Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Rossum 11-12-2023

Expert Breukelen is een fijne dorpswinkel met aandacht en service voor iedereen die graag lokaal koopt. Je voelt je welkom en krijgt geduldig uitleg over de producten.

Bosscher 11-12-2023

Over algemeen goed, alleen met de aflevering van de hp inkjet printer slecht

Kreft 11-12-2023

Door de jaren heen is Expert een zaak die haar klanten altijd netjes te woord staat. Haar service, aflevering en installatie is uitstekend. Al met al, het ouderwetse gevoel dat vertrouwen geeft. Dat is voor ons door de jaren heen bepalend bij de aankoop.

Van den Hoven 11-12-2023

LEC Hengelo, nu onder de vlag van Expert, is nog steeds de persoonlijke (buurt-)winkel zoals we die al jaren kennen.

Kronenberg 11-12-2023

Product uitgezocht uit folder. Naar de winkel om te kopen, maar was niet aanwezig. Is besteld en ik kon het al na 2 dagen ophalen.

Meelker 11-12-2023

Uitstekende service en advies zowel in de winkel als bij de bezorging en plaatsing.

j******@h********** 11-12-2023

Zoals aangegeven, als de winkel het ook moet bestellen kan je het net zo goed thuis bestellen. Thuis hoef je niet eens vooruit te betalen.

a************@l****** 11-12-2023

Bij expert krijg je eerlijk advies en service. Ze zijn zeer klantvriendelijk

b************@h********** 11-12-2023

prettig geholpen, goede prijs, vriendelijk en vakkundig personeel, uitstekende service

m*********@g******** 11-12-2023

Vriendelijke verkoper en bezorger. Onze vriezer hield er net iets eerder mee op dan dat de nieuwe bezorgd zou worden. Maar ons probleem werd supersnel opgelost. De nieuwe vriezer stond er nog geen 2 uur later en de oude werd netjes meegenomen.

v******@l****** 11-12-2023

IK heb in de winkel bij expert een goede en snelle keuze kunnen maken. Service en hulp zowel in de winkel als thuis bij de aflevering prima.

h*********@g******** 11-12-2023

Deskundige/vriendelijke personeelsleden (geen dozenschuivers). Dit alles voor een scherpe prijs.

Jansen 11-12-2023

Bij expert in Twello wordt je zeer goed geholpen, je krijgt antwoordt op al je vragen.

Tramo Transport 11-12-2023

Expert Gennep is een fijne goede winkel met prima personeel en een mooi assortiment

v*********@h********** 11-12-2023

Ik heb EUR 29.95 extra betaald voor zog. "thuis installatie". Van installatie kan echter geen rede zijn. De vriezer stond niet eens waterpas en wiebelde. Ik moest zelf aan het stelpootje draaien om het toestel recht te krijgen en moest om hulp vragen omdat de ene kant moest worden opgetild waarbij de meegeleverde sleutel niet eens paste. Dit kan beter van jullie kant!

l************@l****** 11-12-2023

Fijne winkel en prettig personeel in brielle! De bestelling liet op zich wachten.maar daar kunnen zij niks aan doen! Producten zijn prima

j*********@k********* 11-12-2023

iedereen doet zijn best, en mensen maken nu eenmaal fouten. en dat mag ook. Want afgebrande mensen hebben een slecht leven!

Diekstra 11-12-2023

Gewoon een vertrouwd adres.

en hele goede service.Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Voets 11-12-2023

goed en vriendelijk geholpen door een medewerker met verstand van zaken(deskundig)

Van Veen 11-12-2023

Afspraak is afspraak met deze firma loopt allemaal perfect. Prijzen zijn top blijf er ook alles kopen

i*********@h********** 11-12-2023

In de winkel afgesproken dat wasmachine en koelkast in de bijkeuken neergezet zouden worden, bij aflevering wouden ze de koelkast daar niet neer zetten omdat er dan volgens hun kans op beschadiging was. En werd het midden in de keuken gedropt wat bepaald niet handig was. Pas na mijn verzoek kon het met tegenzin een beetje naar de hoek worden geschoven. Gelukkig heeft een vriend later zonder enige moeite of beschadiging de koelkast wel in de bijkeuken kunnen zetten.

Dus als je het zelf gaat installeren kun je fluiten naar enige vriendelijke service.

Van der Wolde 11-12-2023

Hou de plaatselijke winkels in stand door ook daar te kopen, ik had 80 euro kunnen besparen door online te kopen maar of ik het dan zo snel zou hebben en zo netjes geholpen door de bezorger betwijfel ik, dit was weer een prima aankoop!

Berlijn 11-12-2023

We zijn goed, vriendelijk en deskundig geholpen, met onze nieuwe inbouw koel/vrieskast.

En snelle levering

Streppel 11-12-2023

Ga nooit meer naar een ander! service goed, duidelijke uitleg over gekocht product, ervaren mensen

j*************@u****** 11-12-2023

ervaring met Expert in drie steden, steeds prima service in de winkel, maar vooral ook voortreffelijke service bij bezorgen en installeren.