Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4462 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r***********@h********** 09-11-2023

Nadat we deze hadden gekocht, kwam een dag later op de website van Bake dezelfde wasdroger aanzienlijk goedkoper op het scherm (€599)

m**********@h******** 09-11-2023

Product Miele stof zuiger bevalt heel goed. Ook mijn nieuwe Senseo bevalt heel goed. Goed dat expert weer in Zevenaar zit.

n****************@y******** 09-11-2023

Ik heb mijn product nog steeds niet ontvangen. Moest zelf een keer bellen. Ondertussen 7 weken geleden dat ik het heb gekocht. Ik ontvang graag meer info over levering etc.

Jerphanion 09-11-2023

Expert in Gorredijk is voor ons al 25 jaar het vaste adres.

En als we de moeder van mijn vrouw meerekenen al 45 jaar.

Vroeger gingen veel aanschaffen via de witgoedregeling vd gemeente.

Inmiddels hebben mijn vrouw en ik beide inkomsten.

Onlangs een vriezer gekocht (no frost) en gisteren 8 november 2023 is onze nieuwe inductie met oven geplaatst.

We zijn 11 jaar geleden verhuisd naar Bakkeveen.

Veel word telefonisch besproken met Sietse of collega's.

Vorig jaar tijdens de energiemarkt in Bakkeveen kwam ik een medewerker tegen die ik al 11 jaar niet gezien had.

Hij herkende mij direct.

Omdat ik zelf ook veel gerepareerd heb toen ik nog in Gorredijk woonde, kreeg ik regelmatig wat onderdelen, lytsedraad,soldeertin gratis mee.

Alles bij elkaar maakt het, dat ik niet naar een andere winkel zou willen gaan.

De klant en menselijkheid staat centraal.

j********************@g******** 09-11-2023

Na veelvuldig aankopen via internet toch maar weer naar de lokale leverancier, geen gedoe met levertijden garantie enz

j****************@m****** 09-11-2023

Duurde vrij lang voor ik uiteindelijk werd benaderd in de winkel. Artikelen uitgezocht, waren 2 van de 3 niet voorradig. 1 moest worden nageleverd of het showroommodel. De ander het showroommodel of een ander model, maar dan weer net iets duurder. Service verder prima. En de nalevering was er ook na 3 werkdagen.

Vosmeijer 09-11-2023

Prettige winkel , vriendelijk en deskundig personeel en nemen alle tijd om je te helpen en goed voor te lichten.

j********@h********** 09-11-2023

Prima service en de tv voldoet aan alle eisen,exact zoals beschreven op de site.

Huizing 09-11-2023

Wasmachine en droger besteld, de droger was kapot. Kreeg ivm levertijd een leenapparaat.

Bij aflevering bleek afvoer gebarsten, de jongens hebben die direct voor mij vervangen tegen heel lage kosten, hoewel ze daarvoor eerst een onderdeel moesten gaan halen.

Topservice!

Folgerts 09-11-2023

Even wachten in de winkel maar daarna ging het deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering en deskundige bezorger.

f*********@h********** 09-11-2023

Ik ben gewoon maar de winkel gegaan voor mijn aankoop. Daardoor kreeg ik alle info die ik nodig had.

Juiste keus kunnen maken dankzij deskundige hulp

De Bakker 09-11-2023

Waar anderen mischien goed koper zijn is er geen een zo deskundig en zorgzaam als Expert

Scholten 09-11-2023

Prima service. Voldoende uitleg en goede informatie. En tijd genoeg voor een goede manier van uitleg geven.

Wiltink 08-11-2023

Een mooie Miele wasautomaat gekocht. Heel goed geholpen in de winkel door kundig personeel. Daarnaast zijn alle afspraken over de levering goed nagekomen. Ook hier was het personeel erg vriendelijk en service gericht.

Asselt 08-11-2023

Het bezoek aan de winkel van Expert Dronten wordt je op een prettige en vriendelijke manier te woord gestaan. Deskundig en zeer professioneel krijg je advies over het product waar je interesse in hebt. Bij een klacht wordt er een hele goede service verleend. Een aanrader voor het kopen van apparatuur.

h**************@z******* 08-11-2023

Je wordt goed en duidelijk geholpen in de winkel en goede uitleg over het gewenste product

Oosterbroek 08-11-2023

Altijd al een goede ervaring, in de winkel word je goed geholpen op een gemoedelijke manier.

Jordens 08-11-2023

Fijn geholpen in de winkel en ook de installatie van tv en soundbar verliep goed.

Zeer tevreden.

r**********@m***** 08-11-2023

Bevestig van bestelling snel ontvangen. Helaas l laat de levering al 5 weken op zich wachten met, voorlopig nog eens, zicht op 2 weken wachttijd.

c**************@k*********** 08-11-2023

Medewerkers zijn deskundig,ze denken met je mee wat voor jou gunstig is,prijs is goed

Bakker 08-11-2023

Ik vind Expert een geweldige winkel waarin persoonlijke aandacht is. Medewerkers weten veel en kunnen prima advies geven! Ik zou iedereen aanraden daar te kopen!

Wigt 08-11-2023

Door al de 25 jaren heen, een grote dosis vakkundig- en tegemoetkomendheid tentoonspreidend

Rensma 08-11-2023

Ik heb een Panasonic tv gekocht. Een prachtig beeld dit werd mij in de winkel al getoond door de medewerker. Ben prettig geholpen. Dezelfde dag is hij nog geleverd. Echt top. Ik zal zeker Expert aanbevelen voor het kopen van huishoudelijke artikelen.

Knijff 08-11-2023

Wij werden fijn geholpen door de medewerker in Boskoop. Ik wilde mijn bestelling nog wijzigen de andere dag ook dit was geen probleem. Blij met Expert Boskoop.

c**********@k*********** 08-11-2023

Goed geholpen bij Expert Uithoorn. Denken mee in oplossingen en mogelijkheden. Bezorging en plaatsing van het product is goed geregeld. Goede uitleg bij plaatsing.