Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Boer 24-10-2023

Ik haal alle elektrische apparaten bij

Expert wolvega goede winkel en

goede voorlichting en uitleg.

Mensen zouden meer in fysieke

Winkels moeten gaan. Dan kun je zien wat je koopt

Kelder 24-10-2023

Prettig gewinkeld en goed geholpen. Inbreng verkoopmedewerker heeft mede de keus bepaald. Keuze bevalt zeer goed.

Vermaat 24-10-2023

Een winkel op hetzelfde dorp heeft vele voordelen ook bij reparatie snel geholpen.

Al 24-10-2023

Prima apparaat en goed geïnstalleerd. Jammer dat eerst de verkeerde offerte was afgegeven, waardoor er wat weken overheen gingen

Meijer 24-10-2023

Weinig toe te voegen gewoon een mooi bedrijf met goede service prijs verhouding

Van Essen 24-10-2023

De maatvoering was niet duidelijk op de tekening, naar de winkel gebeld en ben zeer goed geholpen door de verkoper.

Het product gekocht via de telefoon. Goede service !!!

Vloemans 24-10-2023

uitstekende service en voorlichting, ook bij installatie zeer goede uitleg en moeite genomen om alles te installeren en op te hangen

k***********@h********** 24-10-2023

Super winkel met mensen die weten waar ze het over hebben ,ook goede uitleg als ze het geïnstalleerd hebben

Keizer 24-10-2023

Klantvriendelijke winkel. Ruim assortiment aanwezig. Er wordt meegedacht met de klant. Goede service.

Van Beek 24-10-2023

Bij Expert Wijchen krijg je een goed en eerlijk advies en de aandacht die je wilt hebben. Netjes thuis bezorgt en onze inbouw koelkast is netjes ingebouwd. kort om een winkel waar je blij van wordt.

Van der Linde 24-10-2023

Prettige mensen om te helpen

Goede uitleg

Alle bekende merken voldoende aanwezig

e***********@p******** 24-10-2023

Wij wonen inmiddels Bussum maar kopen alles bij expert in Huizen al vele jaren, ook doen

De Jong 24-10-2023

goed product tegen een billijke prijs en goed advies van het winkelpersoneel

Groot Obbink 24-10-2023

ik zou gezien de ervaring die wij hebben met Expert andere mensen zeker aanbevelen om eens een bezoekje te brengen bij deze winkel

Ziel 24-10-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding,

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Ruim assortiment in de winkel.

Meeuwisse 24-10-2023

Ik kan expert op de nieuwe markt zeker aanbevelen, goede service en vriendelijke medewerkers.

Vrij 24-10-2023

Fijne winkel met goede ervaren medewerkers met goede product kennis. Prima prijs/kwaliteit verhouding en betrouwbare thuisbezorg service.

k*****@h********** 24-10-2023

Voor al uw apparaten en vakkundige hulp raad ik u Expert Kranenburg Zevenaar ten zeerste aan

c**********@k*********** 24-10-2023

Expert is een aanrader als je een product nodig hebt, zoals (af)wasmachine, televisie, etc. Ik ben zeer goed en professioneel geholpen en de service en zorg is buitengewoon!

Frijhoff 24-10-2023

Mijn ervaring met Expert ,

Daar ben ik zeer tevreden over ,

Vooral zo doorgaan .

j************@h******** 24-10-2023

had een wasmachine besteld en deze zou boven worden neergezet en aangesloten, de oude zou worden meegenomen en dit is allemaal prima gegaan. Wel zou de bezorger de klant erop kunnen attenderen dat hij/zij de handleiding op het internet kan opzoeken (ik wist dat maar niet iedereen weet het) en dat je na registratie van het produkt op de website van de fabrikant, 5 i.p.v. jaar garantie krijgt, dat is toch mooi meegenomen.

n************@c******** 24-10-2023

Mijn ervaring met expert is zo goed omdat ze me goed hebben geholpen bij het uitzoeken van was machine en droger zo energiezuinig mogelijk. En zich houden en duidelijk zijn met hun

afspraken

Bouman 24-10-2023

Misschien ook wat van de goedkopere merken en modellen in de winkel zodat je ze kan bekijken en zien wat je koopt

Numan 24-10-2023

Zeer tevreden over het meedenken en helpen bij de keuzes van de producten.

Ook het nakomen van de gemaakte afspraken én de aflevering is uitstekend !

Medendorp 24-10-2023

Ik winkel vanaf 1995 al bij deze winkel . Wanneer je witgoed of audio apparatuur wil kopen, stap dan bij Expert binnen. Deze club luistert goed naar wat jij wil en kan je daarop bedienen. Ook wanneer je later mankementen aan je apparatuur krijgt zijn ze bereid met je mee te denken om tot een goede oplossing te komen.