Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Der Steenhoven 08-11-2023

Helemaal tevreden en het resultaat [inbouwen van TV aan een flexibele arm] mag er zijn. Dank!!

Brink 08-11-2023

Deskundig personeel

Uitstekende uitleg.

Denken met de klant mee.

Geven de klant de ruimte en tijd om te beslissen.

Uitstekende service en altijd bereid om hulp te bieden.

Kleverlaan 08-11-2023

Al meerdere malen bij Expert voor elektronische huishouding mijn slag kunnen slaan.

Je word goed geadviseerd en voor een klein bedrag bij je thuis aangesloten.

Klunder 08-11-2023

Heb al meerde spullen gekocht bij. Expert je krijgt goede uitleg en het Personeel is zeer vriendelijk. Ze nemen alle tijd. En de bezorgers zijn ook vriendelijk. Dus zal er ook altijd naar terug gaan- Het is een aanrader.

c**************@g******** 08-11-2023

Volgende aankoop als het om elektronica gaat of witgoed zeker bij deze zaak.

b***************@g******** 08-11-2023

Ben gewoon goed geholpen om het juiste product te kopen.

En ben tevreden over de aankoop.

n************@g******** 08-11-2023

Het is een sinterklaas kadotje dus de inhoud zien we pas 5 december 😉 maar verder is expert altijd al een goede winkel geweest zonder problemen 👌

n***********@g******** 08-11-2023

Krijgen deze vragen terwijl er nog helemaal niets geleverd is, tevens weten wij ook niet wanneer onze bestelling word geleverd. Het enige wat wij weten is dat er contact met ons opgenomen zou worden. Tot op heden nog niets.

a**************@h********** 08-11-2023

Lokale winkel waar je zo binnen kan stappen en goed geholpen wordt. Waardevol voor de gemeenschap en moet behouden blijven, ook in kleinere dorpen en kernen

g**********@h****** 08-11-2023

Grote winkel met veel keus je kunt je aankoop zien en je krijgt een persoonlijke uitleg.

Zeer correct en deskundig personeel in Expert Ommen.

Loomeijer Hef En Hijstechniek Bv 08-11-2023

Zowel bij het ophalen in de winkel als bij het laten bezorgen van apparatuur bij je thuis , wordt je vriendelijk tegemoet getreden. Men heeft kennis van de producten en denken met je mee over oplossingen.

Kinkel 08-11-2023

Ik heb alles per telelefoon besteld. Ik kreeg super goed en vriendelijk advies. Ik heb een paar keer teruggebeld met vragen, maar kreeg vriendelijk antwoord.

Kwamen hun beloften super goed na. De bezorgers waren ook erg kundig, voorzichtig en super vriendelijk.

Gelukkig hebben we deze (de enigste) winkel nog in de buurt. Ik raad deze zaak echt, aan iedereen, aan.

m*********@g******** 08-11-2023

Snel, fijn geholpen. Gemonteerd zoals afgesproken. Sympathieke medewerkers. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.

Majewski 08-11-2023

Ik ben heel tevreden over expert en heel vertrouwd adres ik ben snel e vriendelijke geholpen

j****************@g******** 08-11-2023

Instructies om software te installeren kloppen niet, en hoe je dat oplost moet je zelf maar uitzoeken, Expert Lochem is niet van plan je te helpen

Van Rhenen 08-11-2023

Prima winkel, zou bij het aankopen van iets groot eerst een telefonische afspraak maken en de tijd afspreken, als er zoveel mensen staan te wachten voel je als klant een btj opgejaagd

j***************@g******** 08-11-2023

Voor persoonlijk en deskundig advies ga je naar Expert. Zelfs na de aankoop kun je je vragen stellen, geen probleem.

t*******@h********** 08-11-2023

De tv die ik hebt gekocht was een showroom model terwijl de verkoper heeft aangegeven dat het een nieuwe was. Jammer dat het een liegende verkoper was, rood aanlopend terwijl ik hem met het feit constateerde en hij nog steeds volhield dat het een nieuwe was, zat geen folie op het oled scherm, verpakking was open geweest en hij moest uit de doos waar ik bij was, erg wantrouwende flut verkoper en een kansloze zaak van expert. Erg jammer dat de professionaliteit ver te zoeken was! En maar volhouden dat het een nieuwe tv uit de doos was. Schandalig dat een verkoper liegt over een product

School Havotop 08-11-2023

Een fijne winkel met vriendelijk personeel. Snelle levering van het produkt.

y************@h****** 08-11-2023

Het is gewoon fijn winkelen bij jullie .Vriendelijke mensen .Goede service .

s***********@g******** 08-11-2023

Ik zocht een uhd 4k tv met ambilight en dan kom je bij Philips uit... daarna heb ik een sonos soundbar systeem besteld, ook prima... super geluid en beeld! Ik ben er heel erg blij mee!

Mvg,

Een koper...

m*******@q********** 08-11-2023

Je krijgt duidelijke uitleg over het verschil tussen verschillende wasmachines en drogers zodat je eigenlijk zelf snel kunt beslissen wat je wil..

g***********@g******** 07-11-2023

Bij elke aankoop krijgen we vooraf een eerlijk en deskundig advies, waar we ook later op terug kunnen komen. Als de prijs hoger is dan bij de concurrentie weet men altijd een oplossing te vinden. Ook bij klachten is men hulpvaardig en oplossingsgericht.

Chapeau!

Duringhof 07-11-2023

Een bijzonder prettige winkel met personeel dat met je meedenkt , goede adviezen geeft en weet waar ze het over hebben.Bieden alternatieven aan en zijn absoluut niet uit op het duurste produkt.

Ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraak.

TOP 👍🏿👍🏿👍🏿

Stelte 07-11-2023

De perfecte audio en video expert voor de regio Tiel en omstreken, duidelijke afspraken en zeer goed advies