Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

e************@g******** 10-07-2024

Artikel besteld maar was niet voorradig lang moeten wachten op een nieuw voorstel maar deze niet gekregen.

c************@h********** 10-07-2024

Bij Expert on-line een artikel besteld op vrijdagavond, welke dan op dinsdag bezorgd zou worden, maar ik werd op zaterdagochtend gebeld door Expert Zelhem of het artikel al diezelfde dag bezorgd kon worden en een past uur later , op het tijdstip dat door hun werd aangegeven, stond de Expert auto uit Zelhem al voor de deur!

Geweldig snelle service, complimenten!

c********@g******** 10-07-2024

De levering door Expert was prima en het product voldoet aan de verwachtingen. De bezorging door Postnl was onder de maat. Ik had aangegeven dat het pakketje bij een postagentschap bij een Primerawinkel in de buurt afgeleverd kon worden. Het pakket is toch aan huis bezorgd, terwijl ik niet thuis was.

Hulshof 10-07-2024

Mooie LG tv snel geleverd en gei stalkers zeer tevreden over expert ter apel

Meijer 10-07-2024

Intussen meerdere artikelen daar gekocht zoals Sonos, koelkast en kookplaat. Dik tevreden.

d************@o********** 10-07-2024

Vriendelijke personeel denkt ook mee en hebben geduld bij de volgende ronde kom ik zeker terug

r************@m****** 10-07-2024

Goede winkel waar je prima je electronica en aanverwante zaken kunt kopen. Goed advies.

o*******@c******** 10-07-2024

Online bestelling ging makkelijk. Bezorging op het geplande moment. Prima service

De Kruijf 10-07-2024

het product moet nog worden geinstalleerd, daar heb ik geen informatie over.

De service en bezorging waren prima

a*********************@g******** 10-07-2024

Televisie besteld voor mijn man in het verzorgingstehuis.

Expert communiceerde goed over de tijd van levering.

Netjes geïnstalleerd en uitleg gegeven.

Mijn man is blij met de tv en de goeie service.

a**********@g******** 10-07-2024

Geweldig aanbod en ook veel informatie wat je krijg en de service is ook goed

Vellinga 10-07-2024

Product was niet leverbaar, maar voor zelfde prijs een duurder exemplaar ontvangen. Prima!

e************@p******** 10-07-2024

Goede en vriendelijke service. Personeel denkt met U mee om tot het beste resultaat te komen.

a************@y******** 10-07-2024

Bij Expert staat de klant op 1. Ze denken mee en geven passend advies. Ook bij calimiteiten staan ze voor je klaar met raad en daad. Er zijn nog maar weinig partijen waar je deze service krijgt. Een warme aanrader!

g**********@g******** 10-07-2024

De Expert winkel in Krimpen aan den IJssel kan ik iedereen van harte aanbevelen gelet op het assortiment, de geleverde service, bezorging en montage!! Gewoon klasse!!

k****************@g******** 10-07-2024

Goed mailcontact gehad toen er iets moest veranderen, netjes mee gedacht.uitstekende service. Bezorgers ook er vriendelijk en behulpzaam

p***************@o********** 10-07-2024

Enthousiast personeel die zich aanbieden met de vraag of zij mogelijk kunnen helpen.

b*********@c******** 10-07-2024

We gaan altijd graag naar expert, in de winkel is tijd voor je als klant, verkopers luisteren en adviezen, waarbij de deskundigheid zeer fijn is.

Maar ook zeker de monteurs zijn ervaren en deskundig en erg vriendelijk

m***********@l****** 10-07-2024

Bestelling geplaatst op 17 mei. Na eigen navraag pas een reactie gehad op 27 mei over de bezorging van mijn bestelling. Geen prettige ervaring.

h************@g******** 10-07-2024

Fijn dat er zo werd meegedacht bij de plaatsing. Geen moeite leek teveel. Ook goede instructie!

j**********@k********* 10-07-2024

Goede ervaring. Ook fijn dat er nog fysieke winkels zijn, waar je eerst een product kunt bekijken.

w************@h********** 10-07-2024

Ruime keus tv.

prijsverhouding zeer goed. snelle bezorging. Heel tevreden met mijn aankoop.

g*********@z******* 10-07-2024

Ik ga graag naar expert veendam omdat ze vollop keus hebben en vriendelijk en kundig personeel

Bakker 10-07-2024

2x micro sd card besteld aflevering in locale Expert. Dit samen met Expert eigenaar gedaan in de winkel. Volgende werkdag, of die erna zou het aanwezig zijn. Wij zouden gebeld worden.

Niets vernomen en na een paar dagen maar zelf heen gegaan. Bleek het pas 3 weken later te komen.

1 sd kaart uit de winkel gekregen, 2e volgt later. Dit is dan een nette maar eigenlijk slechte oplossing.

Helaas tot op nu geen enkele communicatie vanaf Expert geweest. Ronduit slecht

b**@h******** 10-07-2024

Uitstekende service. Probleem bij levering (oorzaak fabriikant) uitstekend opgelost.