Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w*************@z******* 30-10-2023

Mijn ervaring bij expert Venray en Deurne zijn zeer positief. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer goede service. Zou het zeker aanraden om er een product te kopen.

Van der Bolt 30-10-2023

Heb product 6 weken geleden besteld maar nog niets ontvangen. Ik heb zelf één keer gemaild. Kreeg toen als reactie dat deze binnenkort zou worden geleverd. Is inmiddels alweer 3 weken geleden.

c****************@h********** 30-10-2023

Snel besteld en geleverd, wat ik persoonlijk erg fijn vind bij aanschaf van apparaten is achteraf betalen, helemaal goed dus

m********@h****** 30-10-2023

Zeer slechte ervaringen met zowel Beko als expert klanten service bij mijn aankoop ontbrak documentatie. Hier heb ik meer dan een maand op moeten wachten. Bij Beko zeer bureaucratisch, bij Expert te weinig druk erop om het snel af te handelen

j***************@h****** 30-10-2023

Hier is nog de slogan van kracht Klant is Koning ze nemen echt de tijd om te luisteren en geven goed advies. Prijs is heel goed sonos one kost overal €25 meer zelfs bij de mega discounter

z*******@p******** 30-10-2023

Ouderwets goede winkel met vakkundig personeel. Veel kennis over de producten en de voor en nadelen. Keuze wordt gemakkelijk.

r********@g******** 30-10-2023

Ik vind expert een betrouwbare winkel en goed personeel. Je krijgt goed advies en installatie gebeurt netjes . Altijd tevreden.

m************@h********** 30-10-2023

Goede service en levering. Mooie producten. 24 uurs levering blijkt niet haalbaar

f***@j******** 30-10-2023

Expert Mudde is voor ons Dé winkel in de Krimpenerwaard als het om aankoop en/of inbouw van witgoed is.

g***********************@o********** 30-10-2023

Ja zeker, ik had drie artikelen tegelijk nodig. En heb altijd alle spullen bij Expert gekocht. Dus nu opnieuw. Goede resultaten, prettig prijsniveau en vooral de garantie, waar ze nooit moeilijk over doen.

j***************@g******** 30-10-2023

De levering verliep verder prima maar het was niet zoals op de site vandaag besteld morgen in huis. Voor de rest erg tevreden over het geleverde artikel

d*********@h********* 30-10-2023

Mijn ervaring met Expert is uitstekend.

De bestelde wasmachine stond niet in de desbetreffende winkel. maar ze hebben het goed kunnen oplossen zodat ik de wasmachine op tijd geleverd kreeg.

Van Breukelen 30-10-2023

Het leveren van kwaliteit staat altijd voorop en dat geeft een prettig gevoel.

e********@g******** 30-10-2023

Bestellen op website met bezorging ... uiteindelijk geen bezorging ... mailtje binnen met vraag of ze bezorgafspraak kunnen maken... erg omslachtig ... bestellen met bezorging is... zsm afleveren aan huis... via pakketbezorger. Voorraad indicatie op website klopt niet vandaar bestellen... uiteindelijk zelf maar opgehaald op vestiging... pfff weet niet of ik nog eens bestel of langs kom.

r*************@g******** 30-10-2023

Uitstekende klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Expert is voor mij de winkel, zowel internet als in Twello

c******@h********** 30-10-2023

Ondanks dat er stond dat het product op voorraad zal zijn bleek dit niet het geval. Om het toch tijdig binnen te hebben(het was een cadeau) heb ik het bij een filiaal opgehaald. Hier kon er ook geen excuus vanaf. Dus niet erg positief, product is wel prima.

k**********@h********** 30-10-2023

Bestelling was snel geplaatst. Werd geleverd vanuit Hillegom. Er paste een onderdeel niet lekker en de medewerker in de winkel maakte er een enorme discussie van over de telefoon. Ik ben naar de winkel gegaan en liet zien dat het niet goed paste. Hij vind van wel. Zelfs na het vergelijken met een zelfde product in de winkel waar het wel goed paste. Uiteindelijk het product omgeruild. Maar als ik weer iets bij Expert koop, ga ik naar een ander filiaal waar men hopelijk wel klantvriendelijker is.

e*********@h********** 30-10-2023

Prettig apparaat.

Doet waarvoor het is aangekocht. Maakt veel lawaai bij het laatste water wat de filter ingaat.

Mag in een kleinere doos gestuurd worden. Er konden wel 3 apparaten bij.

m*********@h********** 30-10-2023

Vindt het niet getuigen van goede service dat het product bij levering niet uitgepakt wordt, en de doos niet meegenomen wordt. Het kan wel, maar dan tegen betaling, ben een vrouw alleen, die service had je wel mogen verlenen. Had het besteld bij Expert omdat ik hoorde dat ze goede service hadden. Volgende keer maar weer bij Cool Blue kopen, daar verlenen ze die service wel.

a**********@t******* 30-10-2023

Ik wilde mijn dochter een nieuwe tv cadeau doen ,ze had zo,n oud ding en ze heeft 2 kindertjes ... ik op internet zoeken en kwam uit bij EXPERT . Goede prijs dit kon oma wel betalen! Een vriendelijke jongeman zette hem netjes binnen voor mij. We hebben hem cadeau gedaan aan de dochter en kleinkinderen...een boven verwachtingen mooie TV en dat voor dit bedrag ! Wij zijn allemaal blij .

i*****************@g******** 30-10-2023

Makkelijk zoeken, goede info over betreffende produkt, prima leveringsafspraak mee te maken

De Zwaan Bijlsma 30-10-2023

Ik koop mijn elektrische apparaten meestal bij Expert. Niet alleen om onze middenstanders te steunen maar ook om de goede service en eerlijke prijzen.

t***********@c******** 30-10-2023

Naaldwijk NIET telefonisch te bereiken over bezorging. Na mail 2 verschillende btrackingnummers gehad. Niet echt vlot verlopen. Prijs van artikel net zo duur als bij de fabrikant.

Hartog 30-10-2023

Het feit dat ik in de winkel een keuze kan maken en de deskundigheid van de medewerkers maakt dat ik de volgende keer weer naar expert ga. De monteurs denken mee en zijn deskundig en vriendelijk, uitgebreid uitleg over de apparatuur vond ik zeer prettig.

j****************@z******* 30-10-2023

Wilde strijkijzer in winkel terug brengen en duurdere kopen, maar was volgens verkoper gebruikt, dit klopte niet alleen aangehad om te testen, daarom kon ik het bedrag min 10% terug krijgen, ik ging niet akkoord, kreeg daarna mail met fot van kapot strijkijzer, dit was niet van mij, strijkijzer was gecontroleerd in de winkel, hele slechte service, gelukkig met klarna betaald en daardoor gehele berdag terug gekregen, NOOIT MEER EXPERT