Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

i*************@g******** 20-11-2023

Gasfornuis besteld inclusief plaatsing. Keurig gebeld om mij te informeren over het bestelproces en later nogmaals om een afspraak te maken over de bezorging en plaatsing. Vriendelijke en kundige monteur van Expert.

De Waal 20-11-2023

Tv stond niet in de winkel

Maar hebben het voor mij online aldaar besteld

Ook de oven is door hun online besteld

h**********@h********** 20-11-2023

Fijne winkel om een bestelling te maken, levering was ook prima in orde en op tijd..

Lenting 20-11-2023

ik heb zelf niks gekocht maar mijn broer wel en hij is tevreden, de heer lenting Thorbeckestraat 31 in dieren . ik ben mantelzorg voor hem dus bij deze . vrg mevrouw lenting faberstraat 5 6951 bij dieren

Rozijn 20-11-2023

Een nieuw gasfornuis telefonisch besteld bij Expert Wageningen.

Nadat het fornuis afgeleverd was bij Expert Wageningen hebben zij dezelfde dag een afspraak gemaakt. Hiervoor boden zij diverse mogelijkheden aan. Het fornuis is geleverd en geïnstalleerd in het afgesproken tijdsvak door een vriendelijke werknemer met voldoende kennis van zaken. Hele bestelproces tot aansluiting top geregeld.

a*******@h********** 20-11-2023

Expert levert snel. Ik werd gebeld dat mijn soundbar al op voorraad was in de winkel en dat ik deze eerder kon ophalen. Fijne winkel

j************@g******** 20-11-2023

In eerste instantie wilde ik een andere wasmachine (Hisense) bestellen, maar na telefonisch contact en advies toch de huidige gekozen (LG). Duidelijke uitleg over het verschil en waarom de LG in mijn geval een betere keuze zou zijn. De monteur was erg vriendelijk en dacht mee in oplossingen toen de afvoerbuis lekte. Gelukkig was het de dop die niet goed vastgedraaid zat. Zeer tevreden!

s***************@g******** 20-11-2023

Online bestellen en in de winkel afhalen wanneer het mij uit kwam werkte prima.

Sandra Kleijweg 20-11-2023

Wij hadden een zoektocht naar een ventilator die ook verwarmd. Gevonden bij expert Naaldwijk. Uiteindelijk wil je ook de plaatselijke ondernemers steunen.
Supergoed geregeld en erg snel thuis.
AANRADER.

Diana 20-11-2023

Nu online besteld maar via winkel in eigen dorp geleverd . Uitstekende servive en heel fijn dat alle aankopen gelijk geregistreed staan in hun systeem

d***********@h********** 20-11-2023

Koppeling met Ziggo lukte niet. Diverse pogingen gedaan en aangegeven dan een andere (duurdere) te nemen. Zowel in de winkel als monteurs hebben. Hierop niet gereageerd. Dus OLED TV bij een ander gekocht. Gemiste kans door niet echt naar klant te luisteren

f***************@l****** 20-11-2023

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. De communicatie verloopt niet goed. Ik krijg geen bericht dat ze aan de deur komen dus 2 keer de bezorger gemist. Afgelopen vrijdag (17 nov) zouden ze langs komen maar geen bezorger geen gezien. Zojuist toevallig contact opgenomen met Transmission.

Hoogland 19-11-2023

IK VIND HET JAMMER DAT WE DE TV AANDOEN ELKE KEER MELD DAT WE HEM UIT MOETEN DOEN MET KNOP OP AFSTANDBEDIENING,EN DAT DOEN WE DUS MAAR HIJ HOUD VOL MAAR WIJ OOK

b***********@h********** 19-11-2023

deze robot stofzuiger maakt boven onze verwachting schoon, nog geen moment spijt gehad

p********@g******** 18-11-2023

Expert Huizen komt afspraken na en installeert een bestelde vaatwasser met zorg.

e*********@h********** 18-11-2023

Constante emails of klant tevreden is. Door deze emails juist niet. Laat me met ruat

f***********@g******** 17-11-2023

De naam zegt het al "Expert" van o.a. witgoed, hifi maar ook losse onderdelen. Zeer vriendelijk en meedenkend. Wij zijn zeer

tevreden met geboden assortiment, prijs, service, kennis van zaken en in de buurt van Olst.

m**@l****** 17-11-2023

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van expert en het geleverde product.

t***********@t********* 17-11-2023

De Expert vestiging in Breezand heeft een uitgebreide keuze aan Sonos producten in de winkel staan welke zonder enige verplichtingen te beluisteren zijn. De verkoper gaf ook voldoende uitleg zonder al te veel ingewikkelde technische taal te gebruiken.

5************@i*********** 17-11-2023

correct bedrijf, nette montage service die eerst kijkt en dan pas doet, enige is dat voorraad op internet afwijkt van werkelijkheid en daar moet je als klant achteraan

w********@g******** 17-11-2023

Alles leek goed totdat er iets mis ging. Weg was de vriendelijkheid en klantgerichtheid. Wat mij betreft geen aanrader.

j*****@l****** 17-11-2023

Prima koelkast. Vind alleen de diepvries vakken niet handig . 2 dichte bakken en 1 open. Liever 3 dichte.

c***********@c************* 17-11-2023

Fijn om in fysieke winkel een aankoop te doen,fijn dat er nog zulke winkels zijn.

d***********@g******** 16-11-2023

Terugkerende klant bij expert! Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ik heb inmiddels al mijn keukenapparatuur bij dit bedrijf gekocht.

i***@a********************* 16-11-2023

Zeer tevreden over de service van Expert Maastricht, zeer vriendelijke mensen zowel bij de verkoop als de bezorgers,

Henny Brouwers en zijn team verdienen een dikke pluim van ons.