Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

d*****@k*********** 07-11-2023

Expert Doornenbal is voor mij even DE winkel voor al mijn elektronica en witgoed. Gewoon goed! Daar houden we van.

Schol 07-11-2023

Onze ervaring bij expert is uitstekend, wasmachine gekocht in Purmerend, heel fijn en goed geholpen, aardige verkopers ook telefonisch , snelle bezorging ook en ook op zaterdag. Kan niet anders zeggen dan” ga een keer kijken bij expert”

Baaijens 07-11-2023

Heb een fijne wasmachine kunnen kopen, de vorige machine moest eerst naar beneden en deze weer naar boven. Door omstandigheden moest dit 2 keer gebeuren. Er werd niets van gezegd en met veel vriendelijkheid gedaan. Dank jullie wel daarvoor. Ook in de winkel ben ik fijn geholpen en was een extra stap om het voor mij financieel rond te krijgen m.b.v. de gemeente geen probleem. Fijn dat dat begrip er was. Verder is dit gewoon een goede en fijne wasmachine waarbij ik geholpen ben in het kiezen.

Henkes 07-11-2023

Geen grote massa winkel net als de Media Markt. Vriendelijk geholpen en tijd voor de klant. Alles kunnen vinden en naar wens.

h*****************@g******** 07-11-2023

Er is goed meegedacht over mijn vraag , voel mij gehoord, alles is goed opgelost

Vernooij 07-11-2023

In leersum heb ik altijd goede service en een goed advies. Vriendelijk en bekwaam personeel. En bijna altijd op voorraad dus direct meenemen. Fijn om zo’n goede winkel zo kortbij te hebben!

Vermeer 07-11-2023

Een winkel waar het personeel nog vakkundig is en bij en een uitstekende serviceafdeling in geval van technische problemen

e*********@g******** 07-11-2023

Ik ben vriendelijke en professioneel geholpen.

Samen tot een goede koop gekomen

Van der Veer 07-11-2023

Bij Expert zit je goed wat betreft kwaliteit en prijs verhouding. Prima service en actieve medewerkers.

Bakker 07-11-2023

Zowel in de winkel als bij de bezorging en installatie van mijn inbouw koel-vries combi zeer tevreden. goede service

Verkaik 07-11-2023

Goed bedrijf goede uitleg.

Volgende product zou ik daar zeker gaan kijken.

h************@g******** 07-11-2023

Zij hebben in mijn geval veel geduld met het installeren van de apparatuur terwijl er een obstakel in de weg lag. Ze zijn wel 2 keer extra gekomen om de koelkast te installeren. Maar het is gelukt!

Kremer 07-11-2023

ik heb bij expert een koelkast besteld. Deze was voor ons vakantiehuisje, de oude was al 30 jr oud en aan vervanging toe. Ik heb een email gestuurd naar expert wat de beste keuze was voor mij, ivm inbouw.

Ik kreeg keurig een aantal opties van de medewerker.

Alles is keurig opgelost, de oude werd meegenomen en ik heb een super nieuwe koelkast.

Heidekamp 07-11-2023

Uitstekend geholpen bij het kiezen van het beste produkt! De bezorging was snel en zeer netjes!

Kornuijt 07-11-2023

Fijne overzichtelijke winkel en zeer bekwaam personeel die alle tijd nemen voor advies

Nijenhuis 07-11-2023

Wij zijn al 27 jaar klant bij expert Vroomshoop,altijd goede service, klantvriendelijk heel behulpzaam en verstand van de producten

De Jong 07-11-2023

Aan de telefoon met het bestellen was goed Verder de installatie was goed buiten het ene aandacht punt.

Brummelhuis 07-11-2023

Prettige winkel, goede service. Qua prijs niet duurder dan bij de grote ketens.

Veel persoonlijker. Wij komen er al jaren!

Van Riel 07-11-2023

Ik kreeg zeer goed advies en het fornuis werd zelfs eerder geleverd en geïnstalleerd dan verwacht. Electronica etc wil je niet via internet kopen. En de service is heel erg goed. Ik ga in de toekomst zeker terug als ik weer iets nodig heb!

Schreurs 07-11-2023

Expert is een prima winkel, ruim voldoende keus, gedegen advies en je ziet, voelt en ervaart wat je koopt. Geen teleurstellingen achteraf en gedoe met retourneren.

j************@h********** 07-11-2023

Zeer goede service,kwaliteits producten,zeer vriendelijk en deskundig personeel

De Moel 07-11-2023

In de winkel werd tijd genomen voor een goed advies. De verschillende mogelijkheden werden aangeboden. Na definitieve keuze werd er een speciaal bezorgmoment gecreëerd.

l**********@h********** 07-11-2023

Netjes en snel geholpen. Ondanks dat de winkel vol met klanten stond werd er netjes voor iedereen de tijd genomen. Medewerkers denken ook goed met je mee.

w**********@h********** 07-11-2023

Uitstekende kwaliteit en service. Aflevering en installatie volgens afspraak door vakmensen, die de oude wasmachine meenemen en alles netjes achterlaten.

Vink 07-11-2023

Zeer prettige winkel .