Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g*******@t********* 30-10-2023

ik kan iedereen aanraden om voor witgoed zeker een bezoek te brengen aan Expert

h***********@g******** 30-10-2023

Bij Expert een inductiekookplaat besteld. Bij opmeten bleek die niet in de uitsparing van het aanrechtblad te passen De plaat verwisseld voor een ander merk op aanraden van de expert medewerker die wel past. Helemaal goed gekomen.

Van Pelt 30-10-2023

Ben zelf niet deskundig in technische zaken. Maar gezien de ervaring zal ik mensen zeker uw bedrijf adviseren

g********@h******** 30-10-2023

Expert had een voordelige aanbieding, maar mogelijk was dit een slecht produkt. mogelijk kan Exert hier niks aan doen, maar ik ben de klos

j************@l****** 30-10-2023

Ik vond het bezorg proces erg raar, om persoonlijk met een medewerker dit af te stemmen.Ik had graag de keuze voor een pakket punt gehad!

f********@p******** 30-10-2023

Expert is nog 1 van de weinige fysieke winkels, in tegenstelling tot een andere winkel heeft expert expertise. Dit maakt voor mij het verschil om voor Expert te kiezen.

j*********@h********** 30-10-2023

Vlot in alle opzichten; bestellen, aankondiging en levering. Een aanrader dus.

d**********@q********** 30-10-2023

Beste on-line prijs voor deze wasmachine toen wij bestelden. Kon ook heel snel geleverd worden. Belangrijk voor ons was ook de installatie van de wasdroger op de wasmachine. Dit werd tegen een geringe meerprijs snel en vakkundig geregeld. De wasmachine stond meteen waterpas en trilt totaal niet, wat belangrijk is als er nog een droger op staat. Oude wasmachine werd keurig meegenomen.

Harinxma-buiter 30-10-2023

De medewerkers zijn servicegericht: geduldig en bereid om iets na te zoeken.

d*********@h********* 30-10-2023

Expert geeft goeie service en houden zich aan de afspraken. Hele fijne winkel

Holding Johan Winnemuller 30-10-2023

Ik heb de vaatwasser miet uit kunnen onderhandelen. Prijs is prijs meneer werd mij verteld.

Bij BCC kon er altijd wel een mouw aangepast worden. Als je geen korting kreeg dan kregen wij er wel een artikel naar keuze bij.

De Kreek Boer 30-10-2023

Wat je nodig hebt en kunt vinden op de website is dus beschikbaar en op korte termijn, mits voorradig, beschikbaar.

m***********@g******** 30-10-2023

Vaatwasser merk Beko laten installeren. Helaas kende de monteur deze machine niet en is hij vergeten de hardheid van het water in te stellen, wat voor mij best moeilijk was omdat ook in de wand van de machine een stand verzet moest worden met een schroevedraaier

Terpstra 30-10-2023

laatste aankoop: printer. installatie en werking geeft wat problemen. Komt wel goed, (denk ik)

j************@h********** 30-10-2023

Werd prettig ter woord gestaan.

Koelkast werd netjes afgeleverd op de voorgestelde plek.

t***********@s**************** 30-10-2023

Dit bedrijf kan ik zeker aanraden maar informeer voor het bestellen goed naar de daadwerkelijke leverdatum om teleurstelling te voorkomen.

h************@k********* 30-10-2023

Hallo, Exper, lag bij mij altijd al goed,, ik heb er al heel wat gekocht,, bvd gr

Jacobs 30-10-2023

Ben zeer goed geholpen met eerlijk en goed advies. Verkoper zeer meedenkend en vriendelijk

m******************@h********** 30-10-2023

Misschien betaal je iets meer dan bij de "grote" concurrent maar het is het meer dan waard?

e*******@h********** 30-10-2023

Prima service (net als vroeger), deskundig personeel dat je snel begrijpt en meedenkt. Snel schakelen en goede,snelle bezorging met aansluiten.

Ouderwets goede service van een fysieke winkel in een dorp. mooi dat dit nog bestaat. Ik kom hier zeker vaker

De Bode 30-10-2023

Eén vd zeer weinige winkels die mijn gewilde droger nog had staan en hem ook wilde bezorgen. Met korting, ook al ging die actie eigenlijk pas later in. Goede service!

Brugman 30-10-2023

Een nieuwe koelvriescombinatie gekocht en zou over de drempel gezet worden,daar was geen woord over gelogen,de grote doos werd gedumpt en tot ziens. Voor €30 kon ik de service erbij kopen en namen zij het verpakkingsmateriaal mee. Geen Expert meer voor mij.

s***************@g******** 30-10-2023

Op dit moment wacht ik nog op mijn broodrooster. De winkel kan deze niet leveren. Ga dan niet verkopen, zou ik zeggen

a******************@g******** 29-10-2023

Expert Dronten is de winkel die ik aan iedereen zou willen adviseren. Top service en advies!

w******@g******** 28-10-2023

Het bestelde product liet twee weken op zich wachten.

Waarschijnlijk is dt niet expert te verwijten.