Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Verhoeven 11-12-2023

Ik ben reuze tevreden over de zaak in Uithoorn! Als ik wat nodig heb kijk ik eerst op internet en bel of ze dat kunnen leveren, meestal is dat zo en dan kom ik langs!

Heel tevreden over expert Uithoorn

Cornelis 11-12-2023

Wij komen al jaren bij Expert in Zuidzande. Goede service en klantvriendelijk.

c*****@l****** 11-12-2023

Met mijn moeder samen op locatie in Venray geweest voor advies omtrent een oven inclusief gasfornuis. Helaas is het product erg tegengevallen.

- stuk lager tov wat wij gewend zijn(afmetingen niet besproken)

- hetelucht stand werkt niet

- lade sluit niet goed

- komt lucht uit de oven naar buiten

De Poorter 11-12-2023

Prima keuze

Goede informatie gehad in de winkel.

Bezorgen was goed.

Behalve aansluiten droger was niet goed gegaan maar komen ze binnenkort doen

d********@z******* 11-12-2023

Wij raden andere klanten aan om bij Expert hun Witgoed te kopen, omdat ze deskundig zijn en goede adviezen

aan hun kopers geven over een eventuele aanschaf van apparatuur die in de winkel aanwezig is. Via internet

bestellen kun je weinig vragen stellen over de ervaringen die de verkopers met een bepaald artikel hebben.

We zijn al jaren klant en zijn tevreden.

v**********@h****** 11-12-2023

Altijd vriendelijk, ook wanneer je niet koopt. Geen gepush. Dat is ook een reden om terug te komen en te kopen.

Sjenica 11-12-2023

In eerste instantie koelkast niet goed geplaatst, naar de reactie volgende dag super opgelost bedankt Expert Wijchen.

Weeber 11-12-2023

De winkel in culemborg had de vaatwasser die wij wilden in decwinkel staan. We kregen deskundig advies.

h**********@g******** 11-12-2023

Machine te kort in bezit om alle wasprogramma’s uit te voeren en oordeel te vellen. De eerste ervaring is uitstekend.

Koelink 11-12-2023

Ben zeer tevreden over de hele afhandeling van de bestelling. De offerte werd snel gestuurd en het installeren was binnen korte tijd.

Hele prettige monteurs

c*******@k********* 11-12-2023

Ik verkies bij een dergelijke aankoop een fysieke winkel waar ik goed geadviseerd wordt. Ik had mijn keuze eigenlijk al gemaakt middels de recente test van de Consumentenbond en ik wilde trouw blijven aan het merk van mijn oude tv. Toch werd door het advies mijn keuze net even anders

Brouwer 11-12-2023

Expert is een prima keuze waarbij de verkoper zich actief inzet om te helpen. Helaas moeten constateren dat after-sales niet is waar ik op gehoopt had.

Beck 11-12-2023

Expert is zeker aan te bevelen. Div huish apparaten, zoals stofzuiger en koelkast aangeschaft. Vriendelijk personeel

Expert Veendam 11-12-2023

deskundig personeel, vriendelijk en meedenkend.
schone en moderne winkel gemakkelijk te bereiken

GJHD 11-12-2023

Het personeel van deze winkel doen hun werk voortreffelijk. Geen wachttijden, direct aan de beurt. De service is van grote klasse. Zelfs bij de bezorging worden belangrijke adviezen gegeven over hoe het product het beste kan worden geïnstalleerd. Top.

A.G.Snel 11-12-2023

Geen gezeur, afspraak is afspraak keurig geplaatst en nog een geweldige nazorg met het afsluiten van de mechanische ventilatie. Chapeau voor Expert Zeewolde.

Rob Kok 11-12-2023

Prachtige grote winkel.
Personeel helpt vriendelijk en neemt de tijd voor je.
Ze denken mee, om zoveel mogelijk aan jou wensen te kunnen voldoen.
Dus een top winkel.

Maria 11-12-2023

Omdat hij is de enige winkels die verkoop apparatuur in de buurt van sluis. Veel keus. Maar de bestelling duur veel te lang voor je spullen ontvangt dat vind ik echter jammer. De medewerker zijn wel vriendelijke. Maar heeft te drukke.

Meyboom 11-12-2023

De vriezer bevalt prima. Telefonisch besteld. Medewerker winkel Leersum en bezorgers zeer correct en

behulpzaam.

Everaars 11-12-2023

Ik kom hier al jaren!!

Vriendelijk behulpzaam personeel die de tijd voor je nemen om alles goed uit te leggen en goed advies te geven. Top service.

De Groen-rijkmans 11-12-2023

Expert Neede is een fijne winkel met deskundig personeel. Prima geholpen bij het uitzoeken van mijn tv, hoewel ik al wist welk merk ik wilde hebben.

Van der Kaay 11-12-2023

de mensen in de winkel konden mijn het product niet uitleggen hoe het werkte de mensen die hem kwamen bezorgen ook niet wisten ook van niks

Homan 11-12-2023

Prettige winkel. Goed geholpen door vriendelijk deskundig personeel.

Ik raad deze Expert met plezier aan.

Kea Homan

Koorevaar 11-12-2023

Als een verkoper weet dat de dag na de aankoop dat een gelijksoortig artikel in de aanbieding komt dat is het wel zo netjes om het even te vermelden

d********@h****** 11-12-2023

Reeds verschillende producten gekocht bij Expert en tot op heden tot vollen tevredenheid