Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Schippers 24-10-2023

Bij Expert Boskoop ben je altijd een Klant met een hoofdletter, die aandacht krijgt

Noordman 24-10-2023

Prima, personeel denkt mee maar niet opdringerig. Goede communicatie. Zeer vriendelijk

Geutjes 24-10-2023

Snelle en goede service!

Advies op maat. Prijs en kwaliteit in goede verhouding.

m***************@g******** 24-10-2023

Expert biedt vakkennis in combinatie met goede kwaliteit van artikelen tegen scherpe prijs

Bult 24-10-2023

Je wordt als klant op een prettige manier geholpen. Krijgt goede adviezen en men is bereid zaken goed voor je uit te zoeken b.v. vergelijken van merken etc. Het voorrijdtarief is heel redelijk in vergelijking met collega bedrijven. Expert Diepenveen is een aanrader!

Smit 24-10-2023

Uitstekende winkel, waarbij vooral de klant gerichtheid, kennis en service optimaal zijn.

Juist deze argumenten stellen Expert ver boven de grote onpersoonlijke concurrenten ( Mediamarkt).

Wellness Centrum Havelte 24-10-2023

Er is geen enkele online winkel die op kan tegen de service en deskundige ondersteuning van een fysieke winkel. Van al die fysieke winkels springt deze Expert uit Meppel er nog een keer ver bovenuit!

Een echte aanrader!

Bruinsma 24-10-2023

De wasmachine is op tijd afgeleverd en kwaliteit is goed van deze wasmachine en is zuinig

Tennekens 24-10-2023

Het maakt niet uit wanneer je binnenloopt, altijd vriendelijk en deskundig. Er wordt geluisterd naar je wensen.

Echt een ouderwetse manier van klantervaring, dus top!

d***************@u********* 24-10-2023

Lekker zo doorgaan dan blijven de klanten vanzelf terugkomen lekker kneuterig daar

kunnen grote

ketens nog heel veel van leren !!!!!!!

Li 24-10-2023

Het vragen om waarderingen vind ik altijd nog al raar. Het is goed of niet goed. Alle benamingen of cijfers daar om heen zijn schools. Expert van Jan in Nijkerk is dus GOED. En daarmee moet hij het doen. We lopen al heel lang daar en het feit dat men dat doet is een GOED teken aan de wand.

Hoogsteder 24-10-2023

klantgericht en het meedenken in oplossingen maakt het dat we zeer tevreden zijn.

Pijpker 24-10-2023

We werden zeer goed geholpen in de winkel. Deskundigheid van de verkoper was zeer goed. De tv thuis laten installeren. Is zeer goed verlopen. Fijne en deskundige medewerkers die de TV geïnstalleerd hebben. Al met al dik tevreden

p**************@h******** 24-10-2023

Ik adviseer Expert vanwege het vriendelijke en deskundige personeel die alle tijd voor de klant nemen en ook goede after sale service verlenen.

j********@h******** 24-10-2023

onze aankoop werd keurig op tijd bezorgd zoals afgesproken werd de oude koelkast mee terug genomen

Kors 24-10-2023

Goede service snelle levering en goede uitleg voor een aankoop personeel is altijd vriendelijk en hebben altijd een oplossing voor de koper.

Zal Expert Hoogezand zeker aan bevelen.

Feikens 24-10-2023

ik bemoei mij nooit met de keuze van een ander of er moet mij om gevraagd worden

r*********@h******** 24-10-2023

Er wordt goed geluisterd naar de wensen die je hebt bij een artikel en hierop krijg je verschillende mogelijkheden aangeboden.

Wordt ook duidelijk uitgelegd wat de verschillen zijn tussen een goedkopere of duurdere artikelen.

Service als er wat met je artikel is is ook super en denken hierin ook met je mee,

Gootjes 24-10-2023

De fijne en rustige uitleg over mijn product en de goede bezorging zijn mij uitstekend bevallen

j******@h****** 24-10-2023

Een geduldige leverancier en perfecte verwerking van levering en aansluiting.

d***************@g******** 24-10-2023

Ik heb weer een miele stofzuiger dit merk bevalt me goed en er komt geen andere in huis.

Hakkert 24-10-2023

Fijn bedrijf dat meedenk met de te maken keuze en goed advies geeft over de producten.

De Graaf 24-10-2023

Goede uitleg in de winkel met personeel gezocht naar het juiste product. Lekker dicht in de buurt, goede service.

b********@u********* 24-10-2023

Onze ervaring met Expert Cronjestraat Haarlem:

Prettige en vakkundige benadering, zeer goede en flexibele service en bereidheid daartoe.

Vlotte afhandeling en flexibele instelling van personeel

Een wereld van verschil met andere witgoedwinkels.

s***************@h********** 24-10-2023

Telefonisch contact gehad, omdat ik zelf niet naar de winkel kon. Uitstekend geholpen met veel informatie. Levering was binnen afgesproken tijd en installatie van de vaatwasser ging ook super snel . Aardige meneer die alles goed uitlegde.