Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m**************@z******* 31-10-2023

Geweldige ervaring met Expert. Klantvriendelijk mensen. Menselijke mensen! Denken mee.

Na aankoop ook nog geweldige service. Ga nooit meer naar een ander!

Mouwen 31-10-2023

nieuwe Loewe 48 inch tv gekocht met extra basbox; werd zeer professioneel geïnstalleerd

j*******@p******** 31-10-2023

Heel goed behandeld en zeer professioneel. Ik kan alleen maar zeggen goed en vriendelijk behandeld.

Visser 31-10-2023

Wij kopen al jaren bij expert. Bevalt goed door eerlijke adviezen en keurige aflevering aan huis

Geurtsen 31-10-2023

donderdagmiddag een wasmachine gekocht en vrijdagmorgen de volgende dag al gebracht keurig op de plaats gezet en geïnstalleerd heel tevreden vriendelijk bedankt voor de goede service

m*************@g******** 31-10-2023

een uitstekend bedrijf met een hedentendaagse zeer fijn klantgericht kontakt

b*********@g******** 31-10-2023

Wij hebben via internet besteld en dat ging slecht. (Bij “betalen “ liep het systeem vast). Daarna telefonisch heel goed geholpen

a************@h********** 31-10-2023

Nog een "ouderwetse" zaak met goede service. Fijn on zo'n zaak in ons dorp te hebben.

r******@g******** 31-10-2023

Ook als het product niet in de betreffende winkel aanwezig is ,zorgen de medewerkers er toch voor dat als het elders in het land te koop is ,dat het product geleverd wordt bij jou aan de deur . Prima geregeld !

Jansen 31-10-2023

Een heel fijne winkel. Medewerkers met veel verstand van zaken. Is beslist GEEN "dozen-schuiver". Wij zijn altijd prettig geholpen en daarbij heel fijne nazorg. Mensen komen zelfs na werktijd bij ons thuis om instellingen goed te zetten. Veel lof.

t***********@q********** 31-10-2023

Bezorger levert pakket af op verkeerde adres 1 km verder in de straat en stuurt een mail dat het is afgegeven bij de buren!

r********@h********** 31-10-2023

De dichtstbijzijnde Expert winkel belde mij op om te vragen of wanneer ik thuis was, zodat een medewerker van de winkel de stofzuiger kon afgegeven. Ik had de stofzuiger nog dezelfde dag wanneer ik deze besteld had binnen. Super service.

f*************@z******* 31-10-2023

Ondeugdelijk product geleverd, oude product ter vervangen werd niet meegenomen. Totaal geen service.

a******@k********* 31-10-2023

Uitstekend bedrijf, goede keuzes, prima personeel, vakkundige installatie en alles conform de gemaakte afspraken over levering en installatie. Zeker aan te bevelen ook qua keuze en prijzen.

Lankhorst 31-10-2023

we zijn jaren klant bij expert en we zijn altijd heel tevreden met een goed klant service

Visee 31-10-2023

Zeer mooie en fijne Inductie kookplaat,ben er tevreden over en koop altijd bij expert in Elst .Zo fijne verkopers,en ze zeiden even wachten volgende week komt het in de aanbieding,dus dat gedaan ,zeer top

l****************@g******** 31-10-2023

Via de site was het kiezen van het product (koelkast) gemakkelijk. De prijs/kwaliteit verhouding was prima en de levering snel en goed

e*******@l****** 31-10-2023

Wij kopen al onze spullen bij expert omdat we vinden de service is heel goed en heel aardig en vakkundig personeel

h************@h********** 30-10-2023

Top geholpen! Snelle levering. Bestelling duidelijk te volgen via de mailcontact.

n************@h********** 30-10-2023

Tablet was na 2 weken stuk. Mogelijke reparatie duurt weken en er wordt lacherig gedaan dat je in de tussentijd zonder zit.

Thomas 30-10-2023

Zeer goede service, uitgebreid assortiment zeer goede voorlichting bij aankoop

s************@l****** 30-10-2023

Zeer tevreden, goede service en goede kwaliteit. De levering was ook helemaal goed. We zijn ook netjes op de hoogte gesteld dat er door drukte eventueel vertraging kon optreden ivm de levering. Maar ze waren toch netjes op tijd!

s*******@g******** 30-10-2023

Prettige verkopers met verstand van zaken. Hielpen ook direct een zwaar apparaat te tillen naar de auto, zelfs in de stromende regen.

j***********@g******** 30-10-2023

Zeer slechte installatie service. Vaatwas machine is niet in het midden in het vak in de keuken geplaatst, waardoor monteur bij het inbouwen de deur scheef heeft geplaatst. Daarnaast heeft de monteur zonder te vragen keuken en handdoeken gebruikt om schoon te maken, die we na afloop konden weggooien. Na afloop werd vervolgens nog geadviseerd om goed te controleren op lekkende aansluitingen. Nog nooit zulke slechte service gehad. Maakt niet gebruik van de installatie service.

l**********@g******** 30-10-2023

Ik heb een wasmachine besteld bij expert ivm een goede aanbieding. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat door de drukte de wasmachine niet op de afgesproken datum geleverd kon worden. Er stond ook dat er mij contact opgenomen zou worden voor een nieuwe leverdatum. Echter na een paar dagen niks gehoord te hebben heb ik zelf telefonisch contact opgenomen. De wasmachine kon de volgende dag geleverd worden echter moest ik bijbetalen als ik hem naar boven wou hebben. Ik had op de oorspronkelijke leverdatum wel zelf hulp geregeld om de wasmachine te tillen, dit kon ik nu niet. Afijn, de wasmachine werd de volgende dag dan in de gang afgeleverd. De bezorger kwam geïrriteerd over dat ik de oude wasmachine niet buiten had gezet maar direct achter de voordeur.. al met al vind ik de service zeer onvriendelijk en nalatig.