Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4315 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van den Berg 11-12-2023

Bij Expert denken ze echt met de klant mee en doen ze enorm hun best om de klant naar tevredenheid te helpen.

Smeets 11-12-2023

Winkel met voldoende assortiment (merk dat we zochten was aanwezig). Goed advies en goede prijsstelling.

Pitlo 11-12-2023

Verstand van alles ,kland vriendelijk personeel. Als de 109 euro terug gestort word benik dik tevreden.

Biesheuvel 11-12-2023

Uitstekend geholpen met het maken van een keuze in de winkel . Aflevering en installatie van beide machines ging vlekkeloos.

l**@l************* 11-12-2023

had de airfreyer via website besteld, maar had dit beter via de winkel kunnen doen om voor mij de juiste keuze te maken

e**********@h********** 11-12-2023

Expert is een fijne winkel met goed en vriendelijk personeel. Korte lijntjes in de communicatie en wetende waar het over gaat als je ze belt. Bij Expert word je nog echt als klant gezien!

Pol 11-12-2023

Zijn uitstekend geholpen bij de aanschaf van de vaatwasser.

Duidelijkheid bij de keuze zonder iets op te dringen.

Gorter 11-12-2023

Mijn ervaringen zijn uitstekend , ik hoop dat jullie nog lang mij en anderen van dienst kunnen zijn

i***@a*************** 11-12-2023

fijn om de koelvries combinatie te kunnen bestellen in een fysieke winkel, aardig en kundig advies.

thuis plaatsen van bestelling allemaal dik in orde, kortom kom uit je stoel en ga naar de winkel.

Laurijssen 11-12-2023

Service en advies kan beter. Ze helpen de klant als hij niet te veel vragen steld.

Pijnenburg 11-12-2023

Wij worden altijd goed en deskundig geadviseerd door vriendelijke medewerkers. Prima winkel

d**********@h********** 11-12-2023

We werden prettig geholpen in de winkel. Snel en goed geholpen. Toen er echter een beschadiging op onze tv zat en we dit later telefonisch aangaven (de winkel was dicht op zondag en maandag) werd aangegeven dat we dit binnen 24 uur aan hadden moeten geven en dat er niets meer aan gedaan kon worden. Vind ik vrij zonde voor een tv waar we wel 1150 euro voor betaald hebben! Het was ook meteen nee, werd niet klantvriendelijk benaderd of meegedacht. Dat vonden we erg jammer.

k********@l****** 11-12-2023

Prima service, goed geleverd en goede uitleg over het apparaat. Wij zijn zeer tevreden.

Tijssen 11-12-2023

Voor mij is Expert een betrouwbaar bedrijf. Daar schort het tegenwoordig nogal eens aan.

m*********@h********** 11-12-2023

Klantvriendelijk in de winkel, 1 van de bezorgers was wat nors die dag . Kan gebeuren

Prins 11-12-2023

De medewerkers in deze winkel zijn nog ouderwets service gericht. Ik voel me een gewaardeerde klant.

i***@u******************** 11-12-2023

Ik kocht mijn Samsung Tv + Soundbar bij Expert Barneveld omdat ik bij een fysieke winkel meer service verwachtte dan bij een internetshop. Product specialist Jacco heeft me perfect geholpen en is zelfs nog persoonlijk bij me langs geweest om de reeds geïnstalleerde set nog beter af te stellen. Kortom mijn verwachting is zelfs overtroffen!

c****************@k********* 11-12-2023

De eerste hulp bij aankoop was heel goed. Toen ik het product kwam halen met de auto had ik iets meer hulp verwacht van de (een andere) medewerker.

Zetteler 11-12-2023

Bij Expert St.Annaparochie nu allen maar goede ervaringen. Nu al jaren. Echt aanbevolen!

l**************@g******** 11-12-2023

Ouderen telefoon gekocht, was al keurig voorbereid en op Nederlands gezet. Prima ook de uitleg van de medewerker voor mijn moeder van 87.

c****************@n**** 11-12-2023

De levering was goed. Verpakkingsmateriaal en oude apparaat is niet mee retour gegaan. Hier is ook niet naar gevraagd.

Van Zandvoort 11-12-2023

Nooit en never daar iets kopen!!!! Ze denken dat de klant achterlijk en debiel is, ook de bezorgers spelen het spel van de winkel mee . Tis echt te gek voor woorden . Echt blijf er weg !!

Wat een slechte winkel .

Westra 11-12-2023

Jonge, vriendelijke medewerker. Wij zijn gewend om koffie aan te bieden.

Dat was niet nodig, hij had nog het e.e.a. te doen.

Vis 11-12-2023

Winkel prima. Had alleen graag wat meer uitleg gehad over het hoe en wat van de tv.

Mondeel 11-12-2023

Men heeft ons ook in de voorbije jaren altijd accuraat geholpen. Een betrouwbaar bedrijf.