

We zijn zeer tevreden met onze steelstofzuiger en overwegen om er voor ons bovenhuis om er nog zoeen te kopen

Cop De Vries 24-10-2023

Mijn ervaring in Winschoten als in Ter Apel zijn goed als ik iets nodig bezoek ik een van deze winkels . Door mijn mijn ervaring van behandeling en snelheid van bezorging .

h***********@h********** 24-10-2023

Expert Deurne top winkel,vriendelijk personeel! Denkt met je mee,en weet waar ze over praten!

Heikamp 24-10-2023

Winkel waar je prettig geholpen wordt en er was aandacht voor de vragen die we hadden.

Schaaphok 24-10-2023

Na jarenlang een bovenlader van Miele te hebben gehad overgestapt naar voorlader omdat de bovenlader er bij Miele uit is.

Goede begeleiding bij de keuze en keurige aflevering, plaatsing en tips/ toelichting. Tot op heden zeer tevreden.

Van Ijperen 24-10-2023

Een hele fijne winkel, met deskundige verkopers. Ze weten waar ze het over hebben en denken met je mee. Ook de levering en plaatsing thuis is dik in orde. Al diverse artikelen bij deze winkel gekocht en nog nooit een probleem ervaren.

a*****@h********** 24-10-2023

Fijne en snelle service. Je kan altijd met vragen terecht en je wordt deskundig geholpen.

t***************@h********** 24-10-2023

Ik kwam voor een chrome book de verkoper gaat naar achteren en komt terug met ik heb deze twee en dat was het.

Mijn oude was touchscreen nu moet ik de muis weer gebruiken een flinke teleurstelling.

l*********@h********** 24-10-2023

Ik vind het aankopen van een product bij Expert prettig omdat ik goed advies hen gekregen en vriendelijk ben geholpen. Het product is naar volle tevredenheid bezorgd en geinstalleerd. Ik heb vertrouwen in het advies van Expert.

a*************@k********* 24-10-2023

Ga kijken in de winkel, maak een praatje en kom er zo achter wat er is en wat je nodig hebt.

a**************@h********* 24-10-2023

In eerste instantie niet de juiste informatie bij terugkeer/ ruilen wel prima