Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

k**************@g******** 25-10-2023

Expert gaan we graag naar toe.

Duidelijkheid, goed overzicht, ruime winkel.

Van den Aker 25-10-2023

De verkopers zochten naar oplossingen, en bleven vriendelijk naar de juiste oplossingen zoeken.

e************@h********** 25-10-2023

Vriendelijke medewerker. Thuis service prettig. Goeie uitleg. Kortom prima winkel.

r**************@h******** 25-10-2023

het personeel van expert Elst is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Wij zijn vaste klant bij deze expert vanwege de service en vakkundigheid

Campschreur 25-10-2023

Aankoop en advies was goed. Een week later terug naar de winkel in Elst met enige vragen.

Nu een andere verkoper, deze had een lichte bedweterige arrogantie over zich.

j*********@o********** 25-10-2023

EXPERT HENGELO gaf duidelijk advies en uitleg. Heel goede ervaring bij het kopen van mijn IPhone.

Een enthousiaste 70-Plusser.

De Ruiter 25-10-2023

Winkel is vrij klein maar staat toch bomvol producten. Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam!

Wissink 25-10-2023

Expert Hengelo

Super zaak

Verkopers zijn goed op de hoogte

Wat ze verkopen

Meinsma 25-10-2023

Blij met iemand te kunnen spreken die echt verstand van zaken had. Deze verkoper was niet iemand die even z'n riedeltje afdraaide en op zijn horloge zit te kijken wanneer die weer naar huis kon. Dit was een echte goede verkoper.

Ten Bruin 25-10-2023

nette en duidelijke uitleg.Vertrouwd en goed. W e zijn eigenlijk vaste klant.

Schoneveld 25-10-2023

Koop gewoon lekker bij de winkel. Persoonlijk contact is gewoon veel fijner.

p**********@g******** 25-10-2023

Fijne, zuinige, goed verlichte en stille koelkast als vervanging van de oude. Ik trok kort voor de levering de stekker uit de oude en kon binnen een paar minuten mijn etenswaar in de nieuwe koelkast plaatsen. De oude werd zonder problemen meegenomen.

s**********@h********** 25-10-2023

Het is fijn dat de winkel overzichtelijk is. Niet te groot. Je voelt je dan wat meer op je gemak. Beetje het buurt super idee. Goed geholpen.

Heijne 25-10-2023

Ik zou er weer wat kopen service is top zeer behulpzaam en zeer vriendelijk personeel

j*********@s******** 25-10-2023

Gewoon even binnenlopen in de zaak, dan ontvangt u een goede uitleg/overzicht en de prijs kwaliteitsverhouding is correct

Hilverda 25-10-2023

Snel en deskundig geholpen bij Expert in Delfzijl. Heb een Numatic stofzuiger gekocht. Deze werkt ook super.

Van Dijk 25-10-2023

Je kan goed terecht bij Expert

Je wordt er ook heel netjes geholpen en wat de prijzen betreft valt ook reuze mee.

a****@l****** 25-10-2023

Een fijne winkel die begrijpt wat je bedoeld. En de tijd voor je neemt. Goede service en klantgericht, ook bij levering thuis.

Smit 25-10-2023

Zeer goede en eerlijk advies.

Vriendelijk personeel met goede vakkennis.

Ik kom hier al jaren en ben altijd zeer tevreden . Ook over hun thuis bezorgen + installeren van het product indien nodig ben ik uiterst tevreden (tegen kleine meerprijs).

m*********@o********** 25-10-2023

De verkoper wist waar hij het over had.

De informatie (aansluiting)over het apparaat was eenvoudig thuis te doen.

a*******@g******** 25-10-2023

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Bij bezorging aan huis, bezorging in de middag. Jammer dat er geen preciezer tijdsvlak was van bv 2 uur.

Hesseling 25-10-2023

Een goede winkel en prijs. Kan ergens anders wel heen gaan voor een enkele euro verschil. Reken de benzine en parkeergeld ook is.

o**************@g******** 25-10-2023

Zeer fijne medewerkers, zowel aan telefoon als in de zaak en bij levering/ reparatie aan huis. Een pluim. Grote aanwinst voor Oldenzaal.

p**********@g******** 25-10-2023

Het blijft fijn om in de winkel een persoonlijke uitleg en informatie te krijgen

Goudriaan 25-10-2023

Ik kom a l jaren bij Expert en dit blijf in de toekomst zeer waarschijnlijk doen..