Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r***@c********** 04-11-2023

Erg blij met de klantvriendelijk proces met bestellen en contact over de bezorgdatum. Mijn ervaring met de bezorger is slecht. Hij wilde in eerste instantie mijn "oude" koelkast niet meenemen met argument dat hij een bestelling aan andere klant niet kon afleveren en zijn busje vol zat.

Dropte daarna de bestelde koelkast, mopperend en al nam mijn oude mee (ik had bij bestelling netjes opgegeven dat ik deze klaar zou staan). Hij had haast en was geirriteerd. Jammer.

k**********@l****** 03-11-2023

Als een tv defekt geleverd is, zal de tv eerst worden verzonden voor onderzoek. Omruilen niet mogelijk. Verkoper (Breda) zat er, volgens eigen zeggen', niet mee als klanten ontevreden weglopen....

o******@l****** 03-11-2023

Heel goede printer gekocht voor de beste prijs. Alleen met de levering g was niet erg duidelijk waneer of om hoelaat zullen ze het leveren. Moest zelf contact opnemen via WhatsApp. Dan verder ging ales prima.

Ton 03-11-2023

Dit is een firma waar men dicht bij de mensen staat en SERVICE met hoofdletters wordt geschreven. Ik koop hier op vertrouwen en zal producten die men hier verkoopt niet snel ergens anders of op internet kopen. Klasse gasten!

m***********@g******** 03-11-2023

Prima product maar slechte bezorging. Ik had betaald voor installatie maar daar hadden de heren geen tijd voor.

Ilayda 03-11-2023

Tweemaal gebruik gemaakt van de diensten die expert aanbiedt. Beide keren ontzettend tevreden geweest. De allerbeste service, meedenkend, vriendelijk en zeer professioneel! Allemaal toppers! Hier kunnen grotere ketens echt wat van leren :).

l***********@g******** 03-11-2023

Voor niks naar de winkel gegaan na ontvangst reclameblaadje. Hier staat nl niet bij VANAF wanneer de prijzen gelden. Als het blaadje dan te vroeg komt zoals nu was ik voor niks naar de winkel gegaan. Ik kon de bestelling ook niet doen en kreeg het artikel niet voor de nieuwe prijs mee. Besteld 1 dag later op zondag via de site en toen ging het wel!! Aflevering ging vervolgens weer niet op de afgesproken tijd en wel later geleverd zonder aankondiging. Heel jammer zo dit kan veel en veel beter.

a*********@g******** 03-11-2023

Ik heb online een koelkast besteld bij expert laren.toen werd ik de volgende door een medewerker van expert gebeld, met de vraag of ik wist dat het betreft een inbouw koelkast.wat ik niet wist.dus is ie met mij mee gaan naar een geschikte koelkast.en op een gegeven moment zei ie van ga rustig kijken en bel me als je uit bent gekomen.dus de juiste koelkast besteld.aflevering afgesproken.en bij de aflevering zei de bezorger dat ik nog een tientje terug krijg omdat de nieuwe koelkast goedkoper wasien ik kreeg zo 10€ in mijn hand

s**********@g******** 03-11-2023

Op zoek naar een elektrisch apparaat altijd eerst even Expert checken! Goede prijs, goede kwaliteit, goede service!

l******@u********* 02-11-2023

Prettig geholpen en er werd goed meegedacht. En gekeken naar passende bezorgingen.

Berris 02-11-2023

Goede service, snelle levering. Behulpzame bezorgers en alles netjes afgehandeld en meegenomen.

e********@h****** 02-11-2023

Mijn product kon pas na een maand geleverd worden. Hier kon ik niet op wachten. Het betrof een wasmachine. Ik heb toen een duurdere versie voor dezelfde prijs kunnen krijgen die eerder geleverd kon worden. Chapeau, Expert

p*********@s******** 02-11-2023

Fijn contact gehad. Was onverwacht toch in de plaats waar de stofzuiger van daan zou komen. Kon hem daar zo ophalen, ondanks dat ik het op levering aan huis had gezet.

De Vries 02-11-2023

Expert Sint Annaparochie is een fraaie winkel met een groot assortiment tegen gunstige prijzen. Je wordt daar klantvriendelijk geholpen, krijgt alle aandacht en noodzakelijke informatie. Kortom een aanrader.

Bergsma 02-11-2023

Qua service en uitleg is een fysieke electronicawinkel te verkiezen boven een webshop. Zeker als er iets mis is met de aankoop. Expert is de enige fysieke winkel in Dieren, maar ik kom er graag.

Nuij 02-11-2023

Prima kwaliteit en service en geen drammers zoals bij media markt die je een of andere contract willen aanbieden

Van Den Velden 02-11-2023

Het is alleen jammer dat ze in de winkel, via telefoon niet te bereiken zijn !

Omdatr ze te weinig personeel hebben.

a******@h****** 02-11-2023

Artikel is conform de aanbieding in de folder. Stipte aflevering volgens planning.

p**************@k********* 02-11-2023

De Inventum oven is minder krachtig dan ik had verwacht in vergelijking met de oude Inventum oven.

Je moet de oven starten op maximale stand van 230 graden. Want zodra je de pizza erin schuift krijg de oven het moeilijk met de tempratuur. De oven is wel op diverse punten verbeterd in vergelijking met de oude. Misschien ook zuiniger ondanks dat deze oven 2000 watt vermogen heeft. De oude had 1800 watt.

l***********@o******** 02-11-2023

Per mail heb ik mijn probleem voorgelegd en kreeg snel per mail wat ik het beste kon doen. Het ging om een nieuwe hoorn omdat het scherm kapot was van een van de 2 hoorns van mijn vrij oude telefoon. en daar niet alles bij past.

Schipper 02-11-2023

Goede service en hulp bij aankoop van 3 apparaten, die op zelfde dag geleverd en geïnstalleerd werden

a*************@g******** 02-11-2023

Heb nu een week de Beko.

Voldoet prima, wast grondig, geluidloos.

Hij is zuinig in water en energie.

Ik ben er heel tevreden mee

Van Kekem 02-11-2023

Bosch wasmachine en droger gekocht. Goede prijs en snel bezorgd door zeer vriendelijke installateur.

Kramp 02-11-2023

Voor aankopen ben je bij Expert aan het goede adres.

Goede prijzen en persoonlijke uitleg.

a*********@g******** 02-11-2023

Ik zou in termijnen betalen, via Klarna. Bedrag in 1 keer afgeschreven. Niets, tijdens het bestelproces, wees erop dat dit het geval zou zijn. Ik vind dit echt slecht.