Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a*****@g******** 27-10-2023

Diepvrieskast gekocht tijdens actie van Expert en Siemens cashback actie. Vriezer was niet leverbaar door Siemens. Medewerker van Expert heeft tijdens aankoop contact gezocht met Siemens vanwege leveringsproblemen en cashback actie er werd door Siemens gezegd hier rekening mee te houden. Vrieskist werd voor einde van cashbackregistratie geleverd.

d**********@h********** 27-10-2023

Deskundig en vriendelijk personeel. Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden. Communicatie is zeer goed.

d**********@o********** 27-10-2023

Ruim aanbod en vriendelijke medewerkers die een goede service verlenen. Ik heb verschillende aankopen gedaan en mijn ervaringen waren allemaal positief.

a********@q********** 26-10-2023

Vriendelijke medewerkers met goede kennis over de producten. Vriendelijke en vrolijke medewerker die de vaatwasmachine heeft gebracht en ingebouwd. Oude machine mee teruggenomen.

Deken 26-10-2023

De service en persoonlijke aandacht en expertise is hier geweldig.We hadden een wasmachine en droger besteld. Echter de oude moesten eerst opgehaald worden en pas enkele weken later ( na de verbouwing ) de nieuwe geleverd , dat is hier gewoon mogelijk. We hadden de bestelling gedaan voor het korting festival, en zonder wat te vragen kregen ook wij die korting ! Is dat service of niet?

e************@g******** 26-10-2023

Aankoop in de winkel was zo gepiept.

Geen poespas en allebei de partijen waren tevreden.

Hunnik 26-10-2023

Super geholpen door filiaal ‘s Heerenberg. Aardige mensen in winkel en bij levering. Denken mee en geven goed advies. De levering was helemaal top. Dezelfde dag… sterker nog …. Binnen 3 uur en wasmachine geïnstalleerd.

p******@f********** 26-10-2023

Goeie winkel en lokaal in Lochem, dat vind ik belangrijk. Ik koop er zakelijk als privé

Buis 26-10-2023

Prima zaak en deskundig en leuk personeel. Aanrader als je apparatuur en zo wil kopen.

Van Kempen 26-10-2023

Onze ervaring is dat we goed geïnformeerd zijn en de bezorger is ook zo aardig en vriendelijk

b*********@h********** 26-10-2023

Service is traag. Rekenen is blijkbaar ook moeilijk want 20% korting op 700 euro was toch een probleem om uit te rekenen. Ik wacht na een maand nog steeds op het vervolg van het plaatsen van de inbouw koelkast

Van Houten 26-10-2023

de persoon die mij heeft geholpen was heel klant vriendelijk, gaf mij goed advies .

Van Aaken 26-10-2023

Bij alles wat we nodig hebben kijken we eerst of het te koop is bij Expert en meestal vinden we wat we zoeken.

a**********@h********** 26-10-2023

Goede uitleg over de producten en snelle bezorging.

Ik ben tevreden! Anita

g*************@g******** 26-10-2023

In deze enquête, (na 1 dag!!!!) wordt gevraagd of het product bevalt. Hoe kun je het weten!!!!! Dan kun je dus ook niets zeggen over de prijs-kwaliteit. Geen adequate vragen dus.

Iets te weinig kennis over het product. Dus lees zelf vooraf al meer over het product, kom je tot een betere aankoop.

Van der Meulen 26-10-2023

Expert Marum is een prima partner, deskundig, service gericht, kortom een parel voor Marum.

d**************@g******** 26-10-2023

Verkoop van mijnJBL Pro2 oordopjes goed uitleg was niet goed was in de winkel geen tijd voor druk met verkoop

Van Meijer 26-10-2023

Prettig geholpen. Goed advies gegeven. Er werd geen product opgedrongen, zelfs overlegd of het noodzakelijk was. Daarvoor is eerst de oude TV nog opgemeten. erg fijn.

p********@p******** 26-10-2023

Als mijn aankoop representatief voor de werkwijze van Expert Twello, kan ik moeilijk een goed alternatief bedenken.

Wolters 26-10-2023

Zowel in de winkel als tijdens het bezorgen en installeren was men zeer professioneel. Ik moest 3 apparaten vervangen (!) en er werd fijn meegedacht met de praktische en financiële kant. We hebben nu degelijke apparaten voor een prima prijs. In de winkel in Wageningen nam men alle tijd, óók al was het heel druk. Dat is knap. Maar ook slim. Want hoewel wachten niet leuk is, ziet de wachtende klant wel wat hij of zij daarna ook krijgt: alle tijd en aandacht. En dat is in deze tijden iets waar iedereen blij van wordt.

t*****@g******** 26-10-2023

Koop niet de Eurom Wall design wifi Keramische Wandkachel 2000watt Wit. Geeft veel te veel geluid. En dat kon men mij niet vertellen in de winkel…

Maas - Croonen 26-10-2023

Fijne winkel in Nederweert en zeer vriendelijke mensen .

Kan het iedereen aanbevelen om er te gaan winkelen.

h********@h********** 26-10-2023

Expert neemt de tijd met de klant.

Expert weet wat al hun producten kunnen en niet kunnen.

Expert levert en monteert vrij snel.

Van Heerebeek 26-10-2023

Als oudere lukte het mij niet om extra gratis garantie te krijgen van de fabrikant.Het personeel heeft dat voor mij geregeld zonder dat ze je het gevoel geven dat je een oen bent omdat je niet met de computer om kunt gaan.

h************@g******** 26-10-2023

Het is fijn om een winkel in de buurt te hebben waar je de producten kan zien en advies krijgt.

Het persoonlijk contact maakt dat ik al jaren tot grote tevredenheid klant ben.