Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Amerongen 28-08-2023

Ik koop bij voorkeur lokaal in de gemeente Utrechtse Heuvelrug. Expert is een fijne witgoedzaak. Ik kan iedereen deze winkel in Leersum aanraden!

g*******@g******** 28-08-2023

Heb voor meer dan 1000,- euro aan kleding moeten weggooien omdat de zgn tips niet hebben geholpen en de wasmachine gewoon defect was.

Bruysters 28-08-2023

Zeer goede service levering en aandacht voor wat dan ook wasautomaat of electronica maakt niet uit op Helftheuvel passage staan ze voor je klaar .

Folbert 28-08-2023

Expert is een expert in alle elektrische huishoudelijke apparaten! Expert: ik zeg: DOEN!

e*****@h*************** 28-08-2023

Prima winkel maar online bestellen brengt wekenlang mail van feedbackservice, als er na 2x geen reactie komt zou je toch de boodschap moeten kunnen begrijpen...

Kengen 28-08-2023

Mijn 1e E- reader gekocht, aangegeven wanneer en waar deze het meest gebruikt zal gaan worden en dan kom je vanzelf bij een juist exemplaar uit; daarbij kan het nog goedkoper en duurder als je andere voorkeuren zou hebben

h*************@g******** 28-08-2023

Zou het iedereen willen aanraden , je wordt goed geholpen en thuis service is ook heel prettig, mensen met verstand van zaken , zeker doen top

j**********@z******* 28-08-2023

Goede kwaliteit maar voor de service zoals het naar boven tillen moest wel 40 euro extra betalen.

k*************@h********** 28-08-2023

Gewoon fijne winkel. Regionaal, eerlijk service is top. Dus volgende machine weer hier halen

m********@g******** 28-08-2023

Product goed, maar de bezorging kon beter. Koelkast werd op de gang achtergelaten. De persoon thuis heeft hem zelf naar binnen getrokken.

u******@g******** 28-08-2023

Goede ervaring met Expert. Vaatwasser snel bezorgd. Doordat de vaatwasser buiten de actieperiode (vaatwasser tabletten) werd bezorgd, heeft Expert geregeld met Whirlpool dat ik alsnog de tabletten kreeg. Deze zijn binnen een paar dagen ook bezorgd. Expert...Top

n*******@i********* 28-08-2023

Mijn ervaring met Expert is al jaren prima. Vooral met het filiaal in mijn gemeente. Goed persoonlijk contact en prima service. Wat daar een beetje bij achter blijft is de online service, vooral als Expert afhankelijk is van haar leveranciers.

Alers 28-08-2023

Koelkast geplaatst door expert.
Alleen niet recht gemonteerd, waardoor het lijkt alsof koelkastdeur niet sluit.
Reactie van monteur: "Tja, het is natuurlijk maar een Ikea keuken".

h****@a*********** 28-08-2023

Mooi aanbod met een geweldige service. Ook de heren die kwamen leveren en op de plek zetten waren erg vriendelijk. Voor service ga je naar Expert.

h*********@g******** 25-08-2023

Expert bleek wederom expert in meedenken, persoonlijke aanpak, aanbieden van het juiste product en vakkundige levering.

k**************@g******** 24-08-2023

De geleverde wasdroger werd in prima staat afgeleverd door een zeer correcte bezorger; die er door een planningsfout alléén voor stond. Hij wist de klus te klaren: een groot compliment voor hem!

Cor 24-08-2023

Gekocht en volgende dag aan huis geleverd. Goede uitleg. Zeer tevreden. Kom er al jaren

De Groot 24-08-2023

Goed advies gekregen over aankoop wasdroger. Fijn dat er wordt meegedacht.
Wij zijn erg tevreden over de deskundigheid en service.

Goede service 24-08-2023

Expert in Diepenveen, plaats naast Deventer ,belde keurig naar mij om te melden dat de koelkast binnen was gekomen. Hij werd gebracht - het was amper een kilometer rijden - en geplaatst. Waterpas gezet. Daar vraagt men € 25,- voor...Deden ze 6 jaar terug niet! Heeft alles te maken met de lage verdienmarges op witgoed, aldus de winkelmedewerker. Het zij zo. Macht van de producent.

f************@l****** 24-08-2023

Vakkundige experts helpen mee met het vinden van het juiste product naar jouw wens. Daarnaast goede service tot aan de levering, maar ook bij garantie.

m**********@p******** 24-08-2023

Ik had al positieve ervaring met jullie en ben daarom weer naar jullie toegekomen nadat mijn oude wasmachine "de geest gaf". Na het plaatsen van mijn bestelling werden de betreffende stukken, zoals koopopdracht, per omgaande aan mij via de mail toegezonden

j*************@g******** 24-08-2023

Expert bezorgde per ongeluk verkeerde koelkast. Een week later hebben ze de juiste koelkast geleverd. I.v.m. het ongemak hoefde ik geen extra installatiekosten te betalen. Ze hebben tevens mijn oude koelkast meegenomen. Vriendelijke medewerkers.

Velvis 24-08-2023

Met Expert heeft Wijchen een meer dan uitstekende elektronica zaak in haar midden. Professioneel team/ klantgericht/ goede service! Prijs/ kwaliteit verhouding, dik in orde!👍

Willems 24-08-2023

Goede service ik heb de bestelling via telefoon gedaan alleen jammer dat ik nu al problemen heb met de wasmachine bij dag 1 al maar ze zijn bezig via whatsapp

b*************@g******** 24-08-2023

Tv is redelijk ok, goed voor in een slaapkamer! Wat wel minder is, je moet zelf achter de bestelling. Communicatie is zeer slecht!