Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Klapwijk 01-11-2023

Kon goed geteste TV tegen scherpe prijs bij Expert bestellen. Levering via lokale winkel verliep geheel volgens afspraak. Zeer tevreden met product!

t*********@h********** 01-11-2023

Geholpen door een medewerker die verstand had van de technische kanten en zoekmogelijkheden op de computer. Daardoor zeer tevreden en blij met de aankoop van een inductiekookplaat.

k*****@p******** 01-11-2023

Probeer uit te zoeken welke expertwinkel het best past bij het onderwerp van je keuze bv tv, witgoed, huishoudelijke artikelen

j**********@g******** 01-11-2023

Na he wegvallen van BCC zijn jullie de enige winkel waar je nog goed advies kunt krijgen. Bovendien is het mogelijk om via jullie van alles te bestellen.

Van Hout 01-11-2023

Expert Wieringerwerf is een hele fijne winkel. De medewerkers zijn ter zake kundig en zeer behulpzaam en voor de mijnheer die onze droger afleverde, Patrick, was werkelijk geen moeite te veel.

j********@h********** 01-11-2023

De verkoper was tamelijk ongeïnteresseerd en wist gelijk te vertellen dat het euvel in de TV niet te verhelpen was (wat achteraf niet bleek te kloppen)en er dus een nieuwe moest komen. De monteur (prima kracht!) kwam er achter het het hele probleem opgelost kon worden met een simpel snoertje…..

c*************@g******** 01-11-2023

Expert Amsterdam is een fijne winkel met aardige medewerkers. Fijn idee dat als een apparaat stuk mocht gaan ik het hier kan terugbrengen.

Heij 01-11-2023

Fijne winkel. Behulpzame medewerkers. Handig, dat bestellingen gedaan kunnen worden via de website en afgehandeld worden door de plaatselijke winkel.

c*****@f************ 01-11-2023

Ik kon telefonisch voor mijn moeder een nieuwe wasmaschine bestellen, met goed en zakelijk advies hierbij. De levering liep volgens plan, geweldig! En dat allemaal vanaf een afstand... Mijn compliment voor deze goede, degelijke en competente afwikkeling, wij zijn er enorm mee geholpen.

v**********@g******** 01-11-2023

Ik had al eerder een prima ervaring met Expert en dat was deze keer niet anders.

p********@g******** 01-11-2023

Correcte bezorging en aansluiting van wasmachine. Ook veel gebruiksadvies gehad.

Linders 31-10-2023

Ze hebben allemaal zeer veel ervaring en verstand van de producten die ze verkopen.

m*************@g******** 31-10-2023

Ik werd gelijk gebeld na de bestelling, snel geholpen en bestelling datum wordt gelijk door gegeven wanneer het wordt bezorgd. Expert is betrouwbaar.

Moggre 31-10-2023

Prettige bediening en echt goede service. Uitleg aan huis zelfs! Nog bedankt!!

d*******@o********** 31-10-2023

ik moet nog steeds verleren je contrakt.

ik probeer leg je uit , doof.

Dat kan mogelijker bellen of app je.

Verwachten advies hulp je reflectie doof .

kan doof past kopen iets wat je expert winkel.!

S.jagroep!

h********@h********** 31-10-2023

Overzichtelijke site, makkelijk om te bestellen. Tevreden over de afhandeling en snelle levering.

Kuunders 31-10-2023

Verkopen Wouter heeft me uitstekend geholpen met mijn vragen en prima advies gegeven....

k**********@g******** 31-10-2023

Bij mijn bestelling is niet gevraagd of ik een wasmachine trekschakelaar heb waar de machine op aangesloten moet worden. Bezorgers wilde daarvoor eigenlijk extra geld hebben wat ik niet accepteerde

r******@g******** 31-10-2023

installatie is tegenwoordig zonder bijgevoegde beschrijving niet eenvoudig . Een adviseur zou daar meer rekening mee moeten houden.

Gool 31-10-2023

Goede begeleiding bij het maken van een keuze in de winkel ze nemen de tijd voor je.

g*******@g******** 31-10-2023

Ik moest zelf bellen en uitvinden wanneer de bestelling geleverd zou worden. In elk geval niet op de beloofde dag.

t*******@h********** 31-10-2023

Mijn ervaring bij expert berkel en rodenrijs was helaas niet goed. Bestelling werd door DHL voor de deur neergezet en weg was de bezorger. Thuis uit de doos gehaald, product had een beschadiging. Retour kosten voor eigen rekening. Of zelf terugbrengen naar de winkel. Met de winkel gebeld, en werd helaas neerbuigend te woord gestaan zo van niet zo zeuren u heeft nog een andere bestelling dus dan leveren een goede alsnog. Maar als ik de andere bestelling niet had dan had ik deze retour dus zelf kunnen betalen.

Timmerman 31-10-2023

Ik ben al jaren client bij Expert Meppel en hoop nog jaren van hun vakkundigheid gebruik te maken in dien nodig

e*****@x********* 31-10-2023

Prima ervaring met deze winkel. koelkast besteld, keurige koelkast. laten bezorgen, keurig bezorgd. als ik echt IETS zou moeten vinden om over te miepen, de bezorger rook een beetje naar zware shag. maar dan zijn we wel echt aan het muggenziften

Piersma 31-10-2023

Goede ervaring met expert gehad, koop al jaren bij hun.

Goede kwaliteit voor een goede prijs