Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

o*******@h****** 02-11-2023

De Expert in Haren is een klantvriendelijke winkel, met een redelijk showroom assortiment.

Personeel is behulpzaam en denkt met de klant mee.

g***********@g******** 02-11-2023

Zeer tevreden over vriendelijke bediening en goede uitleg over de

wensen van aankoop.

e********@g******** 02-11-2023

Nieuwe combioven opgehaald. Blijkt na installatie niet te werken. In de winkel omgeruild voor showroommodel. Blijkt na installatie het lampje niet te werken. Reparatie aangemeld; onderdeel niet op voorraad voorlopig. Dus heb een kapot apparaat wat voorlopig niet gerepareerd kan worden.

Verkoelen 02-11-2023

Expert is een prima bedrijf. Al het personeel is klantvriendelijk deskundig en geeft goed advies

w*********@k********* 02-11-2023

Bosch koelkast gekocht met installatie service. Goede prijs en zeer goede service van expert.

Boer 02-11-2023

Fijne mensen en winkel te Haren, service prima en vakmensen voor het installeren

p**********@g******** 02-11-2023

Ik heb al meerdere keren bij expert besteld en het word altijd netjes oo tijd met de beste service geleverd!!

j*****@o********** 02-11-2023

Makkelijk Klarna en eerdere levering dan verwacht dus beter daarom voor deze gekozen

e*************@h********** 01-11-2023

Tevreden over aankoop, stofzuiger voldoet aan verwachting. Jammer dat website op voorraad aangaf maar levering lang duurde en nagebeld moest worden

Heikoop 01-11-2023

Expert kan t.o.v. de concurrentie qua prijsvorming goed meekomen.

En de service van levering en plaatsing heb ik tot nu toe als goed ervaren.

Roelofs 01-11-2023

Duidelijke uitleg over de verschillende wasmachines en de aanwezige opties op de gekozen machine. Service aan huis + plaatsen op de tweede verdieping goed verzorgd.

a********@c******** 01-11-2023

Vriendelijk personeel, goed advies en bezorgservice. Eventuele problemen worden snel opgelost.

l*********@g******** 01-11-2023

Heb diverse producten gekocht. Het is gewoon een prima zaak, waar je goed advies krijgt.

p*********@h******** 01-11-2023

Online een laptop besteld.

Op vrijdag 20 oktober 2023 een laptop besteld

Volgens de website zou die maandag 23 oktober 2023 bezorgd worden.

nadat je betaald heb en akkoord ga met de online bestelling komt er een melding dat de levertijd kan afwijken.

contact gehad met expert dronten, helaas kunnen niets betekenen en zijn ook erg laks met uitleg of excuses omtrent het niet kunnen leveren op de datum die online genoemd wordt.

Blijkt dat een online bestelling bij expert door een lokale zaak gedaan wordt, en in ons geval werd de bestelling door de zaak op zaterdag pas gedaan.

Geef dan op de site van expert aan dat leveringdatum af kan wijken VOORDAT je definitief je bestelling plaatst.

Warrink 01-11-2023

Goed en vakkundig geholpen. De TV voldoet aan mijn wensen. Dik voor mekaar!!

r***********@h********** 01-11-2023

Liebherr vrieskast 5 laden à € 799.- snelle levering omdat het een showroommodel was. Klantgerichtheid, betrokkenheid matig. Snel vriezer op z'n plaats en snel afhandelen via mobiel pin-automaat. Hoe de vriezer bevalt, zullen we zien.

e**************@h********** 01-11-2023

Ik koop al 35 jaar bij Expert; je weet dat het goed zit, zeer vakkundig personeel en heel goed (aflever)-service!

Poiesz 01-11-2023

Wij zijn al vele jaren klant bij Expert (Silvius) in Sneek.

Eigenlijk hebben we denk de meeste zaken met Expert gedaan binnen hun

assortiment. Klantvriendelijkheid, expertise en service zijn zeer goed

m***********@c******** 01-11-2023

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Mierle vaatwasser. Vooral handig vindt ik de bestekla boven in helemaal geweldig. En daar door heb je onder in de vaatwasser meer ruimte voor pannen.

s*********@g******** 01-11-2023

Prima ervaring, heel goede info en plaatsing van Liebherr koel/vries combinatie perfect door Expert personeel gedaan.

Aukema 01-11-2023

Mooie Samsung Qled tv met bijpassende soundbar gekocht. Heldere kleuren, goed geluid. Snelle en vakkundige installatie.

m*********@h********** 01-11-2023

Mooie stofzuiger! Gemakkelijk in gebruik, licht en wendbaar, doet wat hij moet doen. Mooie kleur

m****************@g******** 01-11-2023

Prijs kwaliteit verhouding is prima, goede service van Expert uit. Voor de levering drie keer gebeld ter bevestiging dat ze komen bezorgen. Expert doet ook aan nazorg, een nette mail met uitleg gehad hoe je het beste het toestel kunt afstellen. Eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. Ik denk dat er ook een tweede keer wat gekocht gaat worden bij Expert.

j*************@u********* 01-11-2023

Ik had een Gigaset A270 E- DECT telefoon - Zwart gekocht deze was na hem een paar maanden gebruikt te hebben stuk.

Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht had en de telefoon voor reparatie aangeboden.

Na enkele dag kwam er een email dat het toestel klaar was, tot mijn verbazing werd mij een nieuwe telefoon aangeboden.

dat is nog een service verlenen.

m*******@o********** 01-11-2023

De stofzuiger werd door expert zelf bezorgd dat was heel fijn. De bezorger was heel vriendelijk.

Zeker herhaling vatbaar.