Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Baron 01-09-2023

vanaf bezoek in winkel, tot en met plaatsing en aansluiting en inmiddels in gebruik genomen: perfect! Aanrader!

m************@g******** 01-09-2023

Expert is klantvriendelijk en heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Van Bemmel 01-09-2023

Mijn ervaringen in de winkel van expert zijn zodanig dat ik er met plezier naar binnengaat en me deskundig laat voorlichten om de juiste keuzen te maken. En de afhandeling en levering zijn goed en vlot. Vanharte aanbevolen.

m************@h********** 31-08-2023

Een prettige ervaring, koelkast besteld via de website en het filiaal welke die leverde nam keurig contact op voor een bezorgafspraak.

h*********@k********* 31-08-2023

Product is goed, maar vandaag besteld morgen in huis is lang niet gered.
Jammer dat Expert geen afspraken nakomt en je zelf achter de levering aan moet.
Dat zorgt er dan toch voor dat ik de volgende keer toch naar een winkel ga met wel een voorraad wat in de folder staat.

e***********@c******** 31-08-2023

Uitstekende Expert in Wijchen, misschien niet de allergoedkoopste maar wel met de juiste attentie en service!

Huiskes 31-08-2023

Fijne medewerkers , vriendelijk en laagdrempelig. Ze hadden voldoende tijd voor mij. In het verleden ook altijd goede service en vriendelijk geholpen!

p**********@g******** 31-08-2023

Communicatie met vervoersbedrijf was wat onduidelijk. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en was de friteuse precies op tijd binnen om hem gelijk uit te proberen

m********@o********** 31-08-2023

Volgens de website wordt het product thuisbezorgd. Maar de winkel belt doodleuk op om te zeggen dat je het moet komen ophalen. Geen enkele vergoeding voor de kilometers die je extra moet rijden. Wat een schandalig slechte service voor een thuisbezorg winkel!!!!!!!

h*********@o********** 31-08-2023

Product nieuw gekocht, maar geleverd met meerdere duidelijk zichtbare beschadigingen. Vestiging lijkt nog geen haast te hebben met enige vorm van tegemoetkoming.

b****************@g******** 31-08-2023

Tis oke , helaas moet je in een review meer letters gebruiken dan ik nodig had .

Olde Heuvelt 31-08-2023

We werden snel en deskundig geholpen, waardoor de keuze ook snel gemaakt kon worden! Top!

d*********@h********** 31-08-2023

Makkelijk bestellen en binnen een half uur contact over levering voor diezelfde dag, dus super service👍🏻

c*******@h****** 31-08-2023

Winkel waar persoonlijke service voorop staat. Als er klanten in de winkel staan te wachten worden die eerst geholpen en pas daarna is de rinkelende telefoon aan de beurt. De telefoon kan dus niet 'voordringen', dat is aandacht voor je klant.

Blom 31-08-2023

Prettig bedrijf, goede service en in de buurt! Breed assortiment in de winkel.

j***************@g******** 31-08-2023

Op bepaalde vragen kon ik geen antwoord geven omdat er nog geen levering is geweest, maar ben zeer goed geholpen bij Expert in Crabbenhof Dordrecht

Versleijen 31-08-2023

Top service, Meedenken naar wens en behoefte van klant en Klasse personeel, vakbekwaam, persoonlijk en professioneel.

m*****@l****** 31-08-2023

Nooit meer bij expert bestellen. Bij het ontvangst van het product gezien dat er blauwe tape op de doos zat. Ik heb er verder niet bij stil gestaan. Bij het retouren van het product aangegeven het product niet te hebben gebruikt of überhaupt de doos geopend dit was omdat het een kado was en die persoon bleek al een senseo te hebben. De medewerker bleef doorgaan over dat ik de doos wel heb geopend want er zat blauwe tape op. Aangegeven dat dit niet het geval was. Medewerker bleef erover door gaan. Toen ik zei meneer ik heb het pakket hier opgegaan op die datum om zo laat ga de beelden maar bekijken. Ik laat mezelf niet voor leugenaar uit maken. Was het opeens mevrouw waarom voelt u zich aangevallen. Toen de medewerker het product uitpakten was dit inderdaad nog nieuw in de verpakking en u raadt het al. Met precies het zelfde blauwe tape. Voor mij nooit meer expert.

c**************@g******** 31-08-2023

super fijne online winkel die keurig alle afspraken nakomt en zeer vriendelijke en kundige bezorgers

j***********@g******** 30-08-2023

Prima voorlichting in de winkel, deskundig personeel. De levering zoals afgesproken, helemaal top! Aardige jongens die alles installeren. Wij zijn heel erg tevreden met onze aankoop en de service.

s*****@h********* 30-08-2023

Artikel besteld via QR code wat zeer gemakkelijk was. Het artikel werd een dag later bezorgd maar daar werden wij tijdig over in kennis gesteld. Heel tevreden hoe alles is gegaan en ook heel tevreden over onze Sonosbox.

Van Vugt 30-08-2023

Altijd goed advies en service zeer tevreden echt aanrader. Ben al lang klant wordt altijd super geholpen

t*********@u********* 30-08-2023

onze ervaring bij EXPERT zijn altijd zeer goed bij aflevering en service gewoon kwaliteit

l*****@s*********** 30-08-2023

service en contact is erg prettig. Levering wordt gedaan zoals afgesproken en wordt zorgvuldig bezorgd.

o****************@g******** 30-08-2023

Zeer slechte ervaring. Ongeacht hoe mijn probleem is opgelost, dit was mijn laatste aankoop bij deze winkel.