Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m*******@o********** 27-11-2023

Het is prettig om in je eigen buurt/ plaats een winkel te hebben waar ze je uitstekend voor kunnen lichten over apparaten die je nodig hebt. Ook ideaal als je later nog vragen hebt kun je zo even binnen lopen. Zeer kundig personeel dat uitstekende uitleg geeft. Wij komen hier zeker terug.

Gringhuis 27-11-2023

Snel en vriendelijk geholpen en meegedacht met onze keuze van een OLED tv en Soundbar

m****@c******** 27-11-2023

Ben heel tevreden met Expert, altijd op voorraad, snelle levering en mooie aantreklijke prijzen. Ben beindrukt.

Oktay Khodjasteh 26-11-2023

De service die ik heb gekregen was buiten gewoon uitstekend. Expert kwam alles aansluiten (nieuwe droger) en hebben ook ons oude droger meegenomen.

Reimerink 25-11-2023

Zelf door de bomen het bos niet meer zien en dan op basis van mijn wensen een goed advies krijgen. Top. Aangeschafte stofzuiger bevalt heel goed.

m********@k********* 24-11-2023

Werd netjes volgens de afspraak bezorgt. Netjes naar boven gebracht en de oude mee naar beneden. Goede uitleg over hoe het apparaat werkt. Tip gegeven over de verzorging.

f************@g******** 24-11-2023

Heb zeer goede ervaring met Expert Berkhof in Vroomshoop.Goed advies en snelle levering!

Verschaeren 24-11-2023

Dit is volgens mij voor ieder persoonlijk. het is moeilijk om een algemeen advies te geven. mensen zijn ook allemaal verschillend, zeker wat smaak en voorkeur betreft.

w**********@g******** 23-11-2023

Zeer professioneel en vriendelijk. Blijven meedenken, ook als de leverancier soms wat minder snel levert. Keurige installatie.

l************@t********* 23-11-2023

Eerst in andere Expert-winkel gekeken. Werd prima geholpen. Moest eerst thuis maten opnemen. Besteld via internet bij een andere Expert-winkel. Ik kon niet bestellen bij het filiaal wat ik bezocht had. Door drukte duurde levering wat langer. Jammer dat ik dan eerst een mail krijg dat het apparaat 2 dagen later bezorgd zou worden, en later gewijzigd werd in 10 dagen levertijd. Prima bezorging en kundige en zeer vriendelijke bezorging.

Hoven 23-11-2023

goed advies gekregen. bestelde apparaten op kundige manier geïnstalleerd. Vriendelijk personeel

c*********@g******** 22-11-2023

Expert, een prettige winkel, goede voorlichting over de verschillende apparaten, zeer goede service, thuisbezorgend en uitleg altijd.

Tukker 21-11-2023

We vinden het een fijne winkel,

Niets is te groot voor ze,staan altijd klaar om een oplossing te vinden.

c*****************@g******** 21-11-2023

Mijn ervaring met expert is goed ik had een jbl box besteld en in goede orde en op tijd ontvangen alleen de om doos voor de verzending was erg slordig geplakt en kapot maar het product was in goede staat ook de originele verpakking er van, dus ben erg tevreden.

p*********@i********* 21-11-2023

Kijk bij alle Produkten die je wil gaan kopen even op internet voor het

Juiste prijsvergelij

Kilian 21-11-2023

De bezorgers hebben ook mijn tv scherm opgehangen en in werking gesteld, perfect!

Van der Molen 21-11-2023

Een ding was jammer dat je ver plicht werd om gelijk te pinnen?? Ben al wel 40 jaar klant bij xpert??

Doda 21-11-2023

ruim assortiment van goede kwaliteit tegen de juiste prijzen in combinatie van de website en fysieke winkel

h********@g******** 21-11-2023

Service van de winkel is goed. (Althans Dokkum) bij de machine zelf staat omschreven dat hij een vulgewicht aan kan van 10 kg. Dit is echter op 1 a 2 programmas mogelijk als je het instructieboekje leest. En deze duren nogal lang.

b*********@g******** 21-11-2023

Prettig en goed advies, zeer goede kwalitatieve producten

In het assortiment.

i******@g******** 21-11-2023

Prima zaak! Jammer dat de installatie werkzaamheden niet goed zijn gecommuniceerd aan de monteurs waardoor het installeren niet is gegaan zoals wij hadden gevraagd.

Van Haaften 21-11-2023

Ik raad dit product aan. Jammer dat de handleiding niet kompleet is. Iconen moeten beter uitgelegd worden.

d************@h********** 21-11-2023

De bestelling was makkelijk te plaatsen en het product is uitstekend. Helaas kwam de levertijd op de website niet overeen met de echte levertijd. Ik vind het erg jammer dat een droger 5 dagen later wordt geleverd na het plaatsen van de bestelling. Bij concurrenten kan dit de volgende dag. Op de dag van de levering waren de bezorgers erg vertraagd en werd de droger 's avonds gebracht. Een hele middag thuisblijven, zonder een tijdslot, indicatie geven en zelfs geen contact opnemen over de vertraging vind ik erg slechte service vanuit de winkel. De bezorgers daarentegen deden een uitstekende job met het installeren van de droger. Uiterst vriendelijk.

n**********@g******** 21-11-2023

Qua service en kwaliteit zeker een aanrader die zeker goed in de schoenen staan van hoe de bcc was.

j****************@g******** 21-11-2023

Hele goede ervaring met expert.zeker een aanrader voor iedereen.vriendelijke groet Mw Prins.