Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

j*******@h********** 10-07-2024

Ik raad iedereen aan om bij Expert te kopen, daar krijg je goed advies, het personeel is vriendelijk.

l************@g******** 10-07-2024

Ze waren goedkoper dan bij de media markt en werden een paar dagen later keurig bezorgd. Even wachten loont…

Doldersum 10-07-2024

Wij zijn zeer goed tevreden met alles wat Expert ons heeft geleverd. Wij zijn al jaren klant bij Expert en wij hadden altijd een zeer goede band met Teun. Deze is nu met pensioen maar we worden nog altijd zeer goed geholpen. De chauffeurs bezorgers zijn voor ons ook top mensen, alles wordt keurig op de plaats gezet en aangesloten. Expert Emmen ga zo door wij blijven jullie vaste klant.

Brugman 10-07-2024

ik heb een voorkeur voor een fysieke winkel, de Expert geeft goede service en is zeer goed bereikbaar.

Rovers 10-07-2024

ALLES WAT IK KAN ZEGGEN HIEROVER IS ZEER GOED.
ALLES PRIMA GEREGELD

Jongejan 10-07-2024

Expert Asten, de winkel voor electronica en witgoed, goed deskundig en vooral vriendelijk personeel!

o******@v**************** 10-07-2024

- Gemaakte afspraken worden nagekomen

- Vlotte bezorging met degelijke verpakking

- Fijn persoonlijk contact met Expert Amsterdam

Kamphorst Koers 10-07-2024

Ik heb een TV gekocht in de winkel en ben zeer tevreden over de verkoper en de uitleg die hij míj gegeven heeft.

Verkaik 10-07-2024

Expert Zuidlaren

Een zeer goede winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel

Word goed geholpen

Stenekes 10-07-2024

Je kunt het natuurlijk allemaal zelf uitzoeken op internet maar de persoonlijke aandacht, informatie en het geven van persoonlijk advies vind je alleen in een winkel en zeker bij Expert

t********@k********* 10-07-2024

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze geven veel informatie.

Correcte levering en op tijd.

Daar kom ik nog eens.

v*******@x******** 10-07-2024

Wij zijn zeer tevreden .Prettige benadering, levering volgens afspraak en uitstekende technische service

Schuthof-brouwer 10-07-2024

Als je voor kwaliteit gaat , snelle service , goede uitleg ... ga dan naar exepert winschoten .

Renting 10-07-2024

Top bedrijf! vrijdag 17.45 gebeld voor een nieuwe wasmachine, keurig telefonisch geholpen met de keus voor een nieuwe en zaterdag tegen 15.00 geleverd en geplaatst door keurige monteur!

Aanrader!

a*************@h********** 10-07-2024

Snel levering, super vriendelijke bezorgers en netjes op plaats gezet, topppp

j***********@l****** 10-07-2024

Wij kopen al jaren bij deze winkel en zijn tot nu toe altijd klantvriendelijk geholpen. Ook bij de aankoop van onze nieuwe tv ging alles van aankoop tot aflevering vlekkeloos. Je werd (telefonisch) goed op de hoogte gehouden omtrent de levering en het maken van de bezorgafspraak en deze werd keurig aangehouden. De tv werd netjes uitgepakt en geinstalleerd. De oude tv werd mee retour genomen. Dit gebeurde allemaal zonder haastige spoed. Dus wij zijn uitermate tevreden.

Van Rens 10-07-2024

Ik heb al verschillende keren bij U spullen gekocht, waarbij ik kundig advies kreeg van de verkoper.

Simmelink 10-07-2024

Als je nog van persoonlijk contact houdt en ouderwetse service moet je bij Expert zijn.

Aardema 10-07-2024

Onze ervaring was dat het toch enigszins misleidend is, dat er wordt gezegd dat het gratis thuis wordt bezorgd. Want tot onze grote verbazing moesten wij wel betalen voor het installeren van de wasmachine. Dit houdt in stekker erin en afvoerbuis in de afvoer.

We hebben wel vaker witgoed verkocht, maar dit is echt de eerste keer dat we dit mee maken. Dit houdt in dat de 50 euro cash back, uiteindelijk maar 20 euro wordt.

Assen 10-07-2024

De medewerkers nemen de tijd voor je en hebben snel door wat je probleem is en vinden dan meestal de goede oplossing.

w************@c******** 10-07-2024

afspraken nagekomen. moest alleen zelf contact opnemen of het product binnen was zodat ik het kon ophalen.

a************@s****** 10-07-2024

Uiteraard draait het ook om het vertrouwen in de medewerker. Ik heb mij door de medewerker laten voorlichten en op basis van mijn info heeft hij het juiste product aan mij geadviseerd. Ik ben met zijn advies meegegaan en ben van mening dat hij mij het juiste product heeft geadviseerd. Prima dus.

Soederhuizen 10-07-2024

Maak duidelijke afspraken in de winkel. Verwacht niet dat de medewerker je op mogelijkheden wijst.

d****@h********** 10-07-2024

Lekker thuis in eigen woonplaats kopen in plaats van online! Dat laat zien dat service juist dat extra stukje toegevoegde waarde kan zijn voor aanschaf bij Expert Barneveld

Steketee 10-07-2024

Is een hele fijne winkel vriendelijk personeel nemen te tijd voor je geven goeie uitleg als we iets nodig hebben komen we graag naar Expert Top winkel