Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Heeger 25-10-2023

Geweldig geholpen en geweldige service. Bezorgers waren ook geweldig. Alles perfect geïnstalleerd

Donkers 25-10-2023

bij expert weten ze wel waar ze over praten en de klantvriendelijkheid is top

Stremmelaar 25-10-2023

Kopen bij EXPERT is kiezen voor zekerheid. Zeer vakkundige medewerkers, we bevelen ze graag aan.

Lietmeijer 25-10-2023

Kreeg mijn vrieskist cadeau van Gemeente Apeldoorn. en met uitzoeken in de winkel ging het prima. Enige min punt was wel dat de dag voor bezorging mij wel bekent was dat ik email bericht zou krijgen en die kwam niet meteen. Na opbellen vernam ik van laat in de middag en ook toen niets. Toen ik weer belde was contact per telefoon niet helemaal goed. Sorry dat ik wat moeilijk deed; amar toen bleek dat email ook na sluitingtijd kon komen; wat ook gebeurde; begin van de avond. Nu is dit ook duidelijk. Bezorgen ging wel goed. Ben tevreden daar over.

Schreibing 25-10-2023

Waarin kan een winkel zich nog onderscheiden, koop bij Expert en laat je verrassen door niet alleen lage prijzen maar ook deskundige service en producttoelichting.

r***********@g******** 25-10-2023

Goedemorgen,

De ervaring met Expert is prima. De service in de winkel, tijdens het bezorgen en installeren was prima.

Alles zoals je verwacht, prima geregeld!

Ghijssen 25-10-2023

Eerder heb ik mijn tv gekocht bij expert waar ik heel tevreden over ben, nu mijn wasmachine, was online aan het kijken omdat ik weinig tijd heb om naar de winkel te gaan, heb de winkel in Den Bosch aan de telefoon gehad omdat ik een keuze maken online moeilijk vond had behoefte aan een stukje uitleg. Jacky heeft met mij te woord gestaan en online meegekeken hij heeft mij super goed advies gegeven en uiteindelijk een Bosch wasmachine gekocht waar ik heel tevreden over ben!

r**************@o********** 25-10-2023

Goede service. Goede uitleg over het te kopen artikel en het meedenken hierover.

De Goeij 25-10-2023

Goede service, snelle levering, kennis over de producten en goedkoper dan de online bedrijven. Je kunt fysiek shoppen, producten bekijken en de dag erna is alles in huis, gemonteerd en wel.

Ter Beek 25-10-2023

Ik kan Expert Neede aan iedereen aanbevelen. Fijne winkel prettig deskundig personeel en zeer behulpzaam. Blij met deze winkel.

m******@o********** 25-10-2023

Ik ben zeer tevreden over de totale gang van zaken vwb de kennis en advies van de verkoper.

j**********@h********** 25-10-2023

Mijn eerste ervaring en aankoop van een inbouwkoelkast is naar wens verlopen.Goede voorlichting en keurige afhandeling bij het bezorgen rn plaatsen.

r*****@s************** 25-10-2023

Als je een vraag hebt bel je Gerco!! Binnen een dag een passende oplossing met een TOP service. Niks is te gek!!

k**********@g******** 25-10-2023

Ik kocht een frituurpan, weinig keuze in de winkel maar ik kreeg goed advies en wat ik wilde was te bestellen. Het was een groot cadeau, werd netjes ingepakt en voor mij in de auto gezet.

De Visscher 25-10-2023

Deskundig advies op een prettige wijze. Levering en installatie van de aankoop meer dan prima.

r**********@l****** 25-10-2023

Keurige winkel waar je vlot en deskundig wordt geholpen. En ook met de prijs/kwaliteit verhouding is het

prima in orde.

De Mie 25-10-2023

service winkel is vlak bij met persoonlijke aandacht ,

vraag :

Ik heb eerder nog een canon printer gekocht kan iemand met ervaring tegen betaling de printer plaatsen ?bel alsjeblief blief

Helden 25-10-2023

Breed assortiment

Goed advies en meedenken

Zeer goede monteur, hoog niveau

Verduin 25-10-2023

hele heldere communicatie van elk van de medewerkers, goede uitleg en neemt de tijd voor de klant

m**********@h********** 25-10-2023

Goede voorlichting, prima prijs/kwaliteit verhouding, mogelijkheid om kapotte apparaten daar in te leveren.

k*********@h******** 24-10-2023

Netjes en correct geholpen. Goed persoonlijk advies gekregen. Fijn ervaren personeel

t*********@g******** 24-10-2023

Deskundig geholpen. Product voldoet aan de criteria. Alleen onhandig dat het mandje volledig uit de airfryer getrokken moet worden. Dus geen geleiderail waarop het mandje kan blijven staan. Wel gemakkelijker geworden zo, om de airfryer schoon te maken. App nog niet gebruikt, maar kan zeker van toegevoegde waarde zijn. De airfryer wordt vooral gebruikt om vlees te bereiden.

Schotsman 24-10-2023

Wij hebben al diverse producten in de afgelopen jaren hier gekocht en komen uiteindelijk steeds weer bij expert terecht

Groot 24-10-2023

Mijn ervaring is dat er goed naar je geluisterd wordt, wat je te besteden hebt of wat je wensen zijn, zeer gespecialiseerde medewerkers, je wordt snel geholpen en in de en online een hele ruime keuze een zeer fijne winkel

Plantinga 24-10-2023

Goede ontvangst in de winkel en vakkundige aflevering en plaatsing van de vriezer