Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

d********@g******** 30-10-2023

Lastig stofzuiger kopen als je hem probeer en valt tegen heb je een probleem

h**********@h****** 30-10-2023

een apparaat kopen is niet moeilijk, de bediening en mogelijkheden ervan kan wel eens moeilijk zijn. het personeel van Expert geeft alle informatie die je nodig hebt. Ook wordt er meegedacht en alle mogelijkheden van het apparaat worden goed uitgelegd.

i*******@h********** 30-10-2023

Vriendelijk gebeld met het oplossen van de bezorging, goed advies. Top service

j*********@y******** 30-10-2023

Als er op de website vermeld staat dat je je product de volgende werkdag kan afhalen in een filiaal, dan moet je dit wel waar kunnen maken. Nu al 2 keer gebeurd dat product niet op tijd was

i********@h********** 30-10-2023

Vriendelijke bejegening en service. Wel even onhandig dat de inmeetservice over het hoofd was gezien, maar uiteindelijk goed opgelost (wel met bijbetaling, maar die vond ik een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben, aka 30 euro voor het uitzagen van de nis in mijn aanrecht).

g**********@g******** 30-10-2023

Goede kwaliteit voor mooie prijs, goed contact met de winkel en lokaal geleverd

j************@g******** 30-10-2023

De AEG LWR73864 is een geweldige aanwinst voor ons huishouden. We zijn onder de indruk van de was- en droogprestaties. DualSense is een slimme toevoeging, omdat het de levensduur van onze kleding verlengt. De machine is eenvoudig te gebruiken en stil. We raden deze was-droogcombinatie ten zeerste aan.

h**********@f********** 30-10-2023

Expert is duidelijk in de communicatie. Producten helder toegelicht. Service bij aflevering goed.

j*********@t********* 30-10-2023

Prettige zaak en netjes geholpen, juist met een advies dat uitgezocht moest worden, klinkt simpel maar er wordt wel moeite voor je gedaan. !

m*************@h********** 30-10-2023

bezorging volledig mis gegaan.Expert mail gestuurd nooit antwoord gekregen. Dus voor mij nooit meer

m*****@h************ 30-10-2023

Goede service m.b.t. maken van leverafspraak en levering op de gewenste locatie. (zolder).

j****************@g******** 30-10-2023

Expert is voor mij de enige vertrouwde witgoed/elektronica-specialist in de nabije omgeving. Vooral bij de aankoop van apparatuur die geïnstalleerd moet worden door monteurs, vind ik belangrijk dat je hierover persoonlijk contact kunt hebben. Elke situatie is anders. En dit doet Expert gewoon goed. Geen enkele andere grote (online) verkoper biedt de combinatie tussen een goede prijs en een goede klantenservice.

Ook nu weer is mijn nieuwe wasmachine prima afgeleverd en geïnstalleerd en hebben de monteurs volgens afspraak de oude plus een oude wasdroger meegenomen. De communicatie met de monteurs was goed, ondanks dat ze beiden buitenlander waren. Dat is een klein beetje jammer want ze praatten met elkaar in hun eigen taal die ik niet verstond.

Alles bij elkaar tevreden!

w*********@g******** 30-10-2023

Bij Expert kun je gerust in de winkel, maar ook online kopen, deskundige mensen, goede afspraken en prima productkennis, een aanrader.

l*******************@g******** 30-10-2023

Een hele goede aanbieding van onze Miele stofzuiger. Hij bevalt heel erg goed

m*********@g******** 30-10-2023

Fijn geholpen en snelle service van Expert. De mannen die mijn wasmachine kwamen leveren waren erg vriendelijk en gaven goede uitleg over het nieuwe apparaat. Zeer tevreden.

e***********@g******** 30-10-2023

Gewoon top, netjes geleverd en op tijd en een mooie korting gekregen van een top wasmachine.

t********@o********** 30-10-2023

Ik dacht dat de geschatte levering die werd aangegeven ook de echte datum was maar ik had me vergist en toch was expert zo vriendelijk en begripvol om op deze datum te bezorgen en te installeren. Ondanks dat het mijn eigen fout was hebben ze toch tijd vrijgemaakt en deze slordige klant meer dan tevreden geholpen! Zeer dankbaar en enorm trots ben ik!

g*******************@g******** 30-10-2023

Ben tevreden de wasmachine voldoet aan de verwachting en de 10 jaar motorgarantie geeft vertrouwen in het merk AEG

w*******@h********* 30-10-2023

Goed assortiment en vriendelijk deskundig personeel, krijg ik nu misschien een cadeaubon omdat ik al zo vaak een goede beoordeling geef en ook idd Expert aanbeveel bij familie en vrienden ?

f**************@g******** 30-10-2023

Bestelling werd netjes en sneller dan in eerste instantie aangegeven geleverd. Zeer tevreden. Vriendelijk personeel, zowel telefonisch als aan de deur.

d**********@h********** 30-10-2023

Heel erg slecht moest zelf achter de bestelling aan bellen, waar verteld werd dat de producten nog besteld moesten worden om vervolgens te horen dat de producten niet leverbaar zijn, terwijl er al betaald was

r******@h********** 30-10-2023

Ik zou Expert aanraden voor deskundig advies en plaatsen van apparatuur.

Het personeel is vriendelijk en zeer deskundig.

v**********@t*************** 30-10-2023

Een vrieskast Siemens gekocht bij Expert met korting en refund-actie. Prima contact en levering.

t*****************@h********* 30-10-2023

Slechte service. Er werd niet gebeld dat ze misschien wat later (1,5 uur)zouden kunnen komen. Dus zelf maar gedaan. De monteur was alles behalve vriendelijk en tot slot was de vaatwasser niet goed aangesloten....

Fabel 30-10-2023

Prima stofzuiger voor een goede prijs, doet precies wat je er van verwacht: je oude stofzuiger overbodig maken!

Ik gebruik hem nu 3 weken en ben enthousiast, je pakt hem vaker ‘even’ waardoor een grote schoonmaak overbodig wordt.