Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Nederhof 24-10-2023

Kiezen voor Expert Dieren is kiezen voor service, klantvriendelijkheid, stiptheid en kwaliteit.

Kruit 24-10-2023

Ik zou zeggen ga naar expert wij kopen daar al jaren onze producten en nooit geen problemen gehad

Brehm 24-10-2023

Mooie winkel met een ruim aanbod, ook buiten de aanwezige apparatuur, en deskundige informatie medewerkers

r*******@m********** 24-10-2023

Expert biedt net even wat meer advies service dan andere electronica giganten

r************@g******** 24-10-2023

Goede service, vaatwasser begaf het net buiten garantietermijn.Zij hebben korting kunnen realiseren na contact met importeur

a***********@k********* 24-10-2023

Goed meegedacht over de vervangende inbouwapparatuur. Daarna vlotte levering en installatie.

Van Kleij 24-10-2023

Als je menselijk geholpen wil worden plus uitstekende service ga dan naar expert.

a***********@h********** 24-10-2023

In de winkel goed geholpen. Tijdens de installatie kwam de hoofd bezorger ietwat gehaast over.

Verder verliep alles soepel

Letteboer 24-10-2023

Vriendelijk personeel erg behulpzaam en een snelle levering en goede installatie

Roth 24-10-2023

LG-wasmachine gekocht, vorige LG-machine had het zestien jaar volgehouden en dus blijf je bij zo'n merk.

Alles naar verwachting afgeleverd en geïnstalleerd.

We constateerden kleine beschadiging aan de zijkant, kregen meteen aanbod voor royale vergoeding, prima.

Heuvel 24-10-2023

Mooie winkel met een goede uitstraling. Je wordt super geholpen door de medewerkers en ze komen hun afspraken goed na. Ook de deskundigheid is goed van de medewerkers en de bezorger. Zeer snelle levering. Kortom ik raad deze winkel zeer goed aan.

Smudde 24-10-2023

Bij expert een koel vries combinatie gekocht. Een goede bediening en vrij snel werd het apparaat geleverd. Ik ga hier vaker mijn bestelling doen. Ook heeft de winkel een mooie uitstraling

Pouwels 24-10-2023

super geholpen, Expert heeft geluisterd en daarna alles goed uitgezocht, ons voorzien van informatie over een bedrijfswasmachine en bedrijfs droger.

h***@h************** 24-10-2023

Een top bedrijf, hier kun je met een gerust hard producten gaan kopen en laten instaleren.

Willems 24-10-2023

Wij hebben onze aankopen in de Expert winkel te Leersum gedaan zijn zeer tevreden over de benadering van het personeel en de service bij het leveren en instaleren van de wasmachine televisie en soundbar .

Selhorst 24-10-2023

Mijn ervaring is dat ik in al die jaren dat ik bij Expert koop nog nooit teleurgesteld ben in de producten en de service .

Ik beveel Expert van harte aan !

b***********@g******** 24-10-2023

Fijne zaak waar je goed geholpen wordt, deskundig advies krijgt en goede service.

De Wild 24-10-2023

Tevreden over expert komt afspraken na , en klantvriendelijk geholpen , ik ben zeer tevreden ook over de wasdroger Beco

Van Heiningen 24-10-2023

Een heel goed adres voor een passend advies een goede service en snelle afhandeling.

Men probeert niet het duurste artikel te verkopen maar het apparaat dat het beste in de persoonlijke behoefte voorziet.

e***********@h********** 24-10-2023

Prima zaak.

Er was n dopje weg. Meteen de week erop een dopje in de brievenbus.

T enige wat we vergeten waren was de lengte van de koelkast. Deze kon niet onder de deurpost door.

Wellicht n tip voor de verkoper om hiernaar te vragen?

Dat voorkomt gesjouw door de tuin.

Superblij met de aankoop.

e***********@z******* 24-10-2023

Expert is een prettige zaak ze geven duidelijk advies ,en je wordt goed geholpen als je iets groots koopt wordt het vaak dezelfde dag al gebracht ze nemen de tijd voor je

b**********@g******** 24-10-2023

Bij het plaatsen van de vaatwasser waren wat problemen met de plinten.deskundig en vaardig opgelost.

Verhagen 24-10-2023

Fijn en deskundig personeel dat tijd voor je heeft

Betrouwbaar qua afspraken

Prima bezorging en installering

Goede communicatie

m*************@y******** 24-10-2023

Nette bezorging, geïnstalleerd. Ging keurig.En de telefonische medewerking van de verkoper was ook goed

Mulder 24-10-2023

Expert toont een selectie van gewoon goede apparatuur en heeft een uitstekende kennis van zaken en biedt een uitstekende service, ook aan huis!