Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4471 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

s*****************@o********** 11-12-2023

Meer dan 2 maanden wachten op de bestelling winkelier zeer klantonvriendelijk

Sogelée 11-12-2023

Goede meegedacht, welke inbouw apparatuur het beste paste.

Een klein minpunt was de Electrabel aansluiting, maar dat is meteen opgelost.

Weijman 11-12-2023

Blijf bij expert goed zelf opletten of de kwaliteit wel is zoals je mag verwachten

G Pryysen 11-12-2023

Bij Expert Dirksland wasmachine warmtepompdroger oledtv en soundbar gekocht, top geholpen in winkel, en alles optijd geleverd aabgesloten en geinstaleerd.ik zou deze zaak zeker aanbevelen.

10-12-2023 11-12-2023

Een aantal weken geleden voor mijn zuster in laren een koel/vriescombinatie en een inductiekookplaat gekocht, omdat zij verhuisde naar een aanleunwoning.
Heel plezierig geholpen. De artikelen zijn ter plaatse op een deskundige wijze aangesloten. De medewerker wilde zelfs nog even helpen met de verlichting waar wij mee bezig waren. Top service, ik zal de winkel bij een ieder aanbevelen.

H van Joolingen 11-12-2023

Na de brand hadden we niks meer, deze mensen in deze winkel zetten alles in opslag, wat we graag willen ,zodra we weer in ons huis konden, werd alles netjes geregeld. Bedankt daarvoor!!

w**************@z******* 11-12-2023

Gewoon een goede winkel om iets aan te schaffen, we werden perfect geholpen en voor de aanschaf van een nieuwe tv amper een half uur binnen geweest

Andrea Woldhuis 11-12-2023

Zeer vriendelijk personeel met een uistekende kennis van zaken. Winkel ziet er ook opgeruimd, overzichtelijk en netjes uit.
Denken ook mee met eventuele aankomende aanbiedingen. Prima!

Elly Peeters 11-12-2023

Altijd vriendelijk, goede service, goed en eerlijk advies. Helemaal top, heeft mijn vertrouwen!

Zuidersma 11-12-2023

Gewoon in een winkel je product kopen.

In Oldenzaal goede uitleg. Schept vertrouwen

e************@z******* 11-12-2023

De verkoper geeft zeer goede informatie over het artikel ,en is zeer klantvriendelijk.Top zaak!!!

Glazenburg 11-12-2023

door de drukte verkoopperiode viel de aflevering wat tegen, te weinig uitleg van de bezorger. Maar dat was de volgende ochtend telefonisch opgelost.

d*******@k*********** 11-12-2023

Zowel telefonisch als

pers. In de winkel deskundig en voelt aan wat het beste bij je past.

Kortom mooie en vriendelijke zaak

b******@l****** 11-12-2023

goede service en apparatuur ten opzichten van andere web winkels goed kwa prijs

f*************@h********** 11-12-2023

het was jammer dat mijn product niet aanwezig was. Her zou nog een maand duren. Toen is voorgesteld om een monteur te sturen om e.e.a. op te .lossen. Nu afwachten of de monteur deze week komt.

Huisman 11-12-2023

Kwaliteit voor scherpe prijs en ook nog thuis bezorgd en geïnstalleerd. Beter kan het niet!

Belier 11-12-2023

Prima assortiment en prijs-/kwaliteitverhouding. Vriendelijke, deskundige en klantgerichte behandeling.

Looijen 11-12-2023

Zoals altijd weer prima geholpen. Verschil tussen twee opties werd duidelijk uitgelegd waardoor we goede keus konden maken. Expert de Loper is een fijne zaak!

Lagendijk 11-12-2023

winkelbediening: goede service, beleefd en zorgzaam. goede begeleiding en uitleg waarom ik juist dit product zou moeten kopen (Samsung QE65S93CAT OLED 4K 2023). niet geheel onbelangrijk is het aantippen van een komende actie waarop al de korting gegeven wordt ondanks dat het over een aantal weken pas ingaat. zeer attent. de bezorgdienst is servicegericht, bekwaam en behulpzaam. geven zeer gewaardeerde adviezen hoe, in mijn geval een smartTV, de tv te behandelen tijdens ophangen en aansluiten. checken de TV op defecte pixels en beschadigingen tijden transport ed. om vervolgens na goedkeuring de TV over te dragen. het ophangen van de TV en het aansluiten ervan gaat eenvoudig. het inrichten van de TV spreekt voor zich, en eventuele apps downloaden gaat makkelijk. de bediening van de TV is aangenaam en intuïtief. het bedienen van de app odido bijvoorbeeld is even wennen wanneer je een uitgebreide afstandsbediening gewent bent, dit heb je hierbij niet meer nodig.

Hoogerdijk 11-12-2023

Zie mijn voorgaand commentaar over de verleende oplossing van mijn langdurige klacht !

Yvonne Ponsteen 11-12-2023

In de afgelopen jaren zijn we met de aanschaf van wasmachine, droger, vaatwasser, koptelefoon, enz. telkens weer naar Expert gegaan. De reden? Goede service, vriendelijke, meedenkende verkopers, prima prijs-kwaliteitverhouding. Expert Oldenzaal is een aanrader!

Wim 11-12-2023

Ik werd zeer behulpzaam, vriendelijk en deskundig door de eigenaar te woord gestaan. Kreeg uiteindelijk een beter echte bonen koffie apparaat dan ik aanvankelijk had uitgezocht tegen dezelfde prijs.
Fijn dat de spullen ook even in de auto werd gezet. Hulde voor meneer Van Buiten van Expert Soest.

Marcel 11-12-2023

Netjes geholpen en duidelijke uitleg en volgens afspraak geleverd en een prima services.

Gerrie 11-12-2023

Het is een goede winkel service en vriendelijke mensen.als er iets wordt er gekeken naar oplossingen. Top

Andela 11-12-2023

Goed bedrijf met deskundig personeel. Prima service. Goede prijs. Afspraken worden nagekomen. 👍👍👍👍