Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

i**********@g******** 13-11-2023

Fijne combi van moderne shop en persoonlijk contact en levering vanuit een lokale winkel.

Looy 13-11-2023

Prima firma met deskundig personeel alleen jammer dat ons niet is verteld dat de zijkanten van de koelvriescombinatie combinatie van kunstof waren haalt het gezicht erg naar beneden.

b*************@h********** 13-11-2023

Vriendelijke personeel,

Service tot aan de deur helemaal top.

Prijs kwaliteit is goed, voor ieder wat wils

e**********@k********* 13-11-2023

Na enkele geweldige ervaringen met Expert ook mijn nieuwe laptop bij hen gekocht. Wederom geweldige ervaring. Topbedrijf.

s***********@h********** 13-11-2023

De bestelling online ging prima en heel vlot.

De bezorging is niet doorgegaan door de winkel in Drachten.. Dus uiteindelijk zelf moeten halen

Damen 13-11-2023

Heb het product telefonisch besteld en het was binnen 2 dagen binnen werd er goed geholpen helemaal top

h************@i********* 13-11-2023

Prima kwaliteit-prijs verhouding, goede service, snelle levering en vriendelijke bezorgers

d*******@l****** 13-11-2023

Ik had het product naar mijn keuze snel gevonden.

Kort daarna kreeg ik een vriendelijk telefoontje in een bezorgsdspraak te maken.

Paar dagen later zie ik een Expert bus voor de deur, supersnel geleverd.

Vooral leuk dat ze het lokaal zelf doen.

Vaes 13-11-2023

Zeer vriendelijk maar van de beloofde acties (2 stuks) heb ik na 1 maand nog niets vernomen. Zelf weer gebeld zojuist en dan wordt gevraagd of ik alles in een mail wil zetten. Zojuist gedaan.

Maar weer afwachten ;-). Het gaat om teveel betaald geld omdat ik zelf het product heb opgehaald (pas ALS je besteld HEBT en BETAALD zie je de werkelijke levertijd... niet zo aardig van Expert). Dan komt het geld niet terug. EN als extraatje heb ik een wasmachine die ik wil laten repareren. Op 15 oktober netjes online gemeld. Komt een ordernummer. Maar daarna radiostilte.

j*********@z******* 13-11-2023

Vaatwasser van bosch verder prima. Installatie vond wat gehaast plaats, waarbij snelheid voor kwaliteit gaat. Verder wel aardige installateur.

e**********@h********** 13-11-2023

Ik stond een 34 min in de wacht dat was niet fijn. Bij bol.com of bijvoorbeeld cool blue weet je waar je aan toe bent nu moest ik zelf bellen waar mijn bestelling bleef. En ook nog zo lang in de wacht. Ik had liever een mail ontvangen dat het leveren wat langer gaat duren. Maar nu moest ik er zelf achtereen. En stond ik nog niet eens in de planning. Dus tja helaas ontevreden. 2 weken is echt lang om op je witgoed te moeten wachten. Meneer aan de telefoon was verder uitermate vriendelijk. En product doet wat het moet doen. Bezorgers maakte nog een diepe zucht bij het leveren naar boven. Ik heb hier juist extra voor betaald.

Stern 13-11-2023

Ik ben kundig geholpen en het bezorgen en plaatsen ging zeer goed zeker aan te bevelen

Reuvers 13-11-2023

Klantvriendelijkheid, deskundigheid en behulpzaam, helemaal goed. Prima winkel.

v************@k*********** 13-11-2023

Prima service door expert. Netjes gebeld voor bezorging. Online kopen met de service van een winkel. Goed concept.

Puijn 13-11-2023

In Boxtel niet op voorraad, 30.000 inwoners, in Velddriel wel, 1800 inwoners.

g**********@u********* 13-11-2023

De bezorging liet te wensen over.Meerdere malen contact moeten zoeken maar kreeg ze niet te pakken.Na een middagje aan de telefoon blijven hangen is onze koelkast uiteindelijk geleverd.De bezorger moesten we notabene de weg wijzen middels de telefoon.De reactie van expert liet te wensen over.Hadden meer kunnen doen.

e*****************@g******** 13-11-2023

Hele goede ervaring met Expert tijdens bestellen en na de levering kreeg ik nog extra info!

h*******@h******** 13-11-2023

Snel. Goed. Super. Wij zijn goed geholpen … maar met al die vragen houden we niet van

Peters 13-11-2023

Het hele proces van bestelling tot levering en installatie was heel prettig. Ik kan expert echt aanbevelen!

v************@g******** 13-11-2023

Ben niet zo tevreden met de stofzuiger, ik heb last van mijn hand en krijg de slang niet uit de poot daar

moet iemand anders dit voor mij doen.

a**@a************** 13-11-2023

Wij hadden bezorging inclusief plaatsing van de wasmachine.

gewoon keurig.

Van Riel 13-11-2023

De zaak is van vader op zoon overgegaan, de service en aandacht voor de klant is nog steeds hetzelfde als wij gewend waren.

Dennis is een topverkoper en weet waar hij over praat.

Laat iedereen lokaal kopen zodat deze winkels waar je nog persoonlijke aandacht krijgt kunnen blijven bestaan.

d********@g******** 13-11-2023

De Prijs bleek toch het laagst ivm kortingsactie! Voordeliger dan bol.com of coolblue en in mijn eigen dorpje. Dus ben 😀

Frans 13-11-2023

Goede ervaring uit eerdere aankoop.
Nu weer goed geholpen.
- op tijd
- installatie conform afspraak
- geen rommel
- oude vriezer in de garage geplaatst

r********@h********** 13-11-2023

De bestelling was keurig verpakt en ook netjes bezorgd zeer tevreden hierover.