Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4459 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

y*************@l****** 13-11-2023

De aanbieding waar ik voor kwam stond niet in de winkel en dat terwijl de folder al een paar dagen oud was. Ik had het product graag in werking gezien.

j******************@g******** 13-11-2023

Van 2 oude apparaten naar een combi. Nu de etna koelvriescombi. Vrieslades zijn diep en voor 2 mensen prima.

j*********@g******** 13-11-2023

Prima winkel. Heeft zijn zaakjes op orde. Doe hier gerust een aankoop! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Concurrerende prijsstelling.

Van Rossen 13-11-2023

Ben heel tevreden over expert, zeker qua klantvriendelijkheid en kennis van producten.

g*************@g******** 13-11-2023

Fijne service. Aardige bezorger die alles netjes binnen kwam brengen en vroeg waar hij het mocht neerzetten. We hoefden niet te helpen.

b**********@l****** 13-11-2023

Prima zaak. Maar het gaat fout wanneer bestellingen niet leverbaar zijn, of eerst later beschikbaar zijn. Dan mis ik de open en heldere communicatie vanuit het bedrijf.

a*************@g******** 13-11-2023

Winkel waar service hoog in het vaandel staat. Altijd betrouwbaar en correct komt de afspraken na!

f******@g******** 13-11-2023

Slechte afspraak betreft bezorging

Op de site staat, nu bestellen en over 2 dagen in huis, dat zijn dus 2 weken geworden.

f************@k********* 13-11-2023

Bij aankoop van witgoed, tv, aanverwante aankopen, bezoek vooral Expert. Hier krijgt u een goed advies, de meeste artikelen worden ook nog eens geleverd en geïnstalleerd. Kortom, top!

w**********@h******** 13-11-2023

Expert is een goede winkel in Wieringerwerf en heeft een goede prijsverhouding met wat je koopt. Problemen als deze er later een keertje zijn, worden goed opgelost.

e******@h********** 13-11-2023

Er is een beschadigd product geleverd. Dit zou worden opgelost door het beschadigde deel te laten vervangen door de fabrikant. Er zou hiervoor contact worden opgenomen. Na enkele weken nog niks gehoord. Ook op mijn e-mail aan expert waarin ik vraag om dit na te gaan en op te lossen wordt niet gereageerd !

s*******@m****** 13-11-2023

het geleverde product doet aan mij verwachting,geen problemen,gebruiksaanwijzing goed lezen

b******@p******** 13-11-2023

Bestelling werd niet nagekomen. Door ingreep van een lokale winkel werd uiteindelijk het probleem overgenomen door uit eigen voorraad te leveren enhet probleem van levering "intern" op te lossen.

p*******@g******** 13-11-2023

Duidelijke info,afspraken goed nagekomen en achteraf zeer goede info en zeer klantvriendelijke verkoper. Dik tevreden over service van expert Landgraaf

Gieltjes 13-11-2023

Expert Culemborg ervaren wij als een zeer prettige winkel met vriendelijk en kundig personeel!

De service is uitstekend!

Bij een volgende aankoop kiezen wij zèker weer voor dit filiaal!!

Chapeau!!

b*************@z******* 13-11-2023

Expert blijft toch gewoon goed kwa service en advies. Veel beter dan de verschillende andere leveranciers.

En vaak zijn ze niet eens duurder.

Stokvis 13-11-2023

Voor kwaliteit is er maar 1 winkel en dat is expert ongeacht welke locatie je kiest bij expert krijgt u kwaliteit wat je mag verwachten voor de prijs die men er voor vraagt. Maar Expert Doornenbal in Nijverdal Thnx voor uw service Mvg Arjan stokvis.

l*********@g******** 13-11-2023

Duidelijke website, snelle levering, zending helemaal volgens verwachting, aardige bezorger.

v**********@y******** 13-11-2023

Bezorgafspraak niet na gekomen.

Hele dag mensen van 80 en ,81 onder druk.

En geen eten kunnen koken.

Meneer die het aan sloot zeer vriendelijk aardig en wist alles van zn vakgebied.

Daarom kleine fooi gegeven.

Moet kunnen toch

Hij deed zn werk uitstekend.

Met vriendelijke groet

Familie Visser.

e*******@h********** 13-11-2023

Ik zou aanraden om een email bevestiging te vragen voor de geplande bezorgdatum. Bij mij misgegaan en werd gedaan alsof ik het vast verkeerd begrepen had. In mijn omgeving bij twee mensen hetzelfde gebeurd. Producten verder wel prima.

l**********@g******** 13-11-2023

Expert doet wat ze beloven en nog een beetje meer. Mijn vraag en werd zeer snel en professioneel opgelost. De medewerkers zijn vriendelijk en bestellen gaat gemakkelijk en snel.

r***********@l****** 13-11-2023

De levering was te laat (pas na sluitingstijd kreeg ik bericht dat mijn pakketje er was) terwijl ik specifiek die dag de producten nodig had en ze dit met prio zouden oppakken. Vervolgens het pakketje zonder opgehaald geannuleerd. Helaas wordt dit niet gecommuniceerd richting Klarna (achteraf betalen) waardoor die me achter de broek zit om te betalen of 'bewijs te leveren'. Ondertussen wordt er niet op mails gereageerd vanuit Expert.

h*******@l****** 13-11-2023

Goeie service,ik werd opgebeld dat het een paar dagen later werd dat de bestelling gebracht werd om dat het niet in voor raad was.

s*****************@g******** 13-11-2023

Ik ben tevreden met mijn bestelling. Ik gebruik het elke dag. Het is beter dan gewone stofstuiger

a************@l****** 13-11-2023

Had een prima ervaring, met het bestellen. Het informeren over het produkt, dat niet op voorraad was. De dag van levering en het telefoontje, dat ze eventueel 6 dagen eerder mijn bestelde produkt, konden bezorgen...prima dus. Super vriendelijke bezorger...niks mis mee.