Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rijs 07-11-2023

Al vele jaren vaste klant van Expert

Klant voelt zich daar nog koning

Goede adviezen en voor elke portemonnee zijn er keuze te over.

Kortom prettige winkel

Riny Wagemans 07-11-2023

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel van Expert Horst aan de Maas

j**@r************** 07-11-2023

Goed en degelijk advies in de winkel. Ook meedenken omtrent vernieuwingen op bestaande producten, zonder meteen alleen nieuwe producten aan te bevelen. Aflevering en installatie deskundig uitgevoerd.

d***********@l****** 07-11-2023

Kom hier al jaren. Misschien iets duurder dan de megaconcerns maar hier ouderwets advies bij bestelling ophalen in winkel

Wallink 07-11-2023

Personeel kan je heel goed informeren over artikel wat je wilt kopen.

Vriendelijke personeelsleden

Van der Heide 07-11-2023

Expert Burgum staat hier in deze omgeving goed aangeschreven, no nonsens zaak waar je vakkundig wordt geholpen. Wij hebben al diverse aankopen gedaan en zijn zeer tevreden. 1 voorbeeld: in onze nieuwe vrieskast knapte de 1e dag dat wij hem hadden een glazen plaat. Gebeld en verkoper zei een nieuwe te bestellen wat een aantal weken kon duren. Werd een half uurtje later gebeld door de eigenaar die zei dat er een nieuwe vriezer gebracht zou worden. Geen wachten op een nieuwe plaat, gelijk een andere vriezer (zelfde type) gebracht.

t****@j********* 07-11-2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding, aan huis geleverd, oude spullen retour genomen

b*******@x******** 07-11-2023

Een dikke voldoende, alles nieuw gekocht, ik heb wel een punt van aandacht en dat is dat ik in de veronderstelling was dat een deel van de gekochte goederen ook in het september kortings festival zou vallen wat jammerlijk achteraf niet bleek te zijn, de verkoper had dit eigenlijk moeten melden, ik had dan een gelijkwaardig produkt daar gekocht en van de20% korting kunnen genieten / profiteren

Berns 07-11-2023

Expert landgraaf is een fijne winkel waar men aandacht heeft voor de wens van de klant en een goed advies geeft, waardoor de keuze makkelijk gemaakt wordt.

a********@h********** 07-11-2023

Prima geholpen, klantvriendelijk en prima service. Dat is wat een klant graag wil. En dat vind je bij Expert Dieren.

c***********@h********** 07-11-2023

Monteur was erg jong en kon t probleem van verstopping niet oplossen heb ik daarna zelf gedaan op advies van verkoper in de winkel eind goed al goed!

h*********@h********** 07-11-2023

Prima ervaring. De service is ook goed ook al levert bijv. de bediening van een product eerst wat problemen op.

n***********@z******* 07-11-2023

Je kan overal wel wat kopen, mn schoonzus kocht iets op internet.. maar als er wat mee is, moet je smeken en bidden of er iemand komt.. Dus: ga maar gewoon naar Expert Meijer, want die komen netjes als je belt, en hebben zelfs m'n schoonzus geholpen.

Janssen 07-11-2023

ik werd snel geholpen en er werd goed geluisterd naar mijn vragen

personeel was deskundig

Wuisman 07-11-2023

Snelle levering, aardig , zeer voorzichtig met de goederen die ze moeten afleveren , nemen alle tijd om het te plaatsen waar het hoort te staan.

a*********@g******** 07-11-2023

Omdat mijn toetsenbord het begeven had, uiteindelijk een nieuwe gekocht. Het assortiment was beperkt, maar er was er nog 1 met muis

Van Eijk 07-11-2023

Ruime keuze in de zaak. Mooie uitstraling en goed prijs/kwaliteit. Hier zie je dus wat je koopt!

Bonsvivant 07-11-2023

Expert Beuningen is en blijft de beste Expert in de hele omgeving

Sterker nog van het westelijk halfrond dit is natuurlijk een grap maar ik meen het wel!!!

Eigenraam 07-11-2023

Goed meedenken, met het product tonen kunnen uitleggen tegen een goede prijs. Prima toch?!

b************@c******** 07-11-2023

Late levering van reductie en geen dagdeel bekend gemaakt. Voor de rest netjes afgeleverd

Visser 07-11-2023

als je niet online wilt bestellen en je produkt wilt laten instaleren is expert een goede winkel die je goed helpt

i***@k*********** 07-11-2023

Gewoon de goede service en verstand van zaken. Lekker dichtbij en direct geholpen

Van Leeuwen 07-11-2023

Als je zelf 100 % wat je weet kan je het overal kopen of bestellen maar als je advies nodig hebt of hulp dan ben is er geen ander dan expert waar je wel de juiste informatie krijgt en met een goed gevoel wat aankoopt

Valk 07-11-2023

In de ochtend gebeld om product achter te zetten. Tot sluiting zouden ze hem achterhouden en daarna weer in de voorraad doen. Ik kwam aan en gaf aan dat ik gebeld had, wisten meteen waar het om ging en binnen 15 minuten stond ik weer buiten. Super fijn als je elke dag druk bent.

Schulpzand 07-11-2023

Keuze is reuze, goed gehoord door personeel, en direct geleverd de dag van aankoop, voortijdig geprofiteerd van een korting. Kan niet anders zeggen, topactie.