Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4462 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r*********@m****** 07-11-2023

Fijne ervaring, bestelling gedaan via de mail. Goed geholpen, actief met me meegedacht. Service bij bezorging en installering was prettig.

Installatie relatief duur, maar zelf was het nooit gelukt, dus.. ach

Oosterop 07-11-2023

Niet zo’n mega ‘MediaMarkt’ Expert Tromp, heerlijk persoonlijk, uitgebreid assortiment en gedegen kennis in/door een prachtige onderneming.

Houben 07-11-2023

is altijd goed en kunt er op vertrouwen ook met garantie.Wij bevelen expert aan.

d*************@g******** 07-11-2023

expert is voor mij interessant vanwege het full service concept. binnen 1 week een electricien thuis. ergens anders moet je maanden wachten. de elecricien heeft vakwerk geleverd.

a***@k********* 07-11-2023

Medewerkers van Expert zijn zeer klantvriendelijk en deskundig.

In verhouding wel duur

Uppelschoten 07-11-2023

Vlotte en vakkundige bediening.

Uitstekende prijs / kwaliteit verhoudingen

l********@g******** 07-11-2023

Prettig personeel goed geholpen. Zoals het hoort en zoals een klant het kan verwachten. Doe gewoon dan word je vanzelf bijzonder

Verlaan 07-11-2023

Inmiddels noem ik de medewerker mijn persoonlijke adviseur.

En dat werkt goed na vele jaren klant te zijn en ook zo te “voelen”.

Geduld met de klant!!!!!

Snijder 07-11-2023

Fijn personeel heeft kennis van producten eerlijk en zeker bezoek voor in de toekomst

l************@h********** 07-11-2023

Expert Neede, is een winkel waar je altijd goed wordt geholpen. De klantenservice was uitstekend, en de medewerkers namen echt de tijd om te helpen bij mijn aankoop. Ik raad deze winkelvan harte aan aan iedereen die opzoek is naar kwaliteitsproducten en uitstekende service.

Dank je wel aan het hele team!

Schrijer 07-11-2023

Ik ben prettig geholpen in de winkel met deskundig advies.

Geen massa gebeuren, maar persoonlijke aandacht voor de klant.

r***********@h********** 07-11-2023

We zijn goed geadviseerd over de verschillende wasdrogers en hebben naar aanleiding hiervan een goede keuze kunnen maken.

h*******@h****** 07-11-2023

In de winkel hebben we een Miele wasdroger besteld. Deze hebben we thuis laten bezorgen, zonder installatie.

we moesten meteen het VOLLEDIGE bedrag betalen, het was niet mogelijk om bij de bezorger te betalen.

Als we de wasdroger wel hadden laten installeren, dan zouden we wel gewoon bij aflevering kunnen betalen.

Een vreemde gang van zaken. Ik heb € 1000 betaald, en vervolgens maar afwachten of en wanneer de wasdroger komt.

Een aanbetaling had ik normaal gevonden, maar voor zover ik weet is het niet toegestaan bij wet om meer dan 50% aanbetaling te vragen. Als jullie failliet zouden zijn gegaan, zou ik al mijn geld kwijt zijn geweest. Er zeg niet dat dit niet gebeurt, kijk maar naar BBC. H Ik heb mijn ongenoegen geuit hierover bij de verkoper, maar die bleef voet bij stuk houden, en had de order al in de computer gezet.

j*******@h********** 07-11-2023

Na het bestellen van HP cartridges bleek dat Expert best prijzig was. Ik schrok in de winkel van de prijs. Moest ook vooruit betalen, dus de cartridges maar besteld. Thuis gekeken op internet aanbieder, prijs scheelde enorm! Dit gecommuniceerd met de vestiging en men heeft wat van de prijs afgehaald. Kortom eigenlijk nog te duur (€ 20,-) maar acceptabel.

e*********@z******* 07-11-2023

Goed product. Let op of product direct leverbaar is, anders niet bestellen en zeker niet vooruit betalen. Service achteraf is passief en er wordt veel eigen initiatief verwacht.

Van den Bosch 07-11-2023

Goede service vriendelijken nog eens 20%extra korting dat wil toch iederen en je kunt alles in de winkel bekijken en horen

Peek 07-11-2023

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg en advisering, goede prijs kwaliteit, goede service.

d**********@g******** 07-11-2023

Kom in de winkel en vraag naar Chris, hij heeft 100 jaar ervaring en licht deskundig voor

a*************@g******** 07-11-2023

Ik ben zeer goed geholpen bij het uitzoeken en kopen van een nieuwe smartphone in de winkel.

Ook hebben ze mij heel goed advies gegeven over bijbehorende accessoires en een abonnement.

b*************@g******** 07-11-2023

Er zat geen verpakking om de fabrieksverpakking. Pakje kapot en smerig opgehaald. ( was bedoeld voor een kado )

Pakje niet bezorgd. Wij konden het pakje twee dagen later ophalen.

Geus 07-11-2023

Een gezellige zaak waar nog mensen werken met hart voor het product dat ze verkopen en vervolgens service verlenen.

e**********@g******** 07-11-2023

Een heel betrouwbaar adres. De combinatie winkel/webshop is prima. Hoef niet ongerust te worden.

e******@h******** 07-11-2023

De gekozen Bosch koelkast werd heel netjes naar boven met verhuislift gebracht en op zijn plek geinstalleerd. Er was in de winkel vergeten te vragen om de deuropening aan de juiste kant te plaatsen. Dit werd nog ook ter plekke gedaan. Erg behulpzame en deskundige bezorgers.

Huppelschoten 07-11-2023

Medewerkers van de winkel denken goed mee, en geven goed advies. Zo nodig kijken of ze op de computer of er een ander product beter bij je past maar nu bv niet in de winkel staat en gaan deze dan voor je bestellen. Ze geven duidelijke uitleg over het gebruik.

l**************@o********** 06-11-2023

Service bij plaatsing wasmachine kan beter. Er is niet gekeken of de machine waterpas stond.