Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Steenhuis 06-11-2023

Altijd tijd en aandacht voor de persoonlijke situatie met een passend advies. Snelle levering en altijd volgens afspaak

w********@u********* 06-11-2023

Goed bedrijf. Deskundig en vriendelijk personeel. Goede service. Laten we zuinig zijn op deze winkel.

Van der Laan 06-11-2023

s'Middags in de winkel uitgezocht (beste tv volgens de Consumentengids) en extra ingepland om voor 18.00 uur af te

leveren!!!!.

De oude tv + boxen weer meegenomen. Alles in ca. 5 minuten.

Bron-drost 06-11-2023

Goed advies gekregen, goede producten. Snelle levering en uitstekende service.

Rebergen 06-11-2023

Heel fijn bedrijf.

Leen tv mee gekregen.

Nieuwe tv moest besteld

Worden. Twee dagen later al een bericht. Dat de nieuwe tv al op kon halen

Hakfoort 06-11-2023

Nogmaals zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Winkelen Rheden is wel verouderd maar personeel maakt veel goed

d******************@o********** 06-11-2023

Na 40 jaar klant te zijn geweest bij BCC nu de overstap naar Expert. Juiste keuze. Niet alles op voorraad maar sn deel besteld en geleverd. Prima service.

Pannekoek 06-11-2023

Bij Expert Twello wordt je goed en deskundig van advies voorzien. Met daarbij ook het enorm grote assortiment, geen enkele reden om ergens anders heen te gaan.

p*****@h********** 06-11-2023

Een webshop bestelling kan NIET bij iedere winkel geretourneerd worden. Dit staat niet aangegeven op de website.

k***************@h********** 06-11-2023

Bij Bushoff Expert in Amsterdam-Buitenveldert kan de klant in de winkel persoonlijk terecht voor advies. Na aankoop van - in dit geval een wasmachine en een vriezer- wordt het nieuwe product geleverd en geplaatst en het oude afgevoerd.

Van Bijnen 06-11-2023

Plezierige en deskundige bediening in winkel

volgens afspraken gehandeld

Plezierige en deskundige levering en plaatsing.

b*********@l****** 06-11-2023

Fijne warme behaaglijke elektrische knuffeldeken! Heel blij met deze aankoop.

b************@g******** 06-11-2023

Expert dokkum is zeer aan te raden. Goed en vakkundig personeel. Al met al zeer te vreden!

Van den Brink 06-11-2023

denken mee met de klant, duidelijkheid aangaande het te leveren product, en goede service bij het inbouwen van het apparaat.

Langenhof 06-11-2023

3 november zou de kookplaat tussen 3 en 5uur bezorgd worden de monteur stond om 2 uur al aan de deur prima

g*****@n********** 06-11-2023

Bij expert een Kobo E-reader gekocht. Levering en bezorging via dichtstbijzijnde Expert winkel. Na telefonisch overleg netjes door expert zelf bezorgd. Een en ander correct en vlot verlopen....aanrader dus wat mij betreft

Zorghuis Alblasserwaard 06-11-2023

Voor een zorginstelling geldt kwaliteit en duurzaamheid en dan komt Miele het

beste uit de bus.

Bosma 06-11-2023

De enquête zegt eigenlijk al voldoende. Samengevat: blij met Expert Berkhoff!

Schierbeek 06-11-2023

De beoordeling spreekt voor zich. Nog nimmer teleurgesteld bij deze expert op gebied van service en geleverde producten.

Smans 06-11-2023

Snelle service. Ook voorraden in afwijkende maten. Top, nergens zijn wij zo snel geholpen als bij Expert. Wij gaan nooit meer verder zoeken en komen gelijk naar jullie een volgende keer.

De Gier 05-11-2023

ze doen wat is afgesproken

2 week na levering ,deed de wasmachine niks meer

alles na gelopen,stekker zat er goed in,gaat er nooit uit

hij reargeerde nergens op brande ook op het display geen lampje

gebeld naar expert de vraag gesteld en de medewerker vertelde even de stekker eruit, resetten

heet dat geloof ik,kon niet zo gauw bij de stekker ,stroom er even afgehaald en ja hij deed het weer ik hoop alleen dat het bij die ene keer blijft groet gm de gier

w*******@c******** 05-11-2023

Bestelling prima verlopen, montage van de vaatwasser zeer slecht, flinke lekkage bij aansluiting van de waterslang

Hofman 05-11-2023

De fysieke afstand tussen Expert en klant ten opzichte van grotere bedrijven heeft bij mij al jaren de doorslag gegeven en hoop dat dat altijd zo blijft.

Tammes 05-11-2023

Ik had al een Samsung TV 43 inch. De bediening van deze nieuwe is gecompliceerd en dit soort ondersteuning is niet beschikbaar in mijn woonplaats ( Vlieland) Deze complicatie is een groot nadeel.

r****@z******* 04-11-2023

Bij Expert vindt je goede betaalbare producten. De mensen zijn vriendelijk,

er wordt naar je geluisterd.