Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r************@g******** 30-10-2023

Epson produceert een groot aantal printers met een prima kwaliteit. Het is dus zaak goed op te letten welke printer voor uw werk geschikt is en neem hier rustig de tijd voor.

c********@h********** 30-10-2023

Het artikel kon besteld worden met een actie. De keus was snel gemaakt omdat het verreweg het goedkoopst was.

s***********@g******** 30-10-2023

Snelle levering, product zoals aangegeven en super vriendelijke bezorger daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aannemen !

k***********@y******* 30-10-2023

Ik koop gewoon nooit meer bij Expert. Ik word genegeerd terwijl ik een probleem aandraagt en een oplossing voor stel. "Prima, de winkel waar u het product kocht, neemt contact met u op".

v**************@y******** 30-10-2023

Ik ben heel tevreden met de service van Expert. Afspraak nagekomen en de bezorgers uiterst beleefd en kundig

m*******@c******** 30-10-2023

Na een bestelling gedaan te hebben bleek het niet helemaal mogelijk. Hierna teruggegaan naar expert Elst en daar een nieuwe koelkast besteld die ze begin november komen omruilen...prima service!!

r*******@z******** 30-10-2023

Snelle bestelling maar slechte levering. Je wordt niet op de hoogte gehouden en de winkel waar je besteld laat het dan af weten zij hebben het geld binnen!

a*************@h********** 30-10-2023

Superblij met mijn aankoop. Hele mooie koelkast!

Ook een dikke pluim naar de vriendelijke bezorgers. Het was erg slecht weer en dan zo'n koelkast nog naar boven sjouwen en de oude meenemen. Het was ook nog eens 3 hoog. Chapeau!

k*****************@g************* 30-10-2023

Ondanks dat het produkt niet direct leverbaar was, goed en snel opgelost. Er is een alternatief aangeboden of een bezorging op maandag.

Ipv zaterdag had ik gelijk zoals telefonisch besproken de maandag erop mijn spullen. Super service.

d**********@g******** 30-10-2023

..............................................................................................

y*************@h********** 30-10-2023

Superblij, toen het niet paste is er een hele goede oplossing gevonden.

Petje af voor de installateurs/bezorgers.

Ik kom hier zeker terug!

Met vriendelijke groet ,

Yvonne Koeleman.

k*****@h********** 30-10-2023

Bestellen via internet ging makkelijk. Niet een hoge of lage pet op tot op dat punt. Gewoon normaal. Toen ik het pakketje ophaalde wist Expert zich te onderscheiden door kennis en klantgerichtheid. Een groot gemis bij veel detailhandelzaken. Ik kocht mijn inductieplaat bij Expert in Houten.

j**********@h********** 30-10-2023

Fijn product maar slechte service. Aansluit kosten betaald maar heb hem zelf alsnog kunnen aansluiten. Belachelijk. En geld niet terug gekregen..

a**********@h********** 30-10-2023

Weer super goed en vriendelijk geholpen bij het uit kiezen van een nieuwe stofzuiger

Manten 30-10-2023

Kopen bij Expert zal je niet spijt van hebben. Ik kocht in Breukelen

Ze helpen met alles de service ik top ook na de koop, eerlijke antwoorden op je vragen.

Ze doen meer dan Ze eigenlijk zouden moeten voor de klant, dat zegt wat,

Dus ik raad Expert aan!!!

c***********@h********** 30-10-2023

Expert geeft altijd goede service, de bezorgers werken rustig en zorgvuldig en denken met me mee.

l**************@k********* 30-10-2023

Geweldige service en vriendelijk geholpen ben ontzettend blij met mijn aankoop en service

b*******@g******** 30-10-2023

Ik heb enorm geprofiteerd van de mooie prijzen. Ik raad iedereen aan om te kopen. Bedankt en uw medewerking

t**********@g******** 30-10-2023

Jammer dat het allemaal via internet besteld miet worden, je kan haast nergens meer iets gewoon in een winkel kopen

l**********@g******** 30-10-2023

Betere telefonische bereikbaar is echt nodig, anders gaan bellers sneller naar een concurent

j***********@h********** 30-10-2023

Volgende keer weer naar expert. vriendelijke persooneel aan de telefoon (breukelen).telefoontje van de bezorger ook super vriendelijk, en snel een afspraak gemaakt om het te kunnen bezorger.zeer tevreden

a************@g******** 30-10-2023

Het pakket werd in de brievenbus geleverd wat ik een beetje vreemd vind. Het is niet een goedkoop dingetje.

r************@u********* 30-10-2023

Het bestelde product is een wasdroger (condens) van AEG. Tot nu toe, pas kort in gebruik, een fijne droger met duidelijke bediening. Voorheen hebben wij een luchtafvoerdroger gehad. Het is dus even wennen om de afvalbak te legen (onze droger staat in een andere kamer). V.w.b. de bestelling waren wij eerst naar Expert in Amsterdam geweest, waar de verkoper aangaf dat wij helaas geen korting kregen, Dat bleek net de week daarvoor te zijn geweest (-20%). Product bleek niet in de winkel aanwezig te zijn vandaar on-line bestelling en dit ging via Expert Haarlem. De beide heren die de bezorging deden waren echt top. Namen de tijd en duidelijke uitleg.

r******************@k********* 30-10-2023

Ik zou het niet weten alles is prima gegaan we kwamen al jaren daar als we iets nodig hadden

c************@g******** 30-10-2023

Expert in een woord prima. Helaas geen winkel meer in Barendrecht maar bestellen via internet een uitstekend alternatief.