Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r*******@x******** 16-11-2023

Winkel in de buurt, goeie service,

Duidelijke voorlichting. Vriendelijke mensen.

p*****@g******** 16-11-2023

De medewerkers van Expert Dordrecht zijn klantvriendelijk, behulpzaam bij het maken van keuzes, geven de juiste adviezen en leveren kwalitatief goede producten. Van harte aanbevolen!

g************@c******** 16-11-2023

gigaset telefoon snel geleverd en de prijsklasse was prima zou zeker weer bestellen bij expert

Meulen 16-11-2023

het winkelen bij expert is heel aangenaam ze zijn super vriendelijk en behulpzaam

k***************@g******** 16-11-2023

Twee weken moeten wachten op mijn bestelde wasdroger. Expert kon niet leveren op de door mij aangegeven dag. Had als oplossing bedacht, bij de buren af te leveren of in de schuur te zetten. Ik ken bedrijven die flexibeler en klantvriendelijker zijn wat betreft bezorgen.

j*******@v************* 16-11-2023

Expert goede aanbeveling van een tevreden klant. DHL had het pakketje teruggestuurd omdat men niet de moeite nam om uit te zoeken waar het exacte adres wel was. De mensen van Expert hebben het persoonlijk aan huis bezorgd. Heel fijn.

Tennisvereniging De Boskreek 16-11-2023

Doordat wij 2- nieuwe vaatwassers wilden heeft Expert Bakker er zeer snel een tweede bijbesteld. Waardoor de overlast van geen vaatwassers beperkt is gebleven!!

Veldboom 16-11-2023

bij expert kan je dichtbij kopen en een goed advies, dit vind ik beter dan online

m*************@h********** 16-11-2023

Expert Pijnacker had de Miele stofzuiger (C3)die ik op het oog had, en tegen een concurrerende prijs vgl. met andere (web)winkels. De service van Expert (bevestiging bestelling per e-mail, vermelding bezorgmoment was uitstekend. De bezorger leverde iets later maar dit kwam door de bezorgleverancier. Via t&t kon ik de voortgang in bezorgen volgen. De stofzuiger zat zorgvuldig ingepakt in de originele doos; deze doos was weer in een grote doos gedaan ter bescherming. Keurig.

De stofzuiger wordt dagelijks gebruikt en doet haar werk goed; het aantal decibel van dit type stofzuiger is alleen aan de hoge kant, echter deze informatie stond goed vermeld op de website.

e*********@h********** 16-11-2023

"Vriendelijke mensen, maar houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat een actie volledig wordt afgehandeld."

Hofstede 16-11-2023

Onlangs nog een meningsverschil gehad met Expert over privacy, de fout zat in het systeem bij Expert.

Ze hebben dit keurig opgelost en de fouten uit het systeem gehaald en mij 10 % korting gegeven op de

aankoop van een magnetron. Netjes van Expert.

w**************@g******** 16-11-2023

Ik mis in het bestelproces een digitale aankoopbon. Heb alleen een bestelbon. Wil aankoopbon graag ontvangen als pdf ivm garantie.

t********@h********** 16-11-2023

Laatst had ikdenk 30 jaar terug product bij expert gekocht en nu nogmaals denk wel over 30 jaar weer mischien zo slechte service

Van Ingen 16-11-2023

Fijne winkel met goede service en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.Vaak ook leuke aanbiedingen.

Tukker 15-11-2023

Expert Apeldoorn heeft vakmensen in huis die je van goed advies kunnen voorzien. Je merkt dat ze lokaal geworteld zijn.

w*********@k*********** 15-11-2023

Heel fijn dat je de apparaten nog fysiek in de winkel kunt bekijken en vragen kunt stellen aan kundig personeel.

Vogels 15-11-2023

Juist de extra service die ik heb ervaren zorgt dat ik super tevreden ben en zeker terug ga naar deze winkel!

b********@g******** 15-11-2023

Goed voorgelicht, duidelijke en goede antwoorden op gestelde vragen. Telefonisch contact gehad met een Expert-medewerker van een naburig dorp, omdat plaatselijke Expert gesloten is op maandag. Fijn dat de levering/verkoop plaats vindt via de plaatselijke ondernemer. Zeker een reden om terug te komen

Mos 15-11-2023

Wees verstandig en koop uw techniek bij Expert, ik heb geen aandelen, noch familie, maar alles was meer dan goed en plezierig.

Stop met zelf knoeien, laat Expert het regelen. Een zorg minder!

c*******@q********** 15-11-2023

Mooi tv instellen ging goed

Het geluid naar je eigen wensen instellen

Zes dagen terug kijken via ziggo go

Wij zijn blij met onze aankoop

f**************@g******** 15-11-2023

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en geven eerlijk advies als je er om vraagt

c*********@g******** 15-11-2023

Bij eerste keer gebruik bleek dat het zuigmond een fabrieksfout heeft, nl. zo een rubber ding dat steeds losraakt tijdens het stofzuigen. Deze heb ik per e-mail gemeld en ik kreeg na het versturen van een foto en het serienummer de mededeling dat er een nieuwe zuigmond is besteld. Zodra het binnen was, zou het opgestuurd worden. Deze heb ik ondertussen ontvangen. Zonder gedoe is het probleem opgelost

g*****@h********* 15-11-2023

Mijn ervaring met Expert is heel goed en het geleverde voldoet aan mijn verwachting!!

Bossink 15-11-2023

Ik vind het eigenlijk overdreven om het plaatsen ook nog te moeten betalen, dat hoort bij de koop in te zitten.

g******@o********* 15-11-2023

Doet wat ie moet doen, fijne regelbare zuigkracht, lange slang en lange snoer