Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Ophem 28-10-2023

We kopen al jaren witgoed en elektronica bij Expert vanwege de uitstekende service.

h*********@g******** 28-10-2023

De bezorger had haast en was boos. Ik had het idee dat hij om 5 uur afgewerkt was. Hij kwam om half 5

Goossens 28-10-2023

Er werden terugbel afspraken gemaakt maar deze waren niet nagekomen. Ook niet na herhaaldelijk bellen en de voicemail inspreken. Ook de levering ging fout. Een andere diepvries werd geleverd.

Van Smeden 28-10-2023

Gereageerd op aanbieding in de folder. Naar de winkel gegaan en het product bekeken. Goed advies gekregen en het product was voorradig. Zijn er tevreden mee.

Gielens 28-10-2023

Waarom moet het installeren van 2 apparaten naast elkaar zoveel geld kosten? Dit had qua tijd voor hetzelfde geld van 1apparaat gekund. Stukje service.

h**************@o******** 28-10-2023

Uitstekende service en hulp. Goede informatie vooraf. Aardige medewerkers. Ben heel blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine.

Pelssers 28-10-2023

Expert komt afspraken na en is duidelijk in wat je geleverd krijgt en tegen welke prijs, geen verrassingen achteraf

j***********@u********* 27-10-2023

Goed geholpen met uitleg en je komt thuis met iets anders dan wat je wilt wat beter is en tot nu toe hebben ze nog steeds gelijk gehad

k***@n************ 27-10-2023

Fouten maken we allemaal maar het oplossen daarvan kan echt beter dan dat bij mij gebeurde.

Noordhoek 27-10-2023

Ik kan Expert ten zeerste aanraden al eerder meerdere artikelen bij deze zaak besteld.

Zeer tevreden!

m*********@h********** 27-10-2023

Al jaren klant bij Expert Doornebal Nijverdal

Vakbekwame verkopers,vriendelijk en prima service.

Ruime keuze in de winkel.

Eigen reparatie afdeling, altijd snelle service qua reparatie.

l***********@p******** 27-10-2023

We zijn tevreden over de keuze van een nieuwe televisie, deskundig advies, ruime keuze, snelle levering. Een top team dat in Zeewolde werkt.

k**********@z******* 27-10-2023

is nogal afhankelijk van het dienstdoende personeel. Het is jammer dat de winkel voor onderdelen, die achter de winkel stond, gesloten is en zeker dat de iets oudere man daat niet meer werkt.

l*********@h******** 27-10-2023

Ondank dat we regelmatig aankopen doen bij webwinkels, is het toch wel heerlijk om 'gewoon' naar een winkel te gaan en je door een zaakkundige voor te laten lichten zodat we thuis de zaken nog op een rijtje konden zetten. We hebben ook niet verder op internet gekeken of de wasmachine elders nog goedkopen werd aangeboden. Als we willen dat dit soort winkels moeten blijven bestaan, dan moeten we verder kijken dan alleen de prijs! Voor een volgende aankoop gaan we zeker terug naar Expert in Bolsward!

Winkel 27-10-2023

Expert Leersum, goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk en kundig medewerkers! Overzichtinge winkel!!

j************@s******** 27-10-2023

Service is goed. Artikel was alleen in webwinkel, maar werd direct besteld.

Vriendelijk en attent personeel. Levering vlot en in orde.

Grootste pluspunt is dat Expert altijd goed telefonisch bereikbaar is, afspraken nakomt en correct afhandelt.

Dat kan je tegenwoordig niet altijd meer zeggen.

f***********@u********* 27-10-2023

Prettige winkel in Huizen. Overzichtelijk en personeel erg kundig en behulpzaam

Bakkeren 27-10-2023

Wij komen graag bij Expert en worden altijd geholpen met de vragen die we hebben en er wordt alle tijd genomen om je goed te adviseren. Wij vinden Expert een hele fijne winkel.

Van den Brink 27-10-2023

Wij hebben bij dit, ons goed bekende bedrijf, een koelkast en een afzuigkap gekocht.

Prima service alleen duurde de nalevering van een ontbrekend onderdeel (terugslagklep in afzuiger) ruim een maand.

Goed geadviseerd door zowel de winkelmedewerker als degene die kwam installeren.

j*******@g***************** 27-10-2023

bij expert Barneveld :

denken ze met je mee

krijg je perfecte service aan huis

doet de monteur iets extra's

nemen ze alle verpakking en overbodige elektronica mee terug

Jetses 27-10-2023

Fijne samenwerking. Enige puntje: wanneer een levering vanuit elders moet komen en het gaat langer duren dan 5 dagen dan is het fijn om als klant een telefoontje te krijgen over waar zich het aangekochtte product bevindt en wat de verdere voorspellingen zijn voor de levering.

Postma 27-10-2023

goede vlotte hulp en deskundigheid in de winkel. snelle levering. op de dag van bezorging was de installateur goed op tijd. het installeren ging snel en na afloop werd de eventuele rommel netjes opgeruimd.

Last 27-10-2023

Goede services en uitleg wij zijn erg goed geholpen binnen 20 min. waren we klaar!

Westerman 27-10-2023

We vinden het super dat er weer een Expert winkel in de buurt zit.

Een mooie winkel, en deskundig personeel

Goede service , betreft bezorging.

Van den Heuvel 27-10-2023

Nieuwe vaatwasser ingebouwd. Prettige medewerker en prima geïnstalleerd. Heel tevreden over.