Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h*********@l*********** 30-10-2023

Na het bestelde product via internet te hebben gereserveerd kon ik het de volgende dag ophalen en

het product voldoet aan de verwachtingen.

e**********@g******** 30-10-2023

Zeer aan te bevelen afspraken worden nagekomen en de installatie verliep goed

g***********@m****** 30-10-2023

Bezorging liet lang op zich wachten.10 dagen ipv 2dagen.

Maar wel opgelost.

Van Klaveren 30-10-2023

Kwaliteit en service, zijn de pijlers van deze winkel. Daar waar een ander stopt, gaan deze verder met het verlenen van service.

m**********@h******** 30-10-2023

Net personeel, goed geholpen. Ook toen artikel niet leverbaar was binnen 2 weken

Kwam de verkoper met een prima alternatief.

b************@g******** 30-10-2023

29 sept. j.l. afwasmachine gekocht, zou 5 okt geleverd worden maar werd 10 oktober. was 6 0ktober in Zevenaar en bezocht de winkel om te vragen wanner hij geleverd werd, niet al te vriendelijk persoon zei dat hij n og niet binnen was.

b*****************@g******** 30-10-2023

slechte ervaring, geen 2e keer.

ik zou graag mijn geld terug hebben, voor het niet leveren van de betaalde radio.

d***************@y******** 30-10-2023

I paid for the delivery cost for the TV to be brought into my apartment on the second floor because I didn’t want to bring anything heavy because of health problem. The delivery arrived and asked me to help him bring the TV even though I already paid for the service. he said if I didn’t help help he would bring the tv back and he was extremely unpleasant. I was extremely disappointed by the delivery service of Expert, especially when I already paid extra cost for the service.

j*************@g******** 30-10-2023

Ga naar 'Expert' voor een eerlijk en deskundig advies zodat u blij bent met uw eventuele aankoop.

m********@c******** 30-10-2023

via de webshop is er voldoende productinformatie om tot een keuze te komen en anders ga je

naar de winkel zelf om verder geinformeerd te worden

j*************@o******** 30-10-2023

Wasmachine en koelkast goed geleverd keurig netjes op zijn plaats gezet

Hoop dat ze het net zolang volhouden als bij mijn vorige witgoed

m***********@g******** 30-10-2023

Prima service. Ivm een cashback optie zijn we aanvullend heel goed geholpen. Zou bij dezelfde prijs of heel beperkt prijsverschil van het product in een andere winkel zonder meer voor expert gaan op basis van deze ervaring.

i******@g******** 30-10-2023

De website is overzichtelijk en je kunt het product van alle kanten bekijken.De omschrijving is duidelijk.; Ik ben zeer tevreden over de Bosch Koel-vriescombinatie:KGE49WCA; is bijna geruisloos (echt een pluspunt) en heeft heel veel ruimte.

n*************@g******** 30-10-2023

Every time I shopped at this store everything went great and was presented in the best possible way

Ente 30-10-2023

Deze zelf op gezocht op internet dus ik wist wat ik wou hebben .kocht een model 2022 scheelde een stuk in de prijs .werd ook aangeraden op site's.

g*******@k********* 30-10-2023

Ben al jarenlang een zeer tevreden klant van Expert. Bij problemen staan ze altijd snel voor me klaar.

Zijlstra 30-10-2023

Prima tafelmodel koelkast. Maar hij is smaller en lager als aangegeven bij internet.

i*************@g******** 30-10-2023

Koffiezetapparaat besteld wat op voorraad was. Maar na drie weken en meerdere telefoontjes kwamen we erachter dat het apparaat niet leverbaar was. Ons geld terug gevraagd en bij cool blue een apparaat gekocht wat we meteen konden meenemen.

v*******@h********** 30-10-2023

Meedenken in oplossingen als er problemen zijn, geeft voor mij de doorslag om er vaker te komen.

u**********@h********** 30-10-2023

Wij zijn al jaren klant bij Expert in Oss. Wij zijn zeer tevreden ga zo door

a******************@g******** 30-10-2023

Prima stofzuiger voor een gereduceerde prijs! Het haperde wel even met de levering.. maar na een telefoontje is het allemaal goed gekomen! Ik ben zeer tevreden over het geleverde product!

w********@g******** 30-10-2023

Na levering waarbij voor betaald heb moest ik extra betalen. Terwijl nergens was vermeld. Je betaald 60 euro om te plaatsen en 20 euro voor stekker terwijl normaal gratis bezorgen is. Voel me opgelicht. Had voor de levering nog nagevraagd nee zit in prijs inbegrepen. Niet dus.

a*********@h********** 30-10-2023

Expert is een prima winkel met betrokken personeel waardoor iedereen goed geholpen wordt.

s*******@g******** 30-10-2023

Koffiezetapparaat Senseo gekocht, na eerste bericht niets ontvangen.. Na telefonisch contact alsnog geleverd en hij doet het prima. Bedankt!

a****************@g******** 30-10-2023

Expert is een prima winkel waar je nog met aandacht wordt geholpen omdat ze toch afhankelijk zijn van klandizie uit het dorp. Niet anoniem en afstandelijk.